Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

tomi-6

Przepływomierz (?)

Polecane posty

Witam wszystkich.Postaram się opisać krótko swój problem.W mojej Vectrze 2001r 1,8 b/g 125 KM Z18XE mam problem z odpaleniem i brakuje jej trochę mocy,szarpie dławi się. Po odczytaniu błędów pokazuje P0110 błąd przepływomierza za wysokie napięcie.w odczycie na żywo pokazuje 4,89 V oraz temperaturę powietrza wlotowego -40 st.C. zastosowałem się do porady z  forum o podpięciu dodatkowej masy ,ale niestety pomogło tylko na chwilę. przez kilka minut napięcie spadło do  poniżej 3V i temperaturę powietrza wlotowego pokazywało 14 st.C.jedynym efektem tej reanimacji jest to ze silnik stał się trochę żwawszy i nie telepie się tak bardzo na jałowym biegu na boki.przerabiałem temat podmiany przepływki na inną (podobno sprawną ,ale na pewno tego samego typu - Siemens) i niestety objawy te same co powyżej.dodam jeszcze że wcześniej wysyłałem ECU na lutowanie ścieżek upatrując w nim problemy.poradźcie proszę gdzie szukać przyczyny moich problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem po rozgrzaniu zawołał się Chek ze wysokie napięcie i podlaczylem kabelek dodatkowy z masy na przepływie do śruby na błotniki i jeżdżę już tak 2 lata i nic się niedzije 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozłącz evap i powinno być ok

Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@haina1 a gdzie go szukać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patrząc od przodu z lewej strony za rurą powietrza przymocowane do kolektora przewód paliwa idąc po nim znajdziesz go

Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niestety,ale po odłączeniu tego zaworu nie było poprawy,a dodatkowo pojawił się błąd o odłączeniu go.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musisz zdjąć rurki dochodzącą a odchodzącą zaślepić a zawór zostawić podpięty do kostki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...