Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

tomi-6

Przepływomierz (?)

Polecane posty

Witam wszystkich.Postaram się opisać krótko swój problem.W mojej Vectrze 2001r 1,8 b/g 125 KM Z18XE mam problem z odpaleniem i brakuje jej trochę mocy,szarpie dławi się. Po odczytaniu błędów pokazuje P0110 błąd przepływomierza za wysokie napięcie.w odczycie na żywo pokazuje 4,89 V oraz temperaturę powietrza wlotowego -40 st.C. zastosowałem się do porady z  forum o podpięciu dodatkowej masy ,ale niestety pomogło tylko na chwilę. przez kilka minut napięcie spadło do  poniżej 3V i temperaturę powietrza wlotowego pokazywało 14 st.C.jedynym efektem tej reanimacji jest to ze silnik stał się trochę żwawszy i nie telepie się tak bardzo na jałowym biegu na boki.przerabiałem temat podmiany przepływki na inną (podobno sprawną ,ale na pewno tego samego typu - Siemens) i niestety objawy te same co powyżej.dodam jeszcze że wcześniej wysyłałem ECU na lutowanie ścieżek upatrując w nim problemy.poradźcie proszę gdzie szukać przyczyny moich problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem po rozgrzaniu zawołał się Chek ze wysokie napięcie i podlaczylem kabelek dodatkowy z masy na przepływie do śruby na błotniki i jeżdżę już tak 2 lata i nic się niedzije 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozłącz evap i powinno być ok

Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@haina1 a gdzie go szukać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patrząc od przodu z lewej strony za rurą powietrza przymocowane do kolektora przewód paliwa idąc po nim znajdziesz go

Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niestety,ale po odłączeniu tego zaworu nie było poprawy,a dodatkowo pojawił się błąd o odłączeniu go.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musisz zdjąć rurki dochodzącą a odchodzącą zaślepić a zawór zostawić podpięty do kostki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×