Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Grzegorz8946

2.0 DTI Odpalanie

Recommended Posts

Witam forumowiczów,mam mały problem z VC 2003 r.2.0 DTI,jak dotąd nie miałem problemów,jednak przy ostatniej wymianie oleju i filtrów mechanik ułamał końcówkę zaworka zwrotnego który znajduje się na dolocie paliwa między przewodami od zbiornika do filtra paliwa,mechanik stwierdził,że zaworek jest dokładany i niepowinno go wgl być,co prawda założył nowy zaworek ale całkiem inny,auto jednak się zapowietrzyło więc zapalaliśmy na plaka,przez jakieś 150 km więc kilka dni było ok,auto bezproblemowo zapalało,jednak dzisiaj auto zapaliło,lecz po chwili zgasło,nie ma mowy o zapaleniu,więc chyba sie zapowietrzyło,co mogło by być przyczyną?

Share this post


Link to post
Share on other sites

skoro wczesniej wszystko bylo ok, to albo nieszczelny jest filtr paliwa (np. zle zalozony oring - zagiety, zakleszczony, niedokladnie ulozony - pod dekiel obudowy filtra, lub przekrecona sruba - np pekl filtr), albo nieszczelny montaz nowego zaworka (zle zgrzane, albo zgrzane bez obciecia przewodow), naciagniecie przewodow przez co moze sie zapowietrza na jakims laczeniu, lub - w co bardzo watpie- wadliwy zawor, zle sklejony etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

tu ma rację. Reszta jw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto odpowietrzyłem chyba najprostszym sposobem bez użycia placka,zaciągnąłem paliwo przez filtr za pomocą bezbarwnego przewodu za pomocą ust :Pa do przewodu zasilającego pompę po prostu wlałem trochę paliwa.Auto odpaliło i odpala już kila dni bez problemu ;)wykręcałem filtr,sprawdzałem niby oring był dobrze ułożony,na łączeniach między zaworkiem a przewodami nic nie było zgrzewane,po prostu zzałożone zwykłe metalowe opaski,myślicie że słabo były dokręcone?Może podgrzać i dokręcić lekko kluczykiem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dodam tylko że nie zaświeciła sie żadna kontrolka która wskazywała by jakąś awarie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...