Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Raulek5

Ceramizer

Polecane posty

Witajcie :-) 

 

Mam kolejna sprawe :-)  Chcialbym uzyc ceramizera do swojego autka, silnik 2.0 tylko problem jest taki ze wedlug zalecen producenta powinno sie rozgrzac silnik do 90 stopni, zgasic i wtedy wlac ceramizer. Natomiast u mnie, po otwarciu korka wlewu oleju od razu jest wal korbowy (chyba ze sie nie znam to mnie poprawcie) wiec boje sie ze wszystko bedzie rozgrzane, a ja dodam nagle zimny plyn i wiemy co moze byc potem :-) 

Moze ewentualnie wlac ten ceramizer tam gdzie wchodzi bagnet ? Ma to sens ? Bo nie znam dokladnie polaczen oleju w silniku...

 

Przy okazji jeszcze dwa pytania. Po otwarciu korka wlewu oleju strasznie dmucha z tej dziury, slyszalem o czyms takim jak przedmuchy i podobno to zle swiadczy o aucie ? I przy zakreconym korku jest dobrze, a jak odkrece to strasznie glosno slychac ten wal korbowy, tez tak macie u siebie ?

 

Z gory dzieki za odpowiedzi i zachecam do dyskusji :-D 

Edytowano przez Raulek5
Blad

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temat o dodatkach do oleju jest już na forum. Jak go znajdę to przeniosę 

Co do wlewania to lej śmiało przez wlew oleju. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wiem, ze tych tematow jest duzo :-) Tylko nie chodzilo mi o sam fakt czy warto dodac ceramizer, bo o tym juz zadecydowalem, tylko wlasnie boje sie o ta roznice temperatur :-) Chociaz tego srodka jest 5 ml jakos :-) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja leje 200ml płukanki prosto na wałek i nic sie nie dzieje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki :-) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To lepiej to popraw bo zaraz koledzy powiedza ze naprawde sie nie znasz. 

Bo ciezko pod korkiem wlewu paliwa znalesc od razu wal korbowy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za zauwazenie bledu xD Poprawione :-D To chyba przez to ze musze paliwo zatankowac i o tym mysle bo w baku pusto :-D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poprawiłeś - ale nadal lipa jest... Poczytaj co to jest wał korbowy a wałek rozrządu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hehehe :)

Kolego prosisz żebyśmy Ci powiedzieli czy podmuchy przy korku wlewu oleju to zły objaw kondycji silnika, hmyyy lejąc ceramizer zapewne masz ku temu powód więc jak podejrzewam doskonale sobie zdajesz sprawę z jego stanu.  Otóż przedmuch może ale nie musi być objawem uszkodzonego silnika, poczytaj o czymś takim jak odpowietrzenie skrzyni korbowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ceramizer leje zapobiegawczo :-P Bo zadowolony jestem z silnika i chce go zabezpieczyc :-)

Przeszukalem juz troche internetu i wydaje mi sie ze normalne to jest ze troche powietrza leci :-) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dzieki za poprawienie, to bedzie walek rozrzadu faktycznie :-) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jak chcesz to lać zapobiegawczo i z silnikiem nic się nie dzieje to lepiej tego nie rób!!!!!

Widać że nie masz pojęcia o mechanice, gdzieś się naczytałeś jaki to złoty środek ale w rzeczywistości tak nie jest. Jeżeli z autem się nic nie dzieje, to zmieniaj regularnie olej i wystarczy, nie lej żadnych takich śmieci do środka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Skad Twoja negatywna opinia ? To nie jest przeciez moto doktor czy cos podobnego. Jest sporo testow tego srodka na YT gdzie poprawa sie miedzy innymi cisnienie na cylindrach. Wiec chyba ten srodek nie jest taki zly ? Nawet w mitach na milosnikach czterech kolek pozytywnie sie wypowiedzieli o tym, poprawila sie nawet troche moc silnika - sprawdzone na hamowni. 

 

Dlatego pomyslalem ze 280 tys juz nalatane ma silniczek i nie zaszkodzi mu zaaplikowac ceramizer. A nigdzie nie znalazlem opinii zeby ktos po tym mial problemy... Wiec jak cos wiesz to podziel sie :-) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co to Twoim zdaniem jest, inna nazwa natomiast zasada działania, efekty skutki te same?

Jest to uszlachetniacz który za zadanie ma zapchać wszystkie mikoszczeliny w silniku tak aby nie przepuszczał oleju, puszczał ciśnienia co doprowadza do zatykania się silnika. Przez ten syf pierścienie się zapiekają, po każdej kolejnej wymianie oleju będzie coraz gorzej.

Bez urazy ale jak Ty naprawiasz, diagnozujesz czy konserwujesz auto na podstawie filmów z YT to serdecznie gratuluje.... Filmiki kręcą sprzedawcy więc jakich innych efektów  się spodziewasz niż same ochy achy?? Na YT masz również filmiki że HIDy są legalne, że żarniki xenonowe muszą być tylko oryginalne OSRAM bo inaczej przetwornice padają, że pasta tempo jest najlepszym środkiem do polerowania auta itd itp.

No ale nic zalej sobie ten siuwaks, pojeździj parę miesięcy, następnie zalej olejem a następnie po tygodniu czekamy na temat, panowie cieknie mi olej z każdej strony, auto dymi na niebiesko, nie chce odpalać, chodzi na trzech cylindrach itd itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat ceramizera. Osobiście zalałem ale do skrzyni biegów. Miałem ją wymieniać i pomyślałem ze czemu nie spróbować. Efekt - nie odczułem żadnej różnicy ani na plus ani ujemnej.

Tak więc dla mnie efekt PLACEBO. Nie słyszałem też osobiście opinii żeby komuś bezpośrednio ceramizer zaszkodził a co do cudów po zastosowaniu to mam sceptyczne podejście i też nie bardzo w to wierzę.

Jak koledzy piszą - dobry olej i regularna wymiana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mój kuzyn ma Mercedesa E klasę E220CDi W211 - 150 PS 

Auto ma dopiero 680 000 km zrobione a on jest 3 właścicielem. Nic nie zalewa. Żadnych dziwnych specyfików. I jeździ - nie wiarygodne. 

Przebieg to nie  jest podstawa wzęglem której od np. 280 tkm trzeba zalać jakiś syf do silnika. 

YT, fani czterech kółek czy inne kup i zrób - to nie jest odpowiedni sposób na diagnozę czy naprawę auta. 

Kolega myli wal korbowy z wałkiem rozrządu - ma prawo się nie znać do końca ale twardo będzie Ceramizer dolewać - bo to dobre. 

Raz w życiu dodawałem Ceramizera do oleju do ASB do Kadeta !! 

Ale skrzynia była w stanie agonalnym więc żal mi nie było.  

I co? jaki efekt? Tydzień pracowała idealnie. 

 

Co do przedmuchów po od kręceniu korka oleju. Może by tak odme wyczyścić i jej przewody. 

I tak na koniec. Silnik pracuje dobrze?? pomimo 280 tkm ? 

To daj mu spokój i zmieniaj regularnie olej - oczywiście na dobry jakościowo nie najtańszy 

Edytowano przez ntt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Naskoczyli na mnie :-D 

 

Pomyslalem ze skoro po dodaniu ceramizera jest lepsze cisnienie na cylindrach i delikatnie poprawiaja sie osiagi na hamowni to warto dodac :-)

Troche slabo przyspiesza dla mnie to moje 2.0 dti, ale moze ten silnik tak ma a ja za duzo od niego wymagam i tak kombinuje :-) Ale chyba czas dac sobie spokoj i jezdzic po prostu :-D 

 

A olej mam zalany oryginal, wymiana byla w aso :-) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nikt nie naskoczył a jedynie wyrażamy opinie na podstawie doświadczenia. Nikt nie chce wpakować cię na minę a tylko pomóc więc to tak trochę "po ojcowsku przez kolano" ...:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To tylko klekot więc specjalnych osiągów nie masz się co po nim spodziewać, za to nadrabia spalaniem :) Jak chcesz poprawić osiągi to poczytaj o czysczeniu kolektora, klapek, bardzo często przez to że są zaje.....ane syfem auto gorzej jeżdzi.

Tak będzie najlepiej, daj sobie spokój z jakimiś złotymi środkami bo takie nie istnieją :)

A co do tego przedmuchu to własnie chodziło mi o udrożnienie odmy :) często się zasyfia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za sprowadzenie na ziemie ! 

JarekS, wiem, ze klekot ale w pracy mam Kianke 140 koni 300 Nm i niby tez diesel a zbiera sie niesamowicie :-D Tylko wiem, wiem inny silnik, nowsza konstrukcja, a co za tym idzie wiecej badziewia ma Kianka xD Typu dwumas, ktorego ja nie mam w Opelku :-D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To już jest przeskok technologiczny, to tak jak byś oplowskie 2.0dti porównywał do następcy czyli do 1.9cdti.

Diesel 2.0 miał DTL 82KM oraz DTI 101KM.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przyznać że 2.0 DTI/DTL to nie są demony prędkości. Ale pozwalają na w miarę  ekonomiczne przemieszczanie się z punktu A do B. 

A jakbyś miał 1.9 CDTI (Z19DTH) to była by moc ale i stały drenaż portfela :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ta wersje 101 koni dti :-)  Jest to bardzo ekonomiczny silniczek ale w trasie :-D W miescie mi duzo pali :-P  Co do osiagow to 160 autostrada spokojnie nim jechalem, bez wiekszego meczenia sie, natomiast ciutke lepsze przyspieszenie gdyby mial to juz bylbym szczesliwy :-D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temat rzeka, wyczyść kolektor, upewnij się że nie gubi nigdzie ciśnienia z dolotu, sprawdź poziom doładowania, jak będzie wszystko ok to możesz go podkręcić o jakieś 20-30KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra :-) Jak juz na forum sie orientowalem, chip tuning to koszt jakies 900 zl, wiec narazie dam sobie spokoj, moze po nowym roku cos sie zdecyduje :-) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...