Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tomi-6

Przepływomierz (?)

Recommended Posts

Witam wszystkich.Postaram się opisać krótko swój problem.W mojej Vectrze 2001r 1,8 b/g 125 KM Z18XE mam problem z odpaleniem i brakuje jej trochę mocy,szarpie dławi się. Po odczytaniu błędów pokazuje P0110 błąd przepływomierza za wysokie napięcie.w odczycie na żywo pokazuje 4,89 V oraz temperaturę powietrza wlotowego -40 st.C. zastosowałem się do porady z  forum o podpięciu dodatkowej masy ,ale niestety pomogło tylko na chwilę. przez kilka minut napięcie spadło do  poniżej 3V i temperaturę powietrza wlotowego pokazywało 14 st.C.jedynym efektem tej reanimacji jest to ze silnik stał się trochę żwawszy i nie telepie się tak bardzo na jałowym biegu na boki.przerabiałem temat podmiany przepływki na inną (podobno sprawną ,ale na pewno tego samego typu - Siemens) i niestety objawy te same co powyżej.dodam jeszcze że wcześniej wysyłałem ECU na lutowanie ścieżek upatrując w nim problemy.poradźcie proszę gdzie szukać przyczyny moich problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem ten sam problem po rozgrzaniu zawołał się Chek ze wysokie napięcie i podlaczylem kabelek dodatkowy z masy na przepływie do śruby na błotniki i jeżdżę już tak 2 lata i nic się niedzije 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozłącz evap i powinno być ok

Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patrząc od przodu z lewej strony za rurą powietrza przymocowane do kolektora przewód paliwa idąc po nim znajdziesz go

Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

niestety,ale po odłączeniu tego zaworu nie było poprawy,a dodatkowo pojawił się błąd o odłączeniu go.

Share this post


Link to post
Share on other sites

musisz zdjąć rurki dochodzącą a odchodzącą zaślepić a zawór zostawić podpięty do kostki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...