Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

xanjarek

Padło wszystko łącznie z wskaźnikami - potrzebna pilna pomoc!

Recommended Posts

Cześć,

Panowie pilnie potrzebuje pomocy - kiedy auto jest najbardziej potrzebne oczywiście musi zawieść!

Mianowicie - świeci mi połowa deski rozdzielczej, wskazówki leżą, a na ekracnie TID (dwie linie) zamiast chwilowego spalania mam tylko literkę F.... Wczoraj odpalił i nie chodziła pompa wspomagania (wręcz musiałem cały olej przerzucać czyli na postoju bez skrętu) ,a dziś już nawet nie odpaliło. Świeci także aku (a ma napięcie 12,53V)

Podpinam pod OBD i tam nie widzi ECU ;-(

Co to zdechło? CIM, Alternator czy ECU? Pamiętam, że jak wskazówki leżą to najczęściej CIM, ale wtedy też odcina złącze OBD do ECU?

Co mogę sprawdzić by znaleźć winowajce? Każda podpowiedź mile widziana!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ktory rok?? jak masz 2002r to cim xr a on takie rzeczy potrafi robic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry nie dopisałem które auto...

Victor C 2005 (polift), 1,9cdti 120km

Cim - chyba oznaczenie X (ten tańszy bez xenonu, z czujnikiem skretu przy silniku).

Edited by xanjarek

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jaki interfejs podłączasz?

Wychodzi na CIM

 

Edited by siwy1538

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiec jak polift bez czujnika to UZ i kupisz za smieszne pienadze drugiego sprawnego , ale zeby byl cim to nie koniecznie najpierw sprawdz zlacza przy steronwiku , jakims kontaktem posiknij

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie używane CIM i ECU miałem wymieniane w zeszłym roku... przejechałem z 5 -10 tyś. na tym... jakieś złe egzemplarze może bo czasami też mi wycieraczki się zacinały.

Czy jest to możliwe, że zepsuty CIM odcina dostęp do ECU?

PS - sorry trochę OT - jeśli ECU padł to na 90% muszę programować immobilajzer - chętnie bym przy tej okazji to wyłączył - jak to wykonać? Skoro miałbym programować kluczyk to bym wolał zupełnie wyłączyć i dorobić drugi klucz za 50zł (mam jeden, a drugi scyzoryk kosztuje od 400zl) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Coś podobnego miał kolega jak było zwarcie na CANie. Uszkodzona izolacja kabla, przy wtyczce od ABSu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolega ma zwarcie na wysokim CANie - brak komunikacji z wszystkim na tej szynie -> instrukcje już dostał przez telefon zobaczymy co wyjdzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Auto zaprowadzone do Bulusia i kolegi w Warszawie - problem rozwiązany. Wbrew pozorom to pompa wspomagania padła od strony elektrycznej/elektronicznej, dlatego robiła zwarcie na CANie w modułach. Auto po ich naprawie już zrobiło 150km i śmiga. 3-4 dni stał i temat ogarnięty.

Super, dzięki Buluś, świetna robota!

PS - jak widać opadające wskazówki to nie zawsze CIM, tylko to czasem coś zupełnie innego :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

tylko dlaczego tak daleko mieszkają wszyscy <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt daleko...ale ja już u Bulusia i Konrada byłem dwa razy...chce się mieć coś dobrze zrobione to trzeba poświęcić te "kilka" kilometrów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nikt tak nie twierdzi.

Od razu napisałem o zwarciu. Tylko odpinać moduły i patrzeć czy się nie polepszyło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nikt tak nie twierdzi.

Od razu napisałem o zwarciu. Tylko odpinać moduły i patrzeć czy się nie polepszyło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ta fajnie, że usterka usunięta.

Znajomy miał tak, że wskazówki opadały i winna była pompa wspomagania ale to było w Zafirze B, zresztą Kola76 auto diagnozował.

 

bezawaryjności życze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...