Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

piotr.p4

Y22DTR, błąd p0340.. pompa?

Polecane posty


Cześć.

Mam błąd p0340- Nieprawidłowy sygnał z czujnika wałka rozrządu. Oczywiście, jak każdy boję się, że to pompa :(. Czy możliwe, że wyświetla mi ten błąd a faktycznie do wymiany jest czujnik wału korbowego? Na ciepłym ma mniej mocy, wyraźnie słabnie. Do tego są problemy z odpalaniem jak postoi, ale tutaj to kwestia przelewów i trawersów (renowację tego + czyszczenie egr kolektora itp zrobię na dniach). Jeśli to czujnik halla, to chyba się poddam i sprzedam ją ... 

Dodatkowo błąd u2105.. (tu są dwa - brakkomunikacji i drugi - nieważne dane). Gdzie szukać problemu? Może złącze przy pompie? Powyżej 3800obr zapala się słynne auto z kluczykiem, silnik wchodzi w tryb awaryjny do kolejnego włączenia zapłonu. Jeśli nie wejdziemy w takie obroty, jeżdżąc tak do 1500-2500obr auto jeździ właściwie sprawnie. Jednak na zimnym ładnie przyśpiesza, wciska w fotel, na ciepłym zaś jak mu się chce.

 

Auto zdiagnozowane CDP + w delphi cars, tylko to miałem pod ręką. Obecnie czekam na tech 2..

 

:bad::bad:

 

 

Edytowano przez piotr.p4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na początek,Wykręcić czujnik i sprawdzić jak zepsuty to wymiana na orginał Boscha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Polecam sprawdzić jak na filmie. Prawdopodobnie będzie to. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak okaże się, że to czujnik to wymień go tylko na oryginał bo zamienniki nie chodzą, a nawet jak tak to nie za długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak,i koledzy dobrze mówią tylko oryginał Boscha,trochę kosztuje.Masz duże szanse ze to ten czujnik ale trzeba to sprawdzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzymacie mnie przy życiu ! :ok:

Jutro pędzę zamówić czunnik, vectra postoi pare dni, pojeżdżę drugim autem (boję się o pompę, chyba chodzi na sucho przy starcie przez cofające się paliwo). Dam znać gdy sprawdzę obecny i ewentualnie założę drugi i doprowadzę do stanu użytku układ zasilania paliwem, włącznie z wyrzuceniem tej okropnej puszki Easy Start, którą ktoś lubiący omijać problemy założył. 

 

Dziękuję!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak zrób:ok:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompa nie może chodzić na sucho.Zrób z tym porządek,przelewy,trawersy,filtr paliwa musi tu być szczelność.

Sam to niedawno przechodziłem

Edytowano przez Aro1977
Zmiana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wystarczająco się ostatnio naczytałem, a jeśli przyjdzie mi wymiana pompy to tego nie zrobię, zbyt droga jest w stosunku do wartości mojej VC.. Lubię ją, więc włożę trochę serca. Jestem dobrej myśli. Dziękuję jeszcze raz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak regeneracja tej pompy to od 1000 do 2500tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

trochę OT ale... jak wygląda i w jakim jest stanie Twoja VC, że szkoda Ci dołożyć do niej nawet te 1500 czy 2000zł? Ja do swojej VB bym tyle dołożył gdyby trzeba było to chyba tym bardziej do VC warto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Z tego co widzę po zdjęciu to bardzo ładna więc na pewno się opłaca dołożyć ale ja jestem dobrej myśli że to czujnik obrotów wału do wymiany i będzie gitara:ok:

Pompę narazie zostawiłem w spokoju jakby co to daj znać dam Ci namiary gdzie ewentualnie ją zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wygląda fajnie, stan też ok, trochę już porobilem. Tyle, że ciągle robię a ona jakaś niewdzięczna się zaczęła robić :p. Mam nadzieję, że opłaci się. De facto do zrobienia mam z tyłu banany na te chwile i lewy przegub wewnętrzny, bo ma luz przy puszczaniu gazu na biegu.. Póki c

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=&key=58b94d39efbcb5500fd8c0cc0a724b5769e62fbdcc60b7a918b5a99f5a636672" alt="" />

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=&key=58b94d39efbcb5500fd8c0cc0a724b5769e62fbdcc60b7a918b5a99f5a636672" alt="" />o zrobiłem olej, wszystkie filtry, pasek klinowy z napinaczem, ogarnąłem audio żeby jakoś to grało, wymieniłem szybę z przodu, założyłem xenony, zregenerowalem zaciski bo trzymały jak kupiłem i coś chyba jeszcze, ale z głowy mi uciekło.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/monthly_2016_12/Vectra.jpg.8068d0cc96eadfb5ef517edd7b8b60fd.jpg" alt="Vectra.jpg" />

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i tyle zrobiłeś ja bym się nie poddawał,wszyscy mamy problemy różne z Viki i je robimy,to są auta ponad 10 letnie cudów nie ma A można trafić gorzej,nowe auta już takie nie są też się psują i to o wiele wcześniej.

Więc naprawdę warto zrobić i wiesz co masz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podejdź jeszcze na Tech2albo opcoma i sprawdź wszystkie parametry,przepływke też lubi przekłamywać.

Sam pooglądaj,węże od turbo,intercooler,węże gumowe czy nie ma dziury,wystarczy mała i są szopki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na iparts.pl jest czujnik z Boscha za 123 zł,sprawdź numery jakie masz na Starym jeśli jest zepsuty i kupuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeplywke sprawdzalem i  przy wartościach rzędu 500 były odchylenia rzędu 15-20, więc chyba ok? Nie ukrywam że była słaba ale oczyścilem ja i się ogarnęła. Oprócz tego zregenerowalem jeszcze pedał gazu, bo też był błąd. No i zaslepilem eloubau :p. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy 500? jesteś pewny że jest dobra przepływka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam na myski to, ze na komputerze przy wartosci zadanej np 500, przeplywomierz wskazywał 480. Podobne odchylenia były z sygnałem z czujnika w pompie, z tym że tutaj różnica zwiększała się wraz ze wzrostem obrotów, tak jakby sygnał z walka pompy i wału korbowego się rozjezdzal..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok ale coś mi się wydaje że przepływomierz kaput A dlaczego bo 

Wartości przepływomierz wg.producenta to od 100...do 135kg/h.

1,00....do2.00V.

Podał gazu nie wyciśnięty

Opel vectra c ,2.2 dot,125,km.

Ty masz 500kg/h?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na tech2 pokazuje też kg/h i wopcom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz gdzie jest ten czujnik obrotów i prędkości wału korbowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może pomyliłem wartości, w każdym razie było odchylenie.. Ale jak sprawdzałem z wartościami w internecie to był ok.. Czujnik wału korbowego chyba gdzieś z przodu koło filtra oleju od spodu, dobrze myślę? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×