Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

deficzku

zero mocy!!!

Polecane posty

siema problem wyglada tak ze autko nagle stracilo moc normalnie odpala nie gasnie nie szarpie jedynie obroty dochodza do ok.3500 i zaczyna sie dlawienie do tego zapalila sie kontrolka check engine.... swiece sprawdzone wszystko ok przepustnica tez nie wygladala na zabrudzona lbo cos...jakies pomysly??? do elektryka jade po wekendzie  a pacjent to vectra c 1.8 2003r 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro jest kontrolka to i pewnie są jakieś błędy. Odczytaj błędy i ich nr podaj na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie tylko to musze pod komputer podlaczyc??? czy jest jakis inny sposob?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odłączyć na chwilę klemy od akumulatora, jeśli to nic nie da jak kolega wyżej tylko komputer auto chodzi w trybie awaryjnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zczytalem kody chyba sa takie 10 1 1 10   

10 3 10 2

10 3 10 1

10 1 10 10

10 3 10 5 

10 3 10 3

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie jak kolega tak mówi to te błędy to:
 0302 / 0301/ 0100 / 0305 / 0303

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to że to brak cisnienia na czterech cylindrach porażka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zmierz kompresję, będziesz wiedział rzadko kiedy pada na wszystkich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W poniedzialek jade zmierzyc bo teraz nie mam czym , i nie wiem czy dobrze odczytałem kody 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na początek sprawdź świece i Dis, to nic nie kosztuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie niech od razu silnika szuka drugiego.Błędy odczytywane kalkulatorem cholera wie kiedy tak naprawdę sie pojawiły. Po pierwsze odczytaj błędy urządzeniem które do tego służy.Następnie je wykasuj . Odpal silnik i odczytaj błędy.

Ostatnio walczyłem z DISem i mimo wypadania zapłonu błąd p100 sie nie pojawiał. 

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A z czego to wywnioskowałeś??

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolega wyzej podal mi takie bledy na podstawie sekwencji mrugniec i zczytalem je gdzies na forum i tak mi wyszlo.....swiece sprawdzone wszystko jest ok a co to ten DIS????? i czy czasem przy uszkodzonych cylindrach autko nie powinno gasnac??? moze to cos z przepustnica cholera wie:-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DIS to ta listwa z cewkami. To co na świece zakładasz.

Skasuj błędy i pojeżdzij na pb jak sie pojawi kontrolka to je odczytaj. 

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jutro jade na diagnoze do elektryka a jak skasowac te bledy jest jakis myk czy tylko techem???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie musi byc tech do odczytu i kasowania powinien wystarczyć jakiś uniwersalny tester.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie takowego nie posiadam a jakby zdjac klemy od akumulatora na dluzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie kombinuj.

Napisz w oddziale śląskim może ktoś Ci odczyta błędy za browara. 

A jak nie to na każdej stacji diagnostycznej odczytają i skasują błędy .

 

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli pozostaje mi czekac na diagnoze mechanika niech zmierzy cisnienie na zaworach podlaczy pod kompa i zobaczymy moze sie okaze cos blachego mam nadzieje:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie może mieżyć tylko pewnie wyjdzie ok. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a czy jakbym mial uszkodzone cylindry to auto nie powinno gasnac???????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zależy co jest nie tak. Jakby nie było kompresji to może chodzić nie równo i nie mieć mocy. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cza bedzie rozebrac pol silnika ja pierd.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może zanim zaczniesz przeżywać jak młody rolnik siew pojedz do mechanika. Nierówną pracę silnika może powodować wiele rzeczy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×