Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
pawel656

Akumulator a Nawiew

Polecane posty

Witam wszystkich,
Dziś okazało się że mój akumulator nie wydala i ma poważne problemy z rozruchem auta.
Wczoraj był doładowany więc myślę że nic z niego nie bezie. Trzeba kupić nowy ale.... mam drugi problem ponieważ wraz z tym wydarzeniem zabrakło nawiewu.
Regulacja pokrętłem zmienia się normalnie od 1 do 7 lecz dmuchawa nie reaguje totalnie na jakie kol wiek zmiany. Nie miałem więcej czasu by szukać przyczyny.
Jedyne co sprawdziłem to to czy łopatki od dmuchawy nie są zablokowane. Kręcą się noralnie.
Moje pytanie jest takie czy akumulator i brak prawidłowego napięcia może przyczynić się ( z małą pomocą komputera ) do zablokowania nawiewu?
Oczywiście pokazała się jeszcze pomarańczowa kontrolka z Autem i kluczem.
Dodam iż jestem całkiem świeży i nie doświadczony więc proszę o wyrozumiałość :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może tak być, auto w miarę utraty napięcia wyłącza zbędne odbiorniki prądu (radio, nawiewy), żeby jak najdłużej zasilać to co jest niezbędne do bezpiecznej jazdy, np. wspomaganie kierownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź ! czyli najprawdopodobniej tylko wymiana akumulatora:)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym tygodniu miałem podobnie. Wylądowałem 25km od domu a samochód nie odpala.... Odpaliłem na popych, po drodze wysiadało wszystko po kolei (powolna jazda po zakorkowanej Warszawie). Wysiadł nawiew, ABS, kontrola trakcji, i na koniec wspomaganie. Ładowanie całą noc i dzień starczyło na przejechanie 15km. Okazało się że mam walnięty regulator napięcia w alternatorze i raz nie ładuje a raz gotuje akumulator za dużym napięciem. Alternator do regeneracji, akumulator do wymiany.. :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...