Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
MrRogalik

Wgranie programu bez DPF

Recommended Posts

Cześć :rolleyes:

Od jakiegoś czasu Viki niemiłosiernie kopci. Towarzyszy też temu mega smród i lekko ubywajacy płyn chłodniczy. 

Mechanicy nic nie znajdują , naprawdę zainwestowalem w dobre serwisy , takie jak choćby przemkowska we Wrocławiu. wtryski w normie , parametry ogólnie ok. 

Auto ma wycięty DPF. Przemkowska twierdzi ,że stan jego wypalenia to 22%, czyli prawdopodobnie nie ma programu.

Myślicie ,że to może być przyczyną? 

Możecie kogoś polecić kto mógłby się zająć takim zabiegiem i podpowiedzieć jakie są to koszta ? 

Dzięki, pozdrawiam !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszukaj kogoś kto ma pojęcie o "opelach",może kogoś z forum w twoim rejonie,bo bardziej to wygląda na pękniętą chlodniczke spalin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwsza diagnoza ,która różni się od innych ! Jutro podpowiem mechanikowi żeby to sprawdził , auto stoi jeszcze na przemkowskiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mechanicy nic nie znaleźli oprócz uszkodzonej przepustnicy. Zastanawiam się nad ponownym montażem dpf, aby wyeliminować ten problem z kopceniem. Jest sens , jaki to koszt ? A może ktoś zna dobrego mechanika / elektryka z dolnośląskiego ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dpf wycinasz to u program trzeba zrobić żeby komp go nie widział,a jeśli ubywa płynu to albo uszczelka pod głowicą albo chłodnica spalin 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wypadało by sprawdzić na obecność dwutleku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...