Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
pawel656

Akumulator a Nawiew

Recommended Posts

Witam wszystkich,
Dziś okazało się że mój akumulator nie wydala i ma poważne problemy z rozruchem auta.
Wczoraj był doładowany więc myślę że nic z niego nie bezie. Trzeba kupić nowy ale.... mam drugi problem ponieważ wraz z tym wydarzeniem zabrakło nawiewu.
Regulacja pokrętłem zmienia się normalnie od 1 do 7 lecz dmuchawa nie reaguje totalnie na jakie kol wiek zmiany. Nie miałem więcej czasu by szukać przyczyny.
Jedyne co sprawdziłem to to czy łopatki od dmuchawy nie są zablokowane. Kręcą się noralnie.
Moje pytanie jest takie czy akumulator i brak prawidłowego napięcia może przyczynić się ( z małą pomocą komputera ) do zablokowania nawiewu?
Oczywiście pokazała się jeszcze pomarańczowa kontrolka z Autem i kluczem.
Dodam iż jestem całkiem świeży i nie doświadczony więc proszę o wyrozumiałość :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może tak być, auto w miarę utraty napięcia wyłącza zbędne odbiorniki prądu (radio, nawiewy), żeby jak najdłużej zasilać to co jest niezbędne do bezpiecznej jazdy, np. wspomaganie kierownicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź ! czyli najprawdopodobniej tylko wymiana akumulatora:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W zeszłym tygodniu miałem podobnie. Wylądowałem 25km od domu a samochód nie odpala.... Odpaliłem na popych, po drodze wysiadało wszystko po kolei (powolna jazda po zakorkowanej Warszawie). Wysiadł nawiew, ABS, kontrola trakcji, i na koniec wspomaganie. Ładowanie całą noc i dzień starczyło na przejechanie 15km. Okazało się że mam walnięty regulator napięcia w alternatorze i raz nie ładuje a raz gotuje akumulator za dużym napięciem. Alternator do regeneracji, akumulator do wymiany.. :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...