Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

wojtek871

problem z elektryka

Polecane posty

witam mam problem z elektryką w opel vectra 1.8 kat, 1995 r  . Mianowicie rano odpalam auto normalnie odpali przejade sie nim do sklepu jakies 10km wygaszam go za pare minut wchodze do auta a on kręci a nie chce zapalić... Już brak mi sił nie mam zielonego pojęcia co jej dolega... Teraz juz nawet z rana nie chce mi zapalić auto... Co najlepsze że jak przekręcam zapłon to kontrolki na pulpicie się palą a w bezpiecznikach prądu wogóle niema... Proszę was koledzy o jakieś trafne podpowiedzi bo mi się pomysły skończyły :(... Nie chce vectry oddawać na złom bo mam do niej wielki sentyment.... Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może zacznij od podstawowych informacji, jak czy świeci się check, czy masz gaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmy, jak podejrzewam ma gaz i często jeżdzi na rezerwie :)

Objawy iście na zatartą pompę paliwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gazu to niema.. Pompa paliwa wymieniona... Gdzieś gubi prąd i niewiadomo gdzie... Mechaniki ręce rozkładaja bo nie wiedzą w czym tkwi problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie auto bez gazu? To miesięcznie więcej na benze wydajesz niż auto warte? Tak śmiechem żartem.

A na serio ja mam ten sam motor i rocznik. Jak zimny nie chce odpalić to może być, że silniczek krokowy nie otwiera się tak jak trzeba i podczas odpalania nie daje strzału paliwa i nie może zaskoczyć. Daj gaz do podłogi i powinien szybciej odpalić. U mnie wymiana silniczka rozwiązała problem odpalania na zimno.

Jak byś kupował to koniecznie w dobrym sklepie i z gwarancją i nie wyrzucaj dowodu zakupu. Mi najpierw polecili kupić na szrocie. Miesiąc było ok a potem zdrętwiał. Kupiłem nowy niby niemiecki w byle sklepie (bo ten ze szrotu padł), paragon wyrzuciłem i po pół roku zaczął świrować z obrotami - czasem schodzi z obrotów dopiero po chwili.

A co do elektryki to nie za wiele się rozpisałeś więc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  1. elektryka czyli tak jak napisałem niema prądu w desce bezpieczników a kontrolki na pulpicie się palą jak włacze zapłon kręce ale auto nie chce zapalić... I on własnie mi tak wariuje ze raz odpala normalnie a raz jak go zgasisz to pozniej juz zapalic nie chce.. Takie odchyły ma ta vectra! I co ma wine że czasami zgubi prąd i kij wie gdzie szukać usterki....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×