Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
bambel15

Walnięte Pompa Wspomagania... ?

Polecane posty

ktoś ma może pomysł jaki powód może być takiego zwarcia ? pompa może to powodować? 

 

sprawa ma się tak.. coś mi zaczęło dziwnie działać pod maską..niezależnie od obrotów silnika.. obroty na biegu jałowym podwyższyły się do 1000/min.

nagle podczas jazdy znikło mi oświetlenie panelu klimy, po chwili zaczął wyłaczać się wyświetlacz..

kilka sekund później padło wspomaganie, pojawiły się kontrolki trakcji, ABSu i kierownica z wykrzyknikiem...znikło polskie menu... 

gdy zgasiłem samochód, juz nie mogłem go odpalić.. efekt widoczny na filmiku.. zwarcie powoduje nawet mryganie świateł mijania!.. :/

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak akumulator  i ładowanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak odpalasz to widac ze aku jest slaby dlatego kontrolki przygasaja podczas poboru pradu przez rozrusznik.Tak jak kolega wyzej napisal trzeba sprawdzic napiecie aku i ladowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem prawie że identyczny objaw, jak padła mi pompa wspomagania, ale bezpieczniej będzie jak sprawdzisz aku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akumulator i pewnie brak ładowania. Miałem identyczne objawy jak padł mi alternator. Samochód jeździł, ale wyłączały się kolejne odbiorniki. Pierw panel od klimy, potem radio, wspomaganie aż trup. Dobrze, nie w trakcie jazdy zgasł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś u mnie pojawił się podobny problem .W czasie jazdy zgasł panel sterowanie wentylatorów i zginął nawiew,Potem wyłaczało się kolejnie.Po zginięciu świateł stop.,Żadne kontrolki nie świecą.
Kolega dowiózł mi akumulator.Udało się prawie dojechać do domu ,Schemat ten sam.

Przy podłączaniu drugiego aku iskrzenie. Czy to może być wina alternatora ? Wcześniej włączyłem podgrzewanie tylnej szyby , ale przy zwarciu chyba powinien paść wcześniej bezpiecznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Iskrzenie w czego? Jak zaiskrzylo po przylozeniu klemy to normalne.Po pierwsze sprawdz ladowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie z klemy.Iskrzenie jest jednak duże,Niemal zwarcie,aż łączy klemę z czopem akumulatora,Wentylator nawiewu szaleje.Na początku nie działa,potem nadmuch jest .W końcu panel sterowania gaśnie.

Na razie uziemienie-elektrycy szykują się do weekendu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odlacz pompe wspomagania i zobaczysz czy nie robi zwarcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×