Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Grzegorz8946

2.0 DTI Odpalanie

Polecane posty

Witam forumowiczów,mam mały problem z VC 2003 r.2.0 DTI,jak dotąd nie miałem problemów,jednak przy ostatniej wymianie oleju i filtrów mechanik ułamał końcówkę zaworka zwrotnego który znajduje się na dolocie paliwa między przewodami od zbiornika do filtra paliwa,mechanik stwierdził,że zaworek jest dokładany i niepowinno go wgl być,co prawda założył nowy zaworek ale całkiem inny,auto jednak się zapowietrzyło więc zapalaliśmy na plaka,przez jakieś 150 km więc kilka dni było ok,auto bezproblemowo zapalało,jednak dzisiaj auto zapaliło,lecz po chwili zgasło,nie ma mowy o zapaleniu,więc chyba sie zapowietrzyło,co mogło by być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skoro wczesniej wszystko bylo ok, to albo nieszczelny jest filtr paliwa (np. zle zalozony oring - zagiety, zakleszczony, niedokladnie ulozony - pod dekiel obudowy filtra, lub przekrecona sruba - np pekl filtr), albo nieszczelny montaz nowego zaworka (zle zgrzane, albo zgrzane bez obciecia przewodow), naciagniecie przewodow przez co moze sie zapowietrza na jakims laczeniu, lub - w co bardzo watpie- wadliwy zawor, zle sklejony etc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tu ma rację. Reszta jw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Auto odpowietrzyłem chyba najprostszym sposobem bez użycia placka,zaciągnąłem paliwo przez filtr za pomocą bezbarwnego przewodu za pomocą ust :Pa do przewodu zasilającego pompę po prostu wlałem trochę paliwa.Auto odpaliło i odpala już kila dni bez problemu ;)wykręcałem filtr,sprawdzałem niby oring był dobrze ułożony,na łączeniach między zaworkiem a przewodami nic nie było zgrzewane,po prostu zzałożone zwykłe metalowe opaski,myślicie że słabo były dokręcone?Może podgrzać i dokręcić lekko kluczykiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dodam tylko że nie zaświeciła sie żadna kontrolka która wskazywała by jakąś awarie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...