Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam,mam pytanko jak jest z przegubami wewnetrzymi od strony skrzyni,czy trzeba je wymienić razem z półośkami? bo tak mi mówił mechanik ze tylko z półoskami ale cos mi sie widzi ze mozna same przeguby zmienić.Cena z kosmodromu 900zł.

Jak to wyglada naprawe i czy ktoś juz je wymieniał?Chce mieć pewnosć co do tego.

Opel Vectra C,2.2dti,125km Gts2004r.

Dziekuje za porade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mozna same pzreguby wymienic ale taniej i pewniej bedzei poszukac calych uzywanych polosiek w dobrym stanie koszt kolo 200-250zl za strone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za odpowiedz.

Czyli jak kupie same przeguby wew.to da rade wymienić tylko przeguby zakładajac na moje półoski jesli beda dobre rowki na nich?jeśli nie to półoski uzywane.

Sa takie przeguby na alegrro,na obie strony są te same?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobry przegub bedzie duzo wiecej kosztowal niz uzywane poloski, jak chcesz wydac dwa razy na to samo to kupuj to badziewie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rafał dobrze pisze, większość tych zamienników do niczego się nie nadaje, po chwili padną, a te dobre kosztują w granicach 600-800 zł za sztukę.
 W tym przypadku faktycznie lepiej jest kupić używany ale oryginalny, czyli najprościej całą półoś, oryginalny zawsze wytrzyma dłużej niż zamiennik i jeżeli auto nie było katowane i nie ma 300-400tyś nie powinno się z nimi nic dziać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tez jestem tego zdania ze te tanie zamienniki długo nie wytrzymaja ale pytam sie zeby sie dowiedziec co zrobić zeby było ok więc dziekuje za porady i bede się rozglądał za używanymi ale orginały jak juz wymienie to dam znać

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Półoski z przebubami wymienione kupiłem uzywane i już jest inna jazda nie trzęsie autem przy przyspieszaniu:ok:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×