Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Sharter0N

Uszczelka pod głowicą X20XEV

Polecane posty

Witam wszystkich forumowiczów,

Jestem przed wymianą uszczelki pod głowicą lecz chciałbym zasięgnąć opinii czy moja diagnoza jest prawidłowa. Silnik poci się w 2 miejscach od przodu - po lewej stronie od strony termostatu wycieka płyn chłodniczy (wykluczam w 100% nieszczelność pod termostatem ponieważ zdejmowałem go 2 razy, raz wymieniając na nowy z obudową oraz nową uszczelką, 2gi raz uszczelniłem dodatkowo pastą uszczelniającą odporną na wysokie temperatury - BRAK POPRAWY), oraz po prawej stronie poci się olej  przy samym rogu blisko egr i cewki. (tutaj wielokrotnie przemywałem miejsce benzyna ekstrakcyjna i wycierałem na sucho i jestem pewien że leci spod głowicy)

Silnik jest w doskonałej kondycji, nie kopci na biało ani niebiesko, nie bierze nadmiernie oleju (dolewam tylko 300-400 ml na 10.000 tyś km) Przebieg to 223 tys km. Brak jakichkolwiek innych objaw uszczelki pod głowicą, płyn nie miesza się z olejem.

Moje pytanie brzmi jest jest taka możliwość że uszczelka uszkodziła się w ten sposób że olej oraz płyn chłodniczy wycieka na zewnątrz i nic więcej? Zdaje sobie sprawę że z czasem może być gorzej i chciałbym to w porę naprawić (ponieważ w tej chwili ubywa mi dużo płynu chłodzącego przez wyciek.  Poniżej zdjęcia,

Z góry dziękuję za wszystkie opinie.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://img.pietrzak.biz/images/2016/11/22/9KBuf.jpg&key=ad7f9c840c4c8ffa4bfd18b58e7680a055e8ea020d948ac69f27335afdc82c0e" />ue1VcBL.jpg

Edytowano przez Sharter0N

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej jest taka możliwość.

Miałem podobny przypadek w obu vectrach b z 2.5 pod maska, i ojca omedze 2.2 16v.

W tym że u mnie w wyciekał płyn chłodniczy a w omedze olej.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że we wszystkich moich przypadkach i płyn i olej pozostawał czysty i nie wymieszany z drugim.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo uszczelka poszła na zewnątrz i nie połączyła dwóch kanałów wodnego i olejowego, w vałce to bardzo częsty przypadek, cieknie na zewnątrz.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takim razie trzeba działać i rozbierać.. :) Dam znać jak już będzie po wszystkim i jak to wyglądało może komuś się w przyszłości przyda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...