Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

BAZAR

VP44 BUDOWA I PRZYCZYNA ZACIERANIA

Recommended Posts

Rozebrałem naszą pompę VP44 tylko, że wersja jedno wtyczkowa. Co zobaczyłem w środku zdumiało mnie poniżej zdjęcia z moim komentarzem. Jeśli się pomylę lub ktoś będzie chciał uzupełnić wiadomości dla uściślenia zagadnienia będę wdzięczny i może nie tylko ja.

Część skorodowane były w dolnym położeniu.

Łożysko skorodowane

Please login or register to see this link.

Zawór ciśnienia

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Tłok przestawiacza kąta wtrysku.

Wyjęcie jego sprawiło bardzo dużo trudności musiałem go wybić jet tak zatarty, że stał.

Moim zdaniem oglądając zdjęcia dostępne w sieci śmiem twierdzić, że Bosch wypuścił bubel i główna przyczyna zacierania się tłoka jest wada konstrukcyjna ponadto "złej jakości" paliwo - słabe smarowanie które zapewniane jest przez paliwo w pompie VP44.

Please login or register to see this link.


Please login or register to see this link.


Please login or register to see this link.

 

Zawór ustawiający położenie tłoka zmiany kąta wtrysku.

Please login or register to see this link.

Pierścień z końcówką - łącznikiem, który wpasowany jest w tłok przestawiacza kąta wtrysku. Pierścień zatarty jest na górnej części (zdjęcie zrobię i wstawię) zaciera się o korpus pompy.

Please login or register to see this link.

Elektromagnetyczny zawór przestawiacza kąta wtrysku , sterownik z czujnikiem położenia oraz nr pompy.

Please login or register to see this link.

Sterownik korpus oraz łożysko jeszcze raz.

Please login or register to see this link.


Please login or register to see this link.


Please login or register to see this link.

 

Edited by BAZAR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten to chyba na fryturze jeździl, moja pompa padla przy 370 i w srodku bylo troche opilkow, poza tym czysciusienko...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...