Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Rozebrałem naszą pompę VP44 tylko, że wersja jedno wtyczkowa. Co zobaczyłem w środku zdumiało mnie poniżej zdjęcia z moim komentarzem. Jeśli się pomylę lub ktoś będzie chciał uzupełnić wiadomości dla uściślenia zagadnienia będę wdzięczny i może nie tylko ja.

Część skorodowane były w dolnym położeniu.

Łożysko skorodowane

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Zawór ciśnienia

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Tłok przestawiacza kąta wtrysku.

Wyjęcie jego sprawiło bardzo dużo trudności musiałem go wybić jet tak zatarty, że stał.

Moim zdaniem oglądając zdjęcia dostępne w sieci śmiem twierdzić, że Bosch wypuścił bubel i główna przyczyna zacierania się tłoka jest wada konstrukcyjna ponadto "złej jakości" paliwo - słabe smarowanie które zapewniane jest przez paliwo w pompie VP44.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link


Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link


Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

 

Zawór ustawiający położenie tłoka zmiany kąta wtrysku.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Pierścień z końcówką - łącznikiem, który wpasowany jest w tłok przestawiacza kąta wtrysku. Pierścień zatarty jest na górnej części (zdjęcie zrobię i wstawię) zaciera się o korpus pompy.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Elektromagnetyczny zawór przestawiacza kąta wtrysku , sterownik z czujnikiem położenia oraz nr pompy.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Sterownik korpus oraz łożysko jeszcze raz.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link


Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link


Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

 

Edytowano przez BAZAR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten to chyba na fryturze jeździl, moja pompa padla przy 370 i w srodku bylo troche opilkow, poza tym czysciusienko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×