Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
bambel15

Walnięte Pompa Wspomagania... ?

Recommended Posts

ktoś ma może pomysł jaki powód może być takiego zwarcia ? pompa może to powodować? 

 

sprawa ma się tak.. coś mi zaczęło dziwnie działać pod maską..niezależnie od obrotów silnika.. obroty na biegu jałowym podwyższyły się do 1000/min.

nagle podczas jazdy znikło mi oświetlenie panelu klimy, po chwili zaczął wyłaczać się wyświetlacz..

kilka sekund później padło wspomaganie, pojawiły się kontrolki trakcji, ABSu i kierownica z wykrzyknikiem...znikło polskie menu... 

gdy zgasiłem samochód, juz nie mogłem go odpalić.. efekt widoczny na filmiku.. zwarcie powoduje nawet mryganie świateł mijania!.. :/

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak akumulator  i ładowanie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak odpalasz to widac ze aku jest slaby dlatego kontrolki przygasaja podczas poboru pradu przez rozrusznik.Tak jak kolega wyzej napisal trzeba sprawdzic napiecie aku i ladowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem prawie że identyczny objaw, jak padła mi pompa wspomagania, ale bezpieczniej będzie jak sprawdzisz aku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akumulator i pewnie brak ładowania. Miałem identyczne objawy jak padł mi alternator. Samochód jeździł, ale wyłączały się kolejne odbiorniki. Pierw panel od klimy, potem radio, wspomaganie aż trup. Dobrze, nie w trakcie jazdy zgasł...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś u mnie pojawił się podobny problem .W czasie jazdy zgasł panel sterowanie wentylatorów i zginął nawiew,Potem wyłaczało się kolejnie.Po zginięciu świateł stop.,Żadne kontrolki nie świecą.
Kolega dowiózł mi akumulator.Udało się prawie dojechać do domu ,Schemat ten sam.

Przy podłączaniu drugiego aku iskrzenie. Czy to może być wina alternatora ? Wcześniej włączyłem podgrzewanie tylnej szyby , ale przy zwarciu chyba powinien paść wcześniej bezpiecznik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Iskrzenie w czego? Jak zaiskrzylo po przylozeniu klemy to normalne.Po pierwsze sprawdz ladowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie z klemy.Iskrzenie jest jednak duże,Niemal zwarcie,aż łączy klemę z czopem akumulatora,Wentylator nawiewu szaleje.Na początku nie działa,potem nadmuch jest .W końcu panel sterowania gaśnie.

Na razie uziemienie-elektrycy szykują się do weekendu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlacz pompe wspomagania i zobaczysz czy nie robi zwarcia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...