Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

oktas19

Dwie kostki

Recommended Posts

Witam. Mam taki mały problem wymieniam silnik x18xe i zostały mi dwie kostki nie mam pojęcia gdzie je podpiąć może ktoś ktoś zajrzy do siebie pod maskę i mi podpowie z góry dziękuje i pozdrawiam

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podaj kolory albo miejsce z którego dokładnie wychodzą

-czujnik wału, kabel powinien iść wzdłuż osłony rozrządu przy pokrywie zaworów,

-sonda lambda 

-przepustnica

-przepływka

to bym obstawiał, ogólnie za dużo tych kostek w tym silniku nie ma, patrz wszystko po kolei a na pewno znajdziesz.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko co wymieniłeś mam podłączone te kostki wychodza tak jak na zdjęciach z tej wiązki-listwy od wtrysków

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po prawej stronie jest kostka od czujnika wału, wałka, czujnika położenia przepustnicy, krokowca, przepływomierza.

Ten po lewej czyli od strony aku będzie od czujnika spalania stukowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaraz zaraz a czujnik spalania stukowego wpina się przecież w tą listwe od wtrysków a mi ten kabelek wychodzi właśnie z tej listwy ;/ przepływke mam krokowca też czujnik położenia przepustnicy to wychodzi z drugiej strony (od kierowcy) zrobie może dokładniejsze fotki ale najlepiej by było gdyby ktoś zajrzał do siebie pod maske i zobaczył do czego to ma podpięte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od strony pasażera

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

od strony kierowcy

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Edited by oktas19

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od strony pasażera - przepływomierz

Please login or register to see this image.

/monthly_2016_11/IMG_20161126_175404.jpg.9a0a9465f50cf27f81b793caaa669c05.jpg" alt="IMG_20161126_175404.jpg" />

IMG_20161126_175525.jpg

Please login or register to see this quote.

Ta kostka to na pewno przepływka i nie ma tam nic innego o takim kształcie i ilości pinów. Specjalnie poszedłem i zrobiłem ci foto a to ten sam motor.

Strona kierowcy - złącze sondy lambdy

IMG_20161126_175547.jpg

 

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie nie ten kabel wychodzi dalej tak jak zaznaczyłem na zdjęciu to nie jest przepływka :/ ale to drugie akurat mi troche pomogło to nie sonda (sonda ma wieksza kostke) tylko czujnik spalania stukowego którego podłączyłem pod listwe wtrysków za to dziekuje ale czy mógłbyś jeszcze sprawdzic mi tą od pasażera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie ma problemu tylko musisz poczekać do jutra. Już ciemno a chcę zdjąć rurę dolotu żeby lepiej było widać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O wielkie dzięki. ta kostka wychodzi tak w połowie tego peszla a wszystko w koło mam podłączone dwie kostki do rury czyli przepływka i coś podrodze i jeszcze obok przepustnicy i za przepustnica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czujnik położenia przepustnicy i czujnik spalania stukowego mają takie same wtyczki ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyż nie miąłem racji ?? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadza się to ja się zakręciłem bo czujnik spalania stukowego podpiąłem pod listwę od wtrysków obok czwartego wtrysku jest taka kostka (która tez ma wejscie jak potencjometr przepustnicy) wychodzi na to ze w to miejsce nie wpina się nic :) teraz nie wiadomo co z ta drugą kostką bo ciężko pali i myśle ze to przez tą kostke chyba, że przez czujnik położenia wałka może ciężko odpalać bo kręci tylko do 4500 czyli ewidentnie jest zepsuty  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...