Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

oktas19

Dwie kostki

Polecane posty

Witam. Mam taki mały problem wymieniam silnik x18xe i zostały mi dwie kostki nie mam pojęcia gdzie je podpiąć może ktoś ktoś zajrzy do siebie pod maskę i mi podpowie z góry dziękuje i pozdrawiam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podaj kolory albo miejsce z którego dokładnie wychodzą

-czujnik wału, kabel powinien iść wzdłuż osłony rozrządu przy pokrywie zaworów,

-sonda lambda 

-przepustnica

-przepływka

to bym obstawiał, ogólnie za dużo tych kostek w tym silniku nie ma, patrz wszystko po kolei a na pewno znajdziesz.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co wymieniłeś mam podłączone te kostki wychodza tak jak na zdjęciach z tej wiązki-listwy od wtrysków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po prawej stronie jest kostka od czujnika wału, wałka, czujnika położenia przepustnicy, krokowca, przepływomierza.

Ten po lewej czyli od strony aku będzie od czujnika spalania stukowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz a czujnik spalania stukowego wpina się przecież w tą listwe od wtrysków a mi ten kabelek wychodzi właśnie z tej listwy ;/ przepływke mam krokowca też czujnik położenia przepustnicy to wychodzi z drugiej strony (od kierowcy) zrobie może dokładniejsze fotki ale najlepiej by było gdyby ktoś zajrzał do siebie pod maske i zobaczył do czego to ma podpięte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od strony pasażera

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

od strony kierowcy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez oktas19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od strony pasażera - przepływomierz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/monthly_2016_11/IMG_20161126_175404.jpg.9a0a9465f50cf27f81b793caaa669c05.jpg" alt="IMG_20161126_175404.jpg" />

IMG_20161126_175525.jpg

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ta kostka to na pewno przepływka i nie ma tam nic innego o takim kształcie i ilości pinów. Specjalnie poszedłem i zrobiłem ci foto a to ten sam motor.

Strona kierowcy - złącze sondy lambdy

IMG_20161126_175547.jpg

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie nie ten kabel wychodzi dalej tak jak zaznaczyłem na zdjęciu to nie jest przepływka :/ ale to drugie akurat mi troche pomogło to nie sonda (sonda ma wieksza kostke) tylko czujnik spalania stukowego którego podłączyłem pod listwe wtrysków za to dziekuje ale czy mógłbyś jeszcze sprawdzic mi tą od pasażera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie ma problemu tylko musisz poczekać do jutra. Już ciemno a chcę zdjąć rurę dolotu żeby lepiej było widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O wielkie dzięki. ta kostka wychodzi tak w połowie tego peszla a wszystko w koło mam podłączone dwie kostki do rury czyli przepływka i coś podrodze i jeszcze obok przepustnicy i za przepustnica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czujnik położenia przepustnicy i czujnik spalania stukowego mają takie same wtyczki ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyż nie miąłem racji ?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się to ja się zakręciłem bo czujnik spalania stukowego podpiąłem pod listwę od wtrysków obok czwartego wtrysku jest taka kostka (która tez ma wejscie jak potencjometr przepustnicy) wychodzi na to ze w to miejsce nie wpina się nic :) teraz nie wiadomo co z ta drugą kostką bo ciężko pali i myśle ze to przez tą kostke chyba, że przez czujnik położenia wałka może ciężko odpalać bo kręci tylko do 4500 czyli ewidentnie jest zepsuty  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×