Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

makuCDTI

Wykres do oceny z19dth

Polecane posty

"dołki" zarówno na wykresie mocy jak i momentu co mogą oznaczać? N75? geometria zmulona?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego co za tuner robi soft mając takie krzaki.

Jak zauważyłeś zacznij od zaworka, a jak nie to zostaje przycinajaca się geometria bądź problem z podcisnieniem.

Chociaż krzak jest dość wysoko na rpm, więc może to być też np. egr.

Egr dla próby możesz zaslepic blacha i zrobić pomiar. jak będzie ok to wylogowac o ile dalej "funkcjonuje"  w aucie...

EDIT.

Z drugiej strony przebieg serii jest dość łagodny i w miarę ok, więc może to też być wina softu, problem z paliwem...

 

Edytowano przez Bear_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

auto bez DPF i EGR

jak zauważyłeś seria dość łagodna,po programie pojawiły się "schody"

tuner zaproponował czyszczenie T

generalnie auto jeździ dobrze.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może by zostawić ten temat i wrzucac wykresy? sam mam swój a sie nie znam a na pewno ludzie podpowiedzą czy jest ok czy nie ok jeśli sie znają. Wrzuciłbym tutaj swój wykres także.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wrzucaj śmiało!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bez egr i klap

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wykres bardzo podobny do mojej serii

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to bedzie to samo, tylko różnica 20*C mogłaby mieć lekkie znaczenie przy powietrzu zasysanym.
ale chyba tragedii nie ma - nadal myśle co robic by zbliżyć się do 180KM, a co dopiero przekroczyć tą barierę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak dojdziesz to się pochwal bo mam podobnie i w tych samych miejscach, chociaż tylko 120 koni :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miedzy Waszymi wykresami jest kosmetyczna różnica - odcinka, któryś tuner sie nie przyłożył i nie skalibrował poprawnie obrotow.

Chyba u Prymela do korekty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

wykres robił TuneForce, z resztą jest na forum przedstawiciel.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Co zrobić by przekroczyć tą barierę? Pomyśleć o hybrydowym turbo, sprawdzić wtryski ewentualnie je wyczyścić (u mnie pomogło) i mieć dobrego tunera. Osobiście osoba, znam osobę, która mi robiła program i powiedziała, że jeśli turbo i wtryski są zdrowe i nie ma innych przeciwwskazań to na serii jest w stanie zrobić z tego silnika nawet 230KM tylko podkreślam wszystko musi być zdrowe... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wybacz, ale seryjne turbo nie podoła 230 PS. Lub inaczej. Konstrukcyjnie jeśli chodzi o przepływy turbiny to nie jest ona w stanie podać takiej mocy. A jak już to nie będzie to wynik wiarygodny.

1. Seryjne turbo ukręca się przy około 1,6 bara - upierdzieli ośkę, nie ma bata, znam to...

2. Hybryda owszem, jeśłi silnik zdrowy i cały układ wspomagania islnika jest na full profi stanie to przebijesz grubo 200 PS, ale by dojść do 230 PS będziesz miał laga do 2200-2300 rpm

Zostaje tylko custom.

Co do Z19DT to by zbliżyć się do 180 PS wystarczy delikatna hybryda, i kumaty tuner...

Tu mogę wam przytoczyć autko na naszej hybrydzie, fakt nie nasze strojenie, ale jest :) Z pod naszej ręki takie autka z wynikami 180-190 PS również bez problemu wychodzą. Tu akurat Grzesiu poszedł w dość spore turbo z naszej pułki ale nie żałuje i liczył się z jakimiś kompromisami.

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wybacz, ale nie zgodzę się z tobą... Jesteś pewny, że urwie wałek? Znasz konstrukcję turbiny? Nie do końca... Wystarczy mądry tuner i wszystko ogarnie, turbina wytrzyma spokojnie... I wiem, że konstrukcja wytrzyma wiem bo codziennie składam, różne turbiny i spokojnie wytrzyma tylko mądry tuner co to zrobi tak jak trzeba... Przyrost mocy 180KM to wychodzi na seryjnych gratach nie ważne w jakim są stanie, no chyba, że jest totalne dno...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Hehehehehehehe. Nie no masz rację, nigdy nie widziałem turbiny w środku to fakt, nigdy też nie miałem styczności z procesem składania turbiny i jej wyważaniem... Nie widziałem też nigdy hybrydy na oczy, urwanego wałka itp. To wszystko zaczytana wiedza z googla i internetoof :P

Ale wiem, że by osiągnąć w zdrowym 19DTH 180 PS potrzeba dosłownie polizać doładowanie co przy zdrowym silniku daje się z robić drapiąc się druga ręką po du*ie. Ale by wyjść na 200+ PS potrzeba już troszkę dmuchnąć.

Więc może inaczej. Pokaż mi seryjne 19DTH z mocą 200+, nie musi być 230, wystarczy 200+ na seryjnym turbo, seryjnych gratach, a niech stracę, ekologia jak najbardziej może być wylogowana  i pozaślepiana :)

P.S. Nie oceniaj książeczki po okładce bo jej zawartość może Cię niemiło zadziwić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temat ciekawy i choć diesla nie mam, to się dołączę.

 

Plusa nie ma, ale ponoć jest równe 200KM.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wiesz co nie chce mi się prowadzić jałowej dyskusji... Jeździłem paroma autami z softami zrobionymi w stodole i powiem tyle silnik tego nie wytrzymał... Powtórzę jeszcze raz, firm podnoszących moc jest setki, osób, które wiedzą co mają zrobić klika i te kilka osób wie co zrobić.

Hybryda, hybrydą jak jest nowa turbina, nawet po regeneracji, ale na nowych częściach to spokojnie da radę, moc w aucie to nie tylko powietrze dostarczone do silnika, ale również wtryski, które muszą być w bardzo dobrej kondycji, najlepiej nowe...

W Signum, które poprzednio miałem na seryjnych gratach spokojnie wyszło 180KM bez praktycznie większego problemu, jedynie co mi powiedział znajomy, który to robił to wtryski, żeby zrobić i granicę spokojnie przekroczy i go posłuchałem wtryski do sprawdzenia i okazało się, że czyszczenie wystarczyło, żeby osiągnąć wartości oryginału do tego zrobiłem lekką hybrydę bo koło kompresji było 1,6mm większe to praktycznie nic, ale nie udało mi się tego wystroić bo sprzedałem auto.

Fotka poniżej turbo seryjne?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko że kolega Bear_ się tym zawodowo zajmuje czyli się zna, ale jak uważasz opinie fachowca za jałową dyskusje to ty musisz być specem nad specami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego michal87tg - chyba nadal nie zakumałeś z kim piszesz - kolega Bear_ pracuje tu - 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

 ;)

Edytowano przez maniek19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To gdzie ja pracuje Panowie jest malo wazne. Piszac by nie oceniac ksiazki po okladce mialem na mysli doświadczenie i wiedze w glowie - wiedzę mocno praktyczna a nie teoretyczna.

Przykre, ze kolega potrafi zaszufladkowac z miejsca do grona kilkuset czy kilkudziesieciu osob nie majac zadnych konkretow na temat swojego rozmowcy.

Nigdzie nie napisalem, ze zdrowy silnik to tylko turbo i jalowo posze, nie rob ze mnie na usilnie czlowieka uposledzonego. 

Fakt, jaki podajesz swoim signum. No fajnie. No i co, poszlo az na 180 ps lekko polizanym pogramem, gdy juz czyszczenie wtryskow pomolo no nie udalo sie wystoic. Ja tu nie widze nic o 230 ps na seryjnych gratach.

Zdrowa seria w signumie czy vectrze potrfi przekroczyc 190 ps i 430 nm, szkoda ze czesto w piku rozlozonym na jakichs 500-600 rpm. Wolalbym miec mniej, w szerszym polu i zjadac auto o 10-15 ps moniejsze.

Po za tym jestes jak widze czlowiekiem zainteresowanym. Wiec dobrze wiesz, ,e seryjne graty puchna od okolo 3500 rpm i ciągle debatowana hybryda przede wszystkim daje nam mozliwosc utrzymania chcianych wartosci w górnych granicach obrotowych, na co przekladaja sie pozniejsze wyniki.

Ladne turbo, szkoda, ze na zwyklym kole, ktore nie daje nic po za wiekszym gabarytem. Ani profilu atakowania powietrza, ani agresywnego tipa...

Tez mam zdjecie ladej turbiny spod mojej reki jak sie tak chwalimy...

Mam więcej różnej maści jak byś chciał...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I??? Hehe...:huh::blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam czas i mi się pochwalić z19 dt na wszystkim seryjnym 

A następnie nowa turbina hybryda, widać serię i hybryde ma parametry wyższe, oraz intercooler z 2,8 turbo 

I program na 200 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A więc panowie o to co pokazała moja z19 dt 120 km, po modyfikacji 

W firmie VTR polecam z całego serca z uśmiechem tam jeżdżę i wiem że lipy nie będzie 

W dniu dzisiejszym robiony program przez Darka, fakt że poznałem arka przez forum vkp i nie żałuję, z resztą cała ekipa za***isty 

Proszę do oceny wykres,o wypowiedź  znawców, a zapomniałem dodać że to można powiedzieć na seryjnych gratach nowe turbo i IC z silnika 2,8, 

Myślę że arek się wypowie 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Analizując dogłębnie cały wykres... :D

Co Ci mam powiedziec ;) auto było u nas, widziałem jak się zachowuje, jechałem, zapina zacnie, tylko się cieszyć. Praktycznie 190 ps z seryjnego 19DT - co trzeba więcej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Pany interesuje mnie to załamanie na wykresie patrząc u innych nie ma czegoś takiego, ktoś przypuszcza co to może być, muszę to zrobić bo może to szkodzić? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...