Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kaziu39FW

Po zamontowaniu butelki do przelewow rano 2.2 dti nie odpala cofnelo paliwo

Recommended Posts

Panowie zrobilem tzw myk z ta butelka na paliwo ktore wraca od przelewow do pompy krociec oczywiscie zaslepiony dobrze przy pompie i teraz pytanie czy wezyk w buteleczce musi byc szczelnie umiejscowiony czy nie ? ciekawi mnie dlaczego cofneło paliwo bylo tylko -5 stopni . po zamontowaniu recznej gruszki udalo sie dopiero z trudem uruchomic opla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nalej do metrowego wężyka wody i zatkaj palcem "SZCZELNIE" jeden koniec i zobacz czy woda z wężyka wyleci a jeżeli odetkasz koniec wężyka to woda wyleci ,na takiej samej zasadzie działa nasz układ paliwowy zważ na poziom baku w stosunku do filtra paliwa i pompy, czyli musi spłynąć do najniższego poziomu tak jak kiedyś spuszczało się paliwo z baku. Mówiąc krótko masz nie szczelny układ paliwowy zaczynając od pompy na filtrze kończąc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

twierdzisz ze pompa i filtr sa nieszczelne ? eksperyment z butelka zrobilem poniewaz przy pierwszych mrozach zauwazylem ze dluzej kreci , zastosowałem sie do wszystkich wskazan co do eksperymentu . czyli wezyk ktory wchodzi do butelki od przelewow moze byc luzno ? zaslepiony krociec przy pompie to podstawa i powiedz mi czy jesli cofa po tym zabiegu paliwo to przyczyny musze szukac tylko przy filtrze i pompie czy dalej musze wziasc pod uwage wtryski czy trawerzy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wężyk czy zanurzony w paliwie czy nie nie ma znaczenia tam wylatuje paliwo z przelewów.Reszta czyli na pompie oring, szczelność przewodu paliwowego do filtra paliwa i sam filtr paliwa tu musisz szukać nie szczelności, a jak masz zabudowaną gruszke ale za bakiem czyli przed filtrem paliwa to spróbuj pompować i obserwować gdzie wycieka paliwo to tam uszczelniasz. A że dłużej kręci to zrób test odłączonej wtyczki z czujnika temp silnika ale rano i daj znać co i jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozumiem czyli pozostaje ta droga od pompy do filtra , odpalanie przy z odlaczonej wtyczce juz probowalem wielkiej roznicy nie widzialem a pozatym mam zrobiony przelacznik zeby nie odpinac. widac ze dawke ma wieksza bo z rury pokaze zaraz i nierowno pracuje jakby za duzo mial paliwa a jak zalacze(w trakcie pracy silnika ) to od razu rowno . a dodam ze swiece rok temu sprawdzalem i mialy 1.2 oma a w tym roku kazda 0.8 oma nie wiem nie wiem czy mozliwe zeby wszyskie sie uszkodzily czy to dobrze mierzone multimetrem na pozycji 20k pozyzja na oporowosc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tu świadczy o słabszej kompresji na którymś z cylindrów a że ci nie dogrzewają świece lub za krótko podgrzewasz, jak ci zgaśnie po 8 sek kontrolka to odczekaj jeszcze następne 8 sek i daj znać.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ale jak wypne wtyczke to grzeje dlugo swiece zawsze czekam 2-3 sekundy i odpalam . 3 godziny temu auto udalo mi sie odpalic dzieki gruszce recznej i teraz sprobowalem odpalic kontrolka od swiec zapalila sie na 2 sekundy( moze) i po chwili odpalam bez dodania gazu auto startuje i gasnie ponawiam akcje i dodaje gazu zapala od szczala ponowne proby bez problemu sadze ze paliwo ucieka do baku poniewaz po rozruchu gasnie temp otoczenia moze 0 lub na minusie z stopnie takze nie wiele, zwrocilem uwage przy codziennym odpalaniu ze lepiej auto zapala przy dodaniu gazu mozna tak nazwac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Czyli grzejesz standartowe 8 sek + 2-3 zagrzej + 8sek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czekam az zgasnie kontrolka grzania swiec plus 2-3 sekundy po zgasnieciu

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • pisales o nieszczelnosci na pompie (oring) czy da sie go wymienic czy jak slyszalerm tylko skrocic srube i skrecic ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tylko wymienić, troszke ciężko ale da się.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czytalem juz o tych oringach bodajze rozmiar 12/8/2 sprobuje wymienic a potem bede sledzil gdzie jeszcze jest nieszczelnsc

Share this post


Link to post
Share on other sites

oringa nie wymienilem bo niby taki o rozmiarach znalazlem ale z obawy na niespasowanie nie wymienilem ale za to pokusilem sie o :

wyrzucenie obudowy filtra ,montarz filtra od golfa II i od razu widac ze auto nie ciagnie powietrza silnik z rana zapala ladnie od razu pracuje a nie jak dawniej tak lapie nie lapie ,po drugie z rana nie slychac tego dzwieku pompy przy pierwszym przyspieszaniu tak jakby powietrze zasysala , po kilku dniach obserwacji patent z filtrem od golfa zdaje egzamin.

pytanko ropa z przelewow widac ze miesza sie z olejem bo jest ciemniejsza a wiec ktos sie orietuje jakie koszta sa za material i robote calej gory zeby to dobrze uszczelnic ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz kupić uszczele pod pokrywę zaworów chyba że preferujesz starą na płynnej uszczelce REINZOSIL którą i tak polecił bym ci kupić przyda się delikatnie posmarować nowe uszczelki będzie na 100% szczelnie następnie uszczelki do dolotu x2szt bo będzie też czyszczenie dolotu, dalej 4szt uszczelniacze trawersów i 4x oringi trawersów i tu też polecam przesmarować je tą uszczelką płynną co by olej nie wypływał na blok silnika czyli :

1szt uszczelka pod pokrywe zaworów.

2 uszczelki do dolotu są różne.

4 uszczelniacze trawersów

4 oringi do uszczelniania trawersów-głowica

1 uszczelka pompy wakum lub starą posmarujesz płynną uszczelką.

Do czyszczenia dolotu polecam odkurzacz co by paprochy nie wpadły do dolotu a dalej nie podbiły zaworów bo będzie brak kompresji i kłopot wielki.

Ceny sprawdź w sklepach internetowych lub na alledrogo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok wymiana skomplikowana czy jestem w stanie sam to ogarnac?potrzebne s jakies specjalne klucze ? rozumie ze te uszczelki to wszystko? do wtryskow nie ma uszczelek ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

znalazlem temat na forum

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...