Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

chips_1992

praca wentylatora chlodnicy az do wyczerpania akumulatora!pomocy

Recommended Posts

Witam, mam problem z moja Vicia 04r 1.9cdti 120km. Wstaje rano chce jechac do pracy a auto bez pradu, okazalo sie ze jeszcze delikatnie krecil sie wentylator chlodnicy. Poprostu w nocy musialy sie wlaczyc same wentylatory i chodzic cala noc az rozladowaly akumulator. Naladowalem ako na odlaczonych klemach, podlaczam a wentylatory znow same chodza pelna moca, skonczylo sie na tym ze wyciagnolem bezpieczniki by chodziasz moc sie poruszac samochodem. Co jest odpowiedzialne za wlaczanie wentylatorow skoro auto jest zimne na postoju?! Dodam ze to noe czujnik na termostacie. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Błędów żadnych nie ma ? czujnik temperatury może dokonał żywota 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wywala 'auto z kluczem' sciagalem przewod z czujnika przy termostacie i bez zmian. Jest drugi czujnik temperatury na bloku w tych silnikach? Jak tak to gdzie? Moze on daje sygnal albo padl przekaznik w sterowniki. Ktos moze mial doczynienia z takim objawem? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podłącz pod komputer i sprawdź błędy 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dokładnie podłącz się pod komputer i będziesz wszystko wiedział. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może przekaźnik albo moduł wentylatorów ? ?

Edited by polacek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Miałem podobny problem. Podczas jazdy spadła wskazówka temp. płynu chłodzącego. Przewody przy kostce na termostacie się przełamały i nie łączyły. Wentylator chodzi wtedy cały czas na maksa i wywala błąd z kluczem. Kostka odcięta przewody zamontowane na konektorki i po sprawie. Sytuacja powtórzyła się niedawno wentylator chodził przez dłuższy czas nawet po wyjęciu kluczyka. Nie był to czujnik temp. Problem znikł po wyłączeni klimy i przełączeniu jaj na ECO. Podejrzewam że komp. wykrył za małe ciśnienie w klimie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...