Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

m82

Wiązka elektryczna pompy wspomagania - numer

Recommended Posts

Cześć,

potrzebuje ustalić numer katalogowy zaznaczonej na zdjęciu wiązki elektrycznej pompy wspomagania. Ewentualnie, może ktoś ma na sprzedaż używaną?

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

EDIT: Znalazłem na allegro za 100 zł nówkę, w ASO zażyczyli sobie 700 zł :blink:

 

Edited by m82

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdz pw

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam.mam też problem ze wspomaganiem i dlatego chciałbym zapytać jak stwierdziłeś,że ta wiązka jest do wymiany

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Kolego w jaki sposób wymieniałeś tą wtyczkę, bo moja ma uszkodzone zapięcie i potrafi sama wyskakiwać, a do tego jeszcze jeden ze styków jest jakby nadpalony. Jakbyś mi jeszcze podał numery tej wtyczki, albo aukcję to byłbym wdzięczny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Please login or register to see this link.

Kolego też poprosiłbym o info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam wiazke cala do sprzedania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

A w jakim stanie jest wtyczka i ile byś za to chciał?

Edited by Marfo
Dodanie użytkownika

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtyczka jest cala , wszystko dzialalo 40zl

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam można wiedzieć dlaczego ta wiazkie wymieniałeś? jakie były problemy ze wspomaganiem? u mnie mam problem z blokowaniem się kierownic puki auto się nie rozgrzeje...( po rozgrzaniu czy tez rozruszaniu się auta wszystko wraca do normy) żadnych błędów na komputerze nie ma ani żadne kontrolki z kierownica nie wyskakują nie wiem już gdzie szukać przyczyny takiego zachowania się kierownicy... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

U mnie są inne objawy, po prostu znika wspomaganie i wywala kontrolkę ze znaczkiem kierownicy. Wiązki jeszcze nie wymieniałem, kontakt spray nie pomagał, ale wd40 pomogło. Po nowym roku chcę umówić się na wymianę samej wtyczki bądź pinów w środku wtyczki. To co się u ciebie dzieje to bym się nad maglownicą zastanowił, bo w momencie gdyby to była ta wtyczka to komputer nie ma połączenia z EHPS czyli tym systemem wspomagania i zaraz wywala błąd łączności albo brak zasilania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Szukaj tematu o krzyżaku kolumny kierowniczej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też poszukuję wiązki do wspomagania. Może ktoś ma na sprzedaż ? Taki sam objaw jak u kolegi "Marfo" - zanika wspomaganie jak poprawię wtyczki i poprawię przewody wspomaganie wraca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Pryśnij WD40, odrdzewi i pomoże na dłuższy czas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

WD 40 to kolega może sobie prysnąć na zapieczoną śrubę ,a nie w elektrykę !

do takich spraw używa się np. takiego preparatu 

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zgadza się, tak mówi teoria, a praktyka jest taka, że kontakt spray nie ruszał nalotu który się zrobił na stykach we wtyczce, a po kąpieli w wd40 auto jeździ już któryś miesiąc bez żadnego problemu. Pragnę przypomnieć, że WD40 dobrze odrdzewia, wypiera wodę i zabezpiecza przed wilgocią i jak widać to pomogło skutecznie. Może mój contact spray jest za słaby albo lipny ale to WD40 się sprawdził po raz drugi. Właśnie za radą z forum kupiłem contact spray i walczyłem ciągle z tą wtyczką, a wróciłem do WD40 i mam jak na razie spokój. Każdy wybiera według siebie, ja się tylko podzieliłem swoim sprawdzonym sposobem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Może z tym właśnie jest problem :mysli:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...