Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Kumek40

Kontrolki wszystkie migają i nie odpala.

Polecane posty

Wczoraj chciałem odpalić VC i co widzę . Po przekręceniu kluczykiem wszystkie kontrolki migają i jak chcę odpalić to nawet nie zakręci. Słychać tylko pompkę paliwa.
 Gasną wszystkie kontrolki tylko żółta silnika pulsuje jak zwariowana i na przemian świecą xenony.   Nie udało się jej odpalić po nocy w ciepłym garażu.

Czy to CIM do wymiany?   Jaki jest CIM w z19DTH ?   1,9 150KM.  produkcja 06/2008 ,  wyposażenie OPC

Edytowano przez Kumek40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na początek sprawdź może baterie i wymiana na nową. Później ładowanie i dalej alternator. To tak na początek i w takiej kolejności.

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

próba odpalenia była dwoma kluczykami bez powodzenia. Jak sprawdzić ładowanie bez odpalenia samochodu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Miernikiem, sprawdź jakie napięcie jest powinno być około 11-14 v.

Jak nie wiesz to wyjmij baterie i udaj się do sklepu z bateriami i oni tobie sprawdzą

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem miernikiem na aku  12,4V.   Dodatkowy objaw to taki że jak otworzę drzwi to podświetlają się zegary a innym razem nie. Więc nie wiele to ma z bateria w kluczyku.  Ale miałem też tak że zamykałem z pilota drzwi a one od razu  się otwierały nie dało się zamknąć samochodu.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czekaj, bo się pogubiłem.

Ja mówiłem o akumulatorze. Najpierw sprawdź jego stan. Ma 12.4v to niby ok ale trochę za mało. Trzeba jeszcze sprawdzić amperaż. Weź akumulator do mechanika albo sklepu z akumulatorami i oni tobie sprawdzą za darmo

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że koledze nie chodziło o baterie w kluczyku tylko o akumulator. Poza tym nawet jak będzie słaba bateria w kluczyku to nie ma to wpływu na immobiliser.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Migajace kontrolki na desce rozdzielczej to może być jeszcze wina zimnych lutów.

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Taa

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę że przy zimnych lutach choinka może być ale powinien chyba odpalić. Gdzie te zimne luty ? na jakiejś kostce ? gdzie jej szukać ? trzeba coś rozkręcić? Jak się do niej dostać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W liczniku. Ale najpierw zajmij się sprawdzeniem akumulatora.

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Miałem kiedyś podobną sytuację niestety w aucie innej marki , powód okazał się banalny ale glowilismy się nad tym z kumplami chyba z 3 dni...

Do sedna , w moim przypadku okazało się ze był polużywany kabel "masa" czy coś w tym stylu który był przykręcony do nadwozia  (pod maską ) gdy tylko dokręciłem nakrętke to wszystko wróciło do normy ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Po przeczytaniu tego przypomniało mi się, że kiedyś w Colcie też miałem podobny problem z masą (lub też nie) ale na klemach akumulatora. W moim przypadku pomogło wyczyszczenie, posmarowanie smarem miedzianym i dobre dokręcenie.

Edytowano przez SlaVkoGA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Szczerze mówiąc jeżeli by to była wina aku to kontrolka by mu nie wariowała , gdy miałem AH i aku był padaka to kontrolki się zapaliły ledwo odpalił i wpadł w tryb awaryjny , nie wiedziałem jeszcze o co chodzi , wiec wystraszony zgasiłem , odpaliłem jeszcze raz i było Oki z tym ze na kompie zostały błędy (coś z zasilaniem) po wymianie aku i skasowaniu błędów był spokój , żeby się upewnić ze to nie wina akumulatora jest kilka opcji 

*szybka podmiana -wystarczy na chwile pożyczyć i podłączyć sprawne aku 

*podladować obecny - nie zaszkodzi ale jak jest walnieta cela czy inne uszkodzenie to ładowanie nic nie da

*najszybsza opcja podłączyć go na kable rozruchowe i postępować jak z zdechłym aku - ale to też raczej słabe rozwiązanie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chodziło mi o akumulator tylko o to, że był słaby styk pomiędzy klemami a akumulatorem - podobny problem jak u Ciebie z luźnym przewodem masowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale kontrolki wam pulsowały wszystkie  przekręceniu ale nie w zapłon.

Nie wydaje mi się aby to była wina masy.  Rozumiem jakby kontrolki świeciły normalnie a nie kręcił ale tu kontrolki migają jak tylko kluczyk włożę. Akumulator... no może chociaż na aku świeci się zielono oczko i ma 12,4V.  

Jest tak że jak zapalą się ok wszystkie kontrolki tak jak powinny to jak włączę kierunkowskaz to zielona strzałka świeci się cały czas nie pulsuje, ale następnym razem jest już ok. Teraz juz np . mogę go zamknąć i otworzyć. Wcześniej nie mogłem zamknąć bo od razu się otwierał. Dodatkowo xenony mrugają lub świeci tylko jeden a innym razem świecą ok.

Jeszcze jedno spostrzeżenie . To wszystko stało się jak jeden dzień jeździłem na spalonym żarnikiem. Zostawiłem auto i po chwili już nie odpalił. Wymieniłem żarnik myśląc że się coś poprawi ale niestety nie.

 

Edytowano przez Kumek40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany.  Pomimo że akumulator miał 12,4V i zielone oczko sie świeciło to  siadał całkowicie pod obciążeniem. Wymiana aku i jest OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany.  Pomimo że akumulator miał 12,4V i zielone oczko sie świeciło to  siadał całkowicie pod obciążeniem. Wymiana aku i jest OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj spotkało mnie nie miłe zaskoczenie podczas jazdy samochód nagle zgasł  , dyskoteka i   identyczne objawy jak u kolegi , po zamknięciu od razu się otwierał , lampy migały , wskaźniki żyły swoim życiem .

Akumulator pokazywał 12,4 v na mierniku a oczko oczywiście było zielone (3 letnia centra futura nigdy więcej nie kupie tego badziewia ) . Po poszukiwaniach na forum , udało mi się trafić tutaj i to był strzał w 10  .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakiego badziewia. U mnie centra futura w grudniu skończyła 8 lat. Może alternator słaby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×