Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

xanjarek

Padło wszystko łącznie z wskaźnikami - potrzebna pilna pomoc!

Polecane posty

Cześć,

Panowie pilnie potrzebuje pomocy - kiedy auto jest najbardziej potrzebne oczywiście musi zawieść!

Mianowicie - świeci mi połowa deski rozdzielczej, wskazówki leżą, a na ekracnie TID (dwie linie) zamiast chwilowego spalania mam tylko literkę F.... Wczoraj odpalił i nie chodziła pompa wspomagania (wręcz musiałem cały olej przerzucać czyli na postoju bez skrętu) ,a dziś już nawet nie odpaliło. Świeci także aku (a ma napięcie 12,53V)

Podpinam pod OBD i tam nie widzi ECU ;-(

Co to zdechło? CIM, Alternator czy ECU? Pamiętam, że jak wskazówki leżą to najczęściej CIM, ale wtedy też odcina złącze OBD do ECU?

Co mogę sprawdzić by znaleźć winowajce? Każda podpowiedź mile widziana!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ktory rok?? jak masz 2002r to cim xr a on takie rzeczy potrafi robic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorry nie dopisałem które auto...

Victor C 2005 (polift), 1,9cdti 120km

Cim - chyba oznaczenie X (ten tańszy bez xenonu, z czujnikiem skretu przy silniku).

Edytowano przez xanjarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jaki interfejs podłączasz?

Wychodzi na CIM

 

Edytowano przez siwy1538

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiec jak polift bez czujnika to UZ i kupisz za smieszne pienadze drugiego sprawnego , ale zeby byl cim to nie koniecznie najpierw sprawdz zlacza przy steronwiku , jakims kontaktem posiknij

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie używane CIM i ECU miałem wymieniane w zeszłym roku... przejechałem z 5 -10 tyś. na tym... jakieś złe egzemplarze może bo czasami też mi wycieraczki się zacinały.

Czy jest to możliwe, że zepsuty CIM odcina dostęp do ECU?

PS - sorry trochę OT - jeśli ECU padł to na 90% muszę programować immobilajzer - chętnie bym przy tej okazji to wyłączył - jak to wykonać? Skoro miałbym programować kluczyk to bym wolał zupełnie wyłączyć i dorobić drugi klucz za 50zł (mam jeden, a drugi scyzoryk kosztuje od 400zl) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Coś podobnego miał kolega jak było zwarcie na CANie. Uszkodzona izolacja kabla, przy wtyczce od ABSu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolega ma zwarcie na wysokim CANie - brak komunikacji z wszystkim na tej szynie -> instrukcje już dostał przez telefon zobaczymy co wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Auto zaprowadzone do Bulusia i kolegi w Warszawie - problem rozwiązany. Wbrew pozorom to pompa wspomagania padła od strony elektrycznej/elektronicznej, dlatego robiła zwarcie na CANie w modułach. Auto po ich naprawie już zrobiło 150km i śmiga. 3-4 dni stał i temat ogarnięty.

Super, dzięki Buluś, świetna robota!

PS - jak widać opadające wskazówki to nie zawsze CIM, tylko to czasem coś zupełnie innego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tylko dlaczego tak daleko mieszkają wszyscy <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt daleko...ale ja już u Bulusia i Konrada byłem dwa razy...chce się mieć coś dobrze zrobione to trzeba poświęcić te "kilka" kilometrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nikt tak nie twierdzi.

Od razu napisałem o zwarciu. Tylko odpinać moduły i patrzeć czy się nie polepszyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nikt tak nie twierdzi.

Od razu napisałem o zwarciu. Tylko odpinać moduły i patrzeć czy się nie polepszyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ta fajnie, że usterka usunięta.

Znajomy miał tak, że wskazówki opadały i winna była pompa wspomagania ale to było w Zafirze B, zresztą Kola76 auto diagnozował.

 

bezawaryjności życze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×