Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

deficzku

zero mocy!!!

Recommended Posts

siema problem wyglada tak ze autko nagle stracilo moc normalnie odpala nie gasnie nie szarpie jedynie obroty dochodza do ok.3500 i zaczyna sie dlawienie do tego zapalila sie kontrolka check engine.... swiece sprawdzone wszystko ok przepustnica tez nie wygladala na zabrudzona lbo cos...jakies pomysly??? do elektryka jade po wekendzie  a pacjent to vectra c 1.8 2003r 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro jest kontrolka to i pewnie są jakieś błędy. Odczytaj błędy i ich nr podaj na forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no wlasnie tylko to musze pod komputer podlaczyc??? czy jest jakis inny sposob?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odłączyć na chwilę klemy od akumulatora, jeśli to nic nie da jak kolega wyżej tylko komputer auto chodzi w trybie awaryjnym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zczytalem kody chyba sa takie 10 1 1 10   

10 3 10 2

10 3 10 1

10 1 10 10

10 3 10 5 

10 3 10 3

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według mnie jak kolega tak mówi to te błędy to:
 0302 / 0301/ 0100 / 0305 / 0303

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wychodzi na to że to brak cisnienia na czterech cylindrach porażka 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zmierz kompresję, będziesz wiedział rzadko kiedy pada na wszystkich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W poniedzialek jade zmierzyc bo teraz nie mam czym , i nie wiem czy dobrze odczytałem kody 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na początek sprawdź świece i Dis, to nic nie kosztuje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie niech od razu silnika szuka drugiego.Błędy odczytywane kalkulatorem cholera wie kiedy tak naprawdę sie pojawiły. Po pierwsze odczytaj błędy urządzeniem które do tego służy.Następnie je wykasuj . Odpal silnik i odczytaj błędy.

Ostatnio walczyłem z DISem i mimo wypadania zapłonu błąd p100 sie nie pojawiał. 

 

Please login or register to see this quote.

A z czego to wywnioskowałeś??

Edited by michalm83

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolega wyzej podal mi takie bledy na podstawie sekwencji mrugniec i zczytalem je gdzies na forum i tak mi wyszlo.....swiece sprawdzone wszystko jest ok a co to ten DIS????? i czy czasem przy uszkodzonych cylindrach autko nie powinno gasnac??? moze to cos z przepustnica cholera wie:-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

DIS to ta listwa z cewkami. To co na świece zakładasz.

Skasuj błędy i pojeżdzij na pb jak sie pojawi kontrolka to je odczytaj. 

Edited by michalm83

Share this post


Link to post
Share on other sites

jutro jade na diagnoze do elektryka a jak skasowac te bledy jest jakis myk czy tylko techem???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie musi byc tech do odczytu i kasowania powinien wystarczyć jakiś uniwersalny tester.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no wlasnie takowego nie posiadam a jakby zdjac klemy od akumulatora na dluzej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie kombinuj.

Napisz w oddziale śląskim może ktoś Ci odczyta błędy za browara. 

A jak nie to na każdej stacji diagnostycznej odczytają i skasują błędy .

 

Edited by michalm83

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli pozostaje mi czekac na diagnoze mechanika niech zmierzy cisnienie na zaworach podlaczy pod kompa i zobaczymy moze sie okaze cos blachego mam nadzieje:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciśnienie może mieżyć tylko pewnie wyjdzie ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czy jakbym mial uszkodzone cylindry to auto nie powinno gasnac???????

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zależy co jest nie tak. Jakby nie było kompresji to może chodzić nie równo i nie mieć mocy. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może zanim zaczniesz przeżywać jak młody rolnik siew pojedz do mechanika. Nierówną pracę silnika może powodować wiele rzeczy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...