Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam chopoki,mam pytanko ile powinnien wskazywac przepływka,jakie wartosci na postoju?jak wam pokazuje.sprawdzałem na opcom i chciałbym porownac. Dziëkuje

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opel vectra C Gts,2.2,125km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opel vectra C Gts,2.2,125km,nikt nie wie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie takie wartości ale nie wiem czy są poprawne. 

żądanie ciśnienia ładowania,100 kPa
Ciśniemnie ładowania,102 kPa
Ciśniemnie ładowania,1.66 V
Przepływomierz powietrza,187 kg/h
Przepływomierz powietrza,2.13 V
Temperatura powietrza wlotowego,31 °C
Temperatura powietrza wlotowego,2.15 V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

U mnie jest podobnie,dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie coś takiego. Parametry po około 5 godzinach stania w garażu. Wcześniej było rozgrzane. Pomiary były robione odrazu po uruchomieniu na biegu jałowym przy temperaturze zewnętrznej 8 stopni C.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,ja mam 175kg/h czyli ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A pokazuje Ci Opcom porządany początek wtrysku i rzeczywisty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wkleiłem dane w temacie o klekotaniu pompy po wymianie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Właśnie? Jeśli tak to wrzuć screena z danymi i powiedz jaką masz wersje op-coma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jutro zerkne i dam znac 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie zakładać nowego tematu , czy jest możliwe że przeplywka wariuje przy niskich temperaturach a jak sie rozgrzeje to jest powiedzmy w miare ok. Pytam ponieważ mam problem z szarpaniem slaba moca rano po nocy puki silnik nie osiagnie temp powyzej 70st . Zrobilem test odpiolem przeplywke na dwa dni na desce check ale to bylo wiadome i po tescie wyszlo ze auto 1.nie szarpalo 2.szlo jak nie ten samochód.  Czy to poczatek konca przeplywki.?? Z gory dzieki za podpowiedzi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz to tak przepływomierz kaput,najlepiej podmienić z kimś kto ma taką samą i rundka.

Jak się okaże że jest poprawa to wiesz co robić:ok:

Jak ją odłączałeś to dostał odpowiednią dawkę,czyli większą i szedł ładnie czyli przepływka zaniźa wartości ale...

Żebym nie wprowadził cię w błąd to podjedź na kompa i sprawdź parametry to będziesz pewny bo przepływomierz tani nie jest.

Jak już będziesz musiał kupić to ori.Boscha o tych samych numerach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ty masz benzynę?bo pytasz się w dziale diesla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak PB ale zasada ta sama dlatego nie zakładałem nowego ;) . Ok postaram sie podmienic ori do mnie 450zl . :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ale wartości inne mogą być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Przepraszam, że dopiero teraz piszę ale nie miałem wcześniej czasu podłączyć kompa do auta. Pokazuje u mnie tylko rzeczywisty:

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ok,dziękuję.

Mi też tak pokazuje ale mam 19,5CA,mam podniesioną dawkę startową to dlatego mam więcej.

Czyli też nie pokazuje Ci pożądany początek wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam starego op-coma wiec może dlatego nie ma. Zobaczę jutro jeszcze na vaux-comie to może coś wiecej pokaże. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ok ,to zobacz bo ja narazie nie mam laptopa i nie sprawdzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie sprawdzę bo jak na złość mój laptop wyzionął dziś ducha. Jak coś to dopiero po świętach.

Edytowano przez SlaVkoGA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie czy po zamontowaniu nowego przeplywomierza trzeba robić jakaś adaptację, pytam bo chyba cudowna nowa przeplywka jest trafiona :/ ( jest nie oryginalana ale nowa ) jak zamontowałem to auto dopiero zaczęło szarpać na starej mulił ale jakoś jechał.  Na tej ni cholwry dla tego zastanawiam się czy cos sie adaptuje?? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic sie nie kalibruje. 

Tu może być problem. 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za info ,odeśle do sprzedawcy na reklamacje (znając życie będzie walka z wiatrakami) . Pozostaje nabyć oryginał . ASO w Gdańsku wyceniło przeplywomierz+wymiana 750zl w tym kasowanie nastaw długo i krótko terminowych ,to chyba nie potrzebne jak uważacie?? Mam na myśli kasowanie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pisałem ze kupuje sie orginalną z Boscha i te same numery ale jak ktoś szuka oszczednosci to tak jest.Kuo orginalbza 470zł i załòz dambto jest 2 minuty roboty a błedy skasujesz za 50zl,ASO to naciągacze takie maja ceny i nic z tym nie zrobisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×