Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

vresco

Z30DT cdti Losowo nie odpala, czasem gaśnie na postoju - błąd p1896.

Polecane posty

Witam,

mam problem z moim wspaniałym Signum Z30DT CDTI w automacie. Mam go 5 lat.

Od dwóch miesięcy czasem dość długo kręci przy odpalaniu, czasem losowo nie chce odpalić lub potrafił zagasnąć na światłach (loteria).

Zdarza się to raz dwa razy na tydzień.

Ostatnio po tygodniu bez problemów podjechałem zmienić opony i po 2 minutach postoju na ciepłym nie chciał odpalić.

Kręcił aż akumulator zasłabł i już nie odpalił.

A że padł pod jakimś serwisem, to po podłączeniu jakiegoś uniwersalnego komputera był błąd P1896 - (z tego co znalazłem): "Sygnał zadania momentu obrotowego silnika poza wymaganym zakresem".

Po skasowaniu błędu i podłączeniu na kable odpalił.

Jeżdżę i czekam aż znowu nie odpali.

Wydawało mi się że może paliwo nie dochodzi lub schodzi i dlatego ciężko mu odpalić, dlatego zacząłem wymieniać różne rzeczy:

Po kolei: filtr paliwa, obudowę filtra paliwa, wszystkie przewody paliwowe od silnika do baku i pompę wysokiego ciśnienia. Nie pomogło.

Poza problemami z odpalaniem samochód jeździ idealnie.

Czy ma ktoś pomysł co szukać dalej? Czy może to coś z elektryką?

Dodam, że we wrześniu też nie chciał odpalić na ciepłym, pojechałem do ASO Opla i sprawdzali 4 godziny, po czym powiedzieli, że nie znaleźli przyczyny i można zaryzykować i wymienić pompę wysokiego ciśnienia na nową za 4000zł.

Ale pieniędzy nie wzięli i powiedzieli, żeby przyjechać jeszcze raz jak zgaśnie:) 

Żyję w stresie, że pewnego dnia znowu mi nie odpali i nie zdążę po dzieci do przedszkola:)

Dlatego z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

Jarek, P-ń  

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

P1896 to brak komunikacji pomiędzy silnikiem a ECU. Może to pierdoła w postaci poluzowanej wtyczki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O! Proszę bardzo. 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pierwsze wskazówki:ok:. Wg powyższego trzeba zacząć od elektryka. Wtyczki, kable itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×