Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
frytens

Problem z termostatem i filtrem PDF `

Polecane posty

Witam serdecznie. Właśnie odebrałem samochód z warsztatu ... miałem problem z przygasającymi światłami - zrobiłem alternator, problem jak ręką odjął. Kolenjna rzecz z która zostawiłem samochód - termostat. I tutaj nie mam pewności czy problem został rozwiązany. Po odbiorze auta u mechanika mrygały świece żarowe - zostałem poinformowany ze mam przepalić filtr PDF na autostradzie, wszystko spoko ale w tamtym momenice musiałem załatwić pewną sprawę na mieście, dojechałem do celu i musiałem zgasić silnik. Po ponownym włączeniu kontrolka świecy żarowej już nie mrugała - pojechałem na autostrade, 4 bieg 3 tysiące obrotów - 10 minut. Temperatura doszła tylko do 85 stopni, filtr chyba się nie wypalał bo spalanie 6 litrów pokazywało. Po zjechaniu z autostrady temperatura raptownie spadła do 80 stopni. W trybie serwisowym na radiu, coolant temp wahało się od 80-83. Macie problem z dogrzaniem silnika ? Nie wiem co teraz robić na wymianę termostatu wydałem 270 zł. I co z tym filtrem - wypalał się jak wracałem czy przez to ze zgasilem silnik po odebraniu od mechanika przerwałem proces wypalania ... Proszę o pomoc bo szczerze mówiąc trace cierpliwość do tego samochodu - posiadam go od czerwca i cały czas coś się dzieje, włożyłem ponad 3 tysiące i jest jeszcze masa rzeczy do zrobienia .... 

 

-wahacz z przodu

-amortyzatory z przodu 

-wycieki oleju w silniku 

-klocki tarcze tył

-moduł rec (brak napięcia na światło pozycyjne) 

-magistrala wodna (cała skorodowana)

 

i sam nie wiem co jeszcze 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na jaki wymieniałeś termostat? Ja wymieniłem na valeo, tylko 3 miesiace jezdzilem ze trzymal w trasie 85 stopni, 90 w miescie. Teraz w trasie mam kolo 81... jak ma powyzej 80 stopni to dalbym mu spokój, z tego co widzialem w kilku innych vectrach te samochody tak maja ze nie maja pionowo 90 stopni (poza miastem) tylko 80-85.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

80-83 to normalne dobra temp. w zimie, tak trzymają VC w dieslu, 85-88 to tylko w lecie albo w korkach, jak włączysz ciepełko na wyższe prędkości to nawet do 80 nie dojdzie wskazówka. Przerwaniem wypalania nic nie uszkodzisz, chyba, że nagminnie będziesz to robił, obserwuj spalanie, jak będzie ok 4-5l wyższe to znaczy, że się wypala. Jeśli wywali jakiś błąd to wtedy będziesz się martwił. Auto jak auto, zawsze jest to skarbonka, ja moje mam od nowości z przebiegiem  135 tys km teraz a rok rocznie wydaje na jakieś naprawy czy czynności serwisowe 1-2 tys zł żeby wszystko hulało jak w zegarku - norma

Edytowano przez matherr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zazwyczaj jak robię trasy ok 50km, to na trasie wskazówka nawet mi nie drgnie na 80. kiedy dojeżdżam do miasta i zaczyna się jazda na biegach od 1 do 3, to wtedy wskazówka ustawia się na 85-90 stopni. 

frytens, a jak Ci się nagrzewa wnętrze?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×