Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

java7

Lewarek zmiany biegów nie wraca na miejsce

Recommended Posts

Witam

Mam problem z lewarkiem zmiany biegów.

Posiada on niewielki luz, lecz nie to jest ostatnio głównym problemem.

Najbardziej denerwujące jest to ,że po włączeniu 1 lub 2 biegu albo 5 i wstecznego lewarek zostaje z lewej lub prawej strony

nie wraca do pozycji środkowej czyli między 3 i 4 biegiem.

Co może być przyczyną ?

Miał ktoś podobny problem???

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaraz, zaraz... Bo próbuję to sobie wyobrazić i z tego co opisujesz to wychodzi mi że masz wszystko OK bo przeciez tak właśnie ma wyglądać wrzucenie jakiegoś biegu w skrzyni manualnej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

na skrzyni jest  taki maly sworzen i on sie zaciera lub linki sie zacieraja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba się nie zrozumieliśmy

Chodzi mi o to ,że jak wyrzuce bieg na luz z 1 lub 2  albo 5 i wsteczny to nie wraca na środek czyli na pozycje między 3 a 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdzie dokładnie na skrzyni?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

można to jakoś przesmarować ??? czy trzeba raczej wymienić?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak, to jest na zewnatrz skrzyni, na wybieraku, tak na szybko ci zaznaczylem na foto

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniałeś może to kiedyś?

Wiesz może jak się do tego zabrać?

Sworzeń jest wciskany,skręcany ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wciskany i na koncu ma wciskane zabezpieczenie, na wyjetej skrzyni to jest 3 sekundy ale na vectrze C tez nie bedzie problemu z dojsciem, w VB bylo masakryczne dojscie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli trochę się pobawię z tym 

Mam VB i skrzynia   w aucie

Dzięki bardzo za pomoc i informacje

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to bedzie gimnastyki troche

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dojście do tego sworznia naprawdę kiepskie ,miejsca mało nie ma gdzie nawet ręki włożyć 

a co dopiero wymienić sworzeń

nawet nie ma jak dobrze podejrzeć w którą stronę sworzeń wychodzi.

Wymieniał ktoś już go może u siebie i poradzi jak najlepiej krok po kroku za to się zabrać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podłączam się do pytania. Co do tego sworznia, da się to jakoś nasmarować, wymienia się to, zabiera się do tego od dołu z kanału czy od góry? WD40 nie pomoże :) ??? 

I czy poza tym że dźwignia zmiany biegów nie wraca na swoje właściwe położenie, może się to w przyszłości jakoś zatrzeć i  zablokować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...