Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

NemeSis81

vectra b c18xe

Polecane posty

Witam  , potrzebuje sie dowiedzieć kilku rzeczy o tym silniku C18xe

Po pierwsze , dlaczego taki sam silnik w opel astra f  ma 125km ? a w vectra 115km?(czym sie rożni od X18xe?)

Po drugie , czy ktoś ma schemat rozrządu do tego silnika (bo na google nic nie mogę odszukać )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie pomyliłeś liter? ten silnik w ogóle występował w VB?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba był montowany na początku produkcji. Ale koledze chyba chodzi o z18xe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie chodzi mi o c18xe - taki siedzi u mnie,Być może był podmieniany - nasuwa sie pytanie czym sie rozni od x18xe  i od x18xe1?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Np tym że twój ma 8 zaworów i monowtrysk. A potem już były benzyniaki 16 zaworowe i na wielopunktowym wtrysku pośrednim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może napisz z którego roku masz auto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1997  i to jest c18xe, 16v na pełnym wtrysku 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W poliftach były x18xe1 też o mocy 116KM. Po 2000r zaczęli montować z18xe o mocy 122/125KM

Jak możesz to podrzuc VIN

Sorki pokielbasiło mi się z tym 8 zawodowym z VA.

Rzeczywiście były c18xe 16v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

C18XE to silnik z Astry F GSI 125KM. Nie ma EGR i innych eko śmieci, ma prosty kolektor dolotowy jak w Omedze X20XEV. Był jeszcze bliźniaczy silnik C18XEL ale miał już 115K, tak jak X18XE w Vectrze B. Biglbock 16 zaworowy z zewnątrz wygląda jak X18XE.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://data.motor-talk.de/data/galleries/0/49/9984/42656477/stecker-3483466363105787855.jpg&key=78c1b4706fa006c859b3f74e342062ad44ef2f7f9879dd4f284e6f23dc244cd6" class="ipsImage" alt="stecker-3483466363105787855.jpg" />

Edytowano przez Shymon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie i ja do czytałem z były takie w astrach. Ale vb chyba nie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w VB był tylko X18XE bigblock, a później smalblocki X18XE1 i Z18XE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podrzucę  Vin  jak tylko dotrę do garażu;)    Mój c18xe ma erg , ma odkurzacz itd  chyba ,ze ktoś kombinował i tylko zostawił z poprzedniego silnika 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 vin - W0L000031V7044785  jeśli możecie , to podeślijcie mi tutaj  te parametry z Vin, które się wyświetla(wyposażenie itd )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

VIN:

W0L000031V7044785

Model:

VECTRA-B

Nadwozie:

5-drzwiowe kombi

Data produkcji:

 

Rok modelowy:

1997

Produkcja dla:

Austrii

Fabryka:

Luton, Wlk. Brytania

Silnik:

X18XE (benzyna, 1.8 16V - 116 KM)

Kolor:

Fioletowy (North Cape, kod lakieru: 90L)

Nr silnika:

 

Nr seryjny:

044785



Kod =

Opis

*** Ogólne informacje: ***

90L =

FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU

CT2 =

DLA AUSTRII

W4J =

WERSJA CD

*** Napęd (silnik, skrzynia biegów): ***

GX8 =

PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.74

L79 =

SILNIK BENZYNOWY 1.8 16V, X18XE

MG4 =

RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW 5-BIEGOWA, SPORTOWA

NA5 =

EMISJA SPALIN, KATALIZATOR TRÓJDROŻNY, WARIANT 2

*** Zawieszenia i koła: ***

PB9 =

FELGI STALOWE, 5.5J X 14, 18 OTWORÓW

QCI =

OPONY,185/70 R 14-88H

*** Szyby i lusterka: ***

A01 =

SZYBY PRZYCIEMNIONE

A32 =

SZYBY DRZWI PRZEDNICH STEROWANE ELEKTRYCZNIE

D64 =

OSŁONA PRZECIWSŁONECZNA DLA PASAŻERA Z PODŚWIETLANYM LUSTERKIEM

D74 =

OSŁONA PRZECIWSŁONECZNA DLA KIEROWCY Z PODŚWIETLANYM LUSTERKIEM

DL8 =

ELEKTRYCZNIE STEROWANE I PODGRZEWANE LUSTERKA ZEWNĘTRZNE W KOLORZE CZARNYM

*** Oświetlenie: ***

C87 =

LAMPKI DO CZYTANIA TYŁ

C90 =

OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE NAD DRZWIAMI PRZEDNIMI I TYLNYMI

T96 =

PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE

Z1C =

OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE PRZEDNIE DACHOWE Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA

*** Nadwozie: ***

W2V =

USUNIĘTE EMBLEMATY WARIANTU WYPOSAŻENIA

Z3G =

NAPIS: CD

*** Wnętrze: ***

2J5 =

POKRYCIE PODŁOGI: S/DELUX

80I =

WYKOŃCZENIE WNĘTRZA: CZARNE

NP5 =

KIEROWNICA POKRYTA SKÓRĄ

T6G =

WYKOŃCZENIE WNĘTRZA: S/LUX,WARIANT 1

U16 =

PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ

W6G =

WYKOŃCZENIE SIEDZEŃ: SUPER DELUX, WARIANT 1

*** Bezpieczeństwo: ***

AK5 =

PRZEDNIA PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY I PASAŻERA

AP9 =

SIATKA ZABEZPIECZAJĄCA ODDZIELAJĄCA CZĘŚĆ PASAŻERSKĄ OD BAGAŻOWEJ

AR6 =

3-PUNKTOWY PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNEJ KANAPY - ŚRODEK

BAH =

IMMOBILIZER,ELEKTRYCZNY,WARIANT 2

U07 =

KLAKSON DWUTONOWY: FANFARA

*** Multimedia: ***

2F2 =

RADIO,CAR 300

U83 =

GŁOŚNIK, 6 SZTUK

W8X =

DODATKOWE ELEMENTY DO INSTALACJI RADIA

*** Ogrzewanie i klimatyzacja: ***

C60 =

KLIMATYZACJA STEROWANA RĘCZNIE

C68 =

KLIMATYZACJA AUTOMATYCZNA ELEKTRONICZNA (CLIMATRONIC)

*** Wyposażenie komfortowe: ***

AQ6 =

PRZEDNIE FOTELE Z REGULACJĄ OPARCIA

AT0 =

ZAGŁÓWKI SIEDZEŃ TYLNYCH PEŁNE POKRYTE TKANINĄ

AY3 =

ZAGŁÓWKI PRZEDNICH SIEDZEŃ POKRYTE TKANINĄ, PEŁNE

AY5 =

ZAGŁÓWEK TYLNY ŚRODKOWY POKRYTY TKANINĄ

D09 =

PODŁOKIETNIK,PRZEDNI,ŚRODKOWY

N40 =

WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA

*** Układ elektryczny: ***

K60 =

ALTERNATOR,100A

TN6 =

AKUMULATOR,55AH

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

CZyli wychodzi że x18xe. Tylko skąd kolego bierze c18xe. Był robiony swap ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najprawdopodobniej tak ,ale nie za mojej kadencji  - czyli wychodzi ze mam 125km ?  jesli mam c18xe . Co do skrzyni  co to znaczy "ręczna skrzynia sportowa"? 

 

I dziękuje za te dane;) 

 

Próbuje dodać punkt reputacji dla SlaVkoGa za te dane w ramach podziękowania, ale nie mogę,nie da się ;( 

Edytowano przez NemeSis81

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ma inne przełożenie niż nie sportowa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli pewnie temu trzeba nią napier....ciągle ;/  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Krótka skrzynia daje przyspieszenie ale obniża max prędkość . No i trzeba wajchowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×