Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
DawidGTS1.8

cewka zapłonowa

Recommended Posts

mam pytanko. Czy złamana cewka ( w miejscu zaznaczonym na czerwono) może być przyczyną tego że czasem auto gaśnie na jałowym i czasem chodzi na 3 gary?

Czy mogli to złamać przy montażu LPG? czy gazownicy ruszają świece przy montażu?

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, jak złamane to jest przebicie i brak iskry.

Kto i kiedy to zrobił to już powinieneś wiedzieć Ty.

Ale czasem może się zdarzyć że one po prostu ze starości kruszeją i mogą pękać, chociaż sam nie spotkałem się z takim przypadkiem.

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie jest cewka - to jest tylko fajka - sprawdź czy w środku sprężynka nie jest przerwana  - jeżeli nie, sklej to klejem na gorąco i będzie chodzić.

Jeżeli potrzeba, dosztukuj sprężynkę w środku, żeby nie było przerwy.

Inna sprawa jest taka, że przez peknięcie i przebicia, sama cewka sie przemęczyła i nie daje rady...

Share this post


Link to post
Share on other sites

właśnie sęk w tym że viki mam dopiero rok i szczerze mówiąc nie zaglądałem do świec wcześniej. Sprężynka jest cała. Poxipolem to pokleiłem. zobaczymy co to bedzie ale wydaje mi się i jestem coraz bardziej pewien że to ECU .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymień na nową i zobaczymy, wyjdzie taniej jak zabawy z ECU

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

za tydzień daję do elektryka bo mam jeszcze z kontrolką ESP,TC problem. To koleżka z forum ,ma ten sam silnik w swojej viki i ma podmiankę ECU zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cewki podmien a nie kupuj w ciemno

wysłane z Nokii 3210

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ale on ten ECU tylko mi pożyczy ze swojego auta w celu wykluczenia lub potwierdzenia winy ECU

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak samo może pozyczyć cewkę, w celu potwierdznia lub wykluczenia cewki...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj wsadziłem nowe świece NGK Platyna 4 elektrody, auto nie gaśnie,obroty nie falują,nawet gdy przełączam z gazu na bene to nawet wskazowka nie pyknie. Ale problem jest teraz taki że gdy mam za małą prędkość do danego biegu,np jadąc na 4 biegu 60km/h przy 2tys. obrotów to gdy depnę w podłogę auto szarpie okropnie do ok 3tys.obr.zarówno na gazie jak i na benzynie.

ręce opadają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wstaw jednoelektrodowe świece i zmniejsz przerwę na 0.7mm

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Please login or register to see this image.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

no nie żartuj...tyle kasy za świece i na darmo? może to ta cewka ?wsadze z powrotem te które wykręciłem, dwuelektrodowe boscha,na nich nie szarpał. Ewentualnie mogę chyba zareklamować świece? 140 PLN nie chodzi ulicami ;)

Edited by DawidGTS1.8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No niestety, ale do LPG najlepiej jednoelektrodowe i zmniejsz przerwę na 0.7mm. Znajdziesz na forum mnóstwo tematów o tym .

Dwuelektrodowe też odradzam.

Cewka może być jak najbardziej ale świece są tańsze. Ja mam Bosch super plus jednoelektrodowe za 40zlotych

Świec raczej nikt nie przyjmie z powrotem. Ale może ebay, olx albo allegro.

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem to samo, winowajcą była cewka, wymiana pomogła, okazało się że było mikro przebicie:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli na Ben i na gazie przyspieszają i szeprpietzn (jakby palił na 3gary)to napewno cewka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wymiana świec i kabli. Przeczyszczenie cewki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To się nazywa utlenianie....

 

Wysłane z poczty

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do czyszczenia, czemu do wymiany?

 

Wysłane z poczty

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Na 100 % nie.

Jeździłem na świecach z czterema elektrodami i aktualnie na jedno elektrodowych i auto śmiga bez problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyczyścić, posmarować smarem miedziowym styki, jeździć dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...