Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Kaziu39FW

Po zamontowaniu butelki do przelewow rano 2.2 dti nie odpala cofnelo paliwo

Polecane posty

Panowie zrobilem tzw myk z ta butelka na paliwo ktore wraca od przelewow do pompy krociec oczywiscie zaslepiony dobrze przy pompie i teraz pytanie czy wezyk w buteleczce musi byc szczelnie umiejscowiony czy nie ? ciekawi mnie dlaczego cofneło paliwo bylo tylko -5 stopni . po zamontowaniu recznej gruszki udalo sie dopiero z trudem uruchomic opla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nalej do metrowego wężyka wody i zatkaj palcem "SZCZELNIE" jeden koniec i zobacz czy woda z wężyka wyleci a jeżeli odetkasz koniec wężyka to woda wyleci ,na takiej samej zasadzie działa nasz układ paliwowy zważ na poziom baku w stosunku do filtra paliwa i pompy, czyli musi spłynąć do najniższego poziomu tak jak kiedyś spuszczało się paliwo z baku. Mówiąc krótko masz nie szczelny układ paliwowy zaczynając od pompy na filtrze kończąc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

twierdzisz ze pompa i filtr sa nieszczelne ? eksperyment z butelka zrobilem poniewaz przy pierwszych mrozach zauwazylem ze dluzej kreci , zastosowałem sie do wszystkich wskazan co do eksperymentu . czyli wezyk ktory wchodzi do butelki od przelewow moze byc luzno ? zaslepiony krociec przy pompie to podstawa i powiedz mi czy jesli cofa po tym zabiegu paliwo to przyczyny musze szukac tylko przy filtrze i pompie czy dalej musze wziasc pod uwage wtryski czy trawerzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wężyk czy zanurzony w paliwie czy nie nie ma znaczenia tam wylatuje paliwo z przelewów.Reszta czyli na pompie oring, szczelność przewodu paliwowego do filtra paliwa i sam filtr paliwa tu musisz szukać nie szczelności, a jak masz zabudowaną gruszke ale za bakiem czyli przed filtrem paliwa to spróbuj pompować i obserwować gdzie wycieka paliwo to tam uszczelniasz. A że dłużej kręci to zrób test odłączonej wtyczki z czujnika temp silnika ale rano i daj znać co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rozumiem czyli pozostaje ta droga od pompy do filtra , odpalanie przy z odlaczonej wtyczce juz probowalem wielkiej roznicy nie widzialem a pozatym mam zrobiony przelacznik zeby nie odpinac. widac ze dawke ma wieksza bo z rury pokaze zaraz i nierowno pracuje jakby za duzo mial paliwa a jak zalacze(w trakcie pracy silnika ) to od razu rowno . a dodam ze swiece rok temu sprawdzalem i mialy 1.2 oma a w tym roku kazda 0.8 oma nie wiem nie wiem czy mozliwe zeby wszyskie sie uszkodzily czy to dobrze mierzone multimetrem na pozycji 20k pozyzja na oporowosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tu świadczy o słabszej kompresji na którymś z cylindrów a że ci nie dogrzewają świece lub za krótko podgrzewasz, jak ci zgaśnie po 8 sek kontrolka to odczekaj jeszcze następne 8 sek i daj znać.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok ale jak wypne wtyczke to grzeje dlugo swiece zawsze czekam 2-3 sekundy i odpalam . 3 godziny temu auto udalo mi sie odpalic dzieki gruszce recznej i teraz sprobowalem odpalic kontrolka od swiec zapalila sie na 2 sekundy( moze) i po chwili odpalam bez dodania gazu auto startuje i gasnie ponawiam akcje i dodaje gazu zapala od szczala ponowne proby bez problemu sadze ze paliwo ucieka do baku poniewaz po rozruchu gasnie temp otoczenia moze 0 lub na minusie z stopnie takze nie wiele, zwrocilem uwage przy codziennym odpalaniu ze lepiej auto zapala przy dodaniu gazu mozna tak nazwac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czyli grzejesz standartowe 8 sek + 2-3 zagrzej + 8sek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czekam az zgasnie kontrolka grzania swiec plus 2-3 sekundy po zgasnieciu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • pisales o nieszczelnosci na pompie (oring) czy da sie go wymienic czy jak slyszalerm tylko skrocic srube i skrecic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tylko wymienić, troszke ciężko ale da się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czytalem juz o tych oringach bodajze rozmiar 12/8/2 sprobuje wymienic a potem bede sledzil gdzie jeszcze jest nieszczelnsc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oringa nie wymienilem bo niby taki o rozmiarach znalazlem ale z obawy na niespasowanie nie wymienilem ale za to pokusilem sie o :

wyrzucenie obudowy filtra ,montarz filtra od golfa II i od razu widac ze auto nie ciagnie powietrza silnik z rana zapala ladnie od razu pracuje a nie jak dawniej tak lapie nie lapie ,po drugie z rana nie slychac tego dzwieku pompy przy pierwszym przyspieszaniu tak jakby powietrze zasysala , po kilku dniach obserwacji patent z filtrem od golfa zdaje egzamin.

pytanko ropa z przelewow widac ze miesza sie z olejem bo jest ciemniejsza a wiec ktos sie orietuje jakie koszta sa za material i robote calej gory zeby to dobrze uszczelnic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musisz kupić uszczele pod pokrywę zaworów chyba że preferujesz starą na płynnej uszczelce REINZOSIL którą i tak polecił bym ci kupić przyda się delikatnie posmarować nowe uszczelki będzie na 100% szczelnie następnie uszczelki do dolotu x2szt bo będzie też czyszczenie dolotu, dalej 4szt uszczelniacze trawersów i 4x oringi trawersów i tu też polecam przesmarować je tą uszczelką płynną co by olej nie wypływał na blok silnika czyli :

1szt uszczelka pod pokrywe zaworów.

2 uszczelki do dolotu są różne.

4 uszczelniacze trawersów

4 oringi do uszczelniania trawersów-głowica

1 uszczelka pompy wakum lub starą posmarujesz płynną uszczelką.

Do czyszczenia dolotu polecam odkurzacz co by paprochy nie wpadły do dolotu a dalej nie podbiły zaworów bo będzie brak kompresji i kłopot wielki.

Ceny sprawdź w sklepach internetowych lub na alledrogo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok wymiana skomplikowana czy jestem w stanie sam to ogarnac?potrzebne s jakies specjalne klucze ? rozumie ze te uszczelki to wszystko? do wtryskow nie ma uszczelek ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

znalazlem temat na forum

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...