Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
DawidGTS1.8

cewka zapłonowa

Polecane posty

mam pytanko. Czy złamana cewka ( w miejscu zaznaczonym na czerwono) może być przyczyną tego że czasem auto gaśnie na jałowym i czasem chodzi na 3 gary?

Czy mogli to złamać przy montażu LPG? czy gazownicy ruszają świece przy montażu?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak złamane to jest przebicie i brak iskry.

Kto i kiedy to zrobił to już powinieneś wiedzieć Ty.

Ale czasem może się zdarzyć że one po prostu ze starości kruszeją i mogą pękać, chociaż sam nie spotkałem się z takim przypadkiem.

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie jest cewka - to jest tylko fajka - sprawdź czy w środku sprężynka nie jest przerwana  - jeżeli nie, sklej to klejem na gorąco i będzie chodzić.

Jeżeli potrzeba, dosztukuj sprężynkę w środku, żeby nie było przerwy.

Inna sprawa jest taka, że przez peknięcie i przebicia, sama cewka sie przemęczyła i nie daje rady...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

właśnie sęk w tym że viki mam dopiero rok i szczerze mówiąc nie zaglądałem do świec wcześniej. Sprężynka jest cała. Poxipolem to pokleiłem. zobaczymy co to bedzie ale wydaje mi się i jestem coraz bardziej pewien że to ECU .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymień na nową i zobaczymy, wyjdzie taniej jak zabawy z ECU

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

za tydzień daję do elektryka bo mam jeszcze z kontrolką ESP,TC problem. To koleżka z forum ,ma ten sam silnik w swojej viki i ma podmiankę ECU zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cewki podmien a nie kupuj w ciemno

wysłane z Nokii 3210

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ale on ten ECU tylko mi pożyczy ze swojego auta w celu wykluczenia lub potwierdzenia winy ECU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak samo może pozyczyć cewkę, w celu potwierdznia lub wykluczenia cewki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wsadziłem nowe świece NGK Platyna 4 elektrody, auto nie gaśnie,obroty nie falują,nawet gdy przełączam z gazu na bene to nawet wskazowka nie pyknie. Ale problem jest teraz taki że gdy mam za małą prędkość do danego biegu,np jadąc na 4 biegu 60km/h przy 2tys. obrotów to gdy depnę w podłogę auto szarpie okropnie do ok 3tys.obr.zarówno na gazie jak i na benzynie.

ręce opadają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wstaw jednoelektrodowe świece i zmniejsz przerwę na 0.7mm

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

no nie żartuj...tyle kasy za świece i na darmo? może to ta cewka ?wsadze z powrotem te które wykręciłem, dwuelektrodowe boscha,na nich nie szarpał. Ewentualnie mogę chyba zareklamować świece? 140 PLN nie chodzi ulicami ;)

Edytowano przez DawidGTS1.8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No niestety, ale do LPG najlepiej jednoelektrodowe i zmniejsz przerwę na 0.7mm. Znajdziesz na forum mnóstwo tematów o tym .

Dwuelektrodowe też odradzam.

Cewka może być jak najbardziej ale świece są tańsze. Ja mam Bosch super plus jednoelektrodowe za 40zlotych

Świec raczej nikt nie przyjmie z powrotem. Ale może ebay, olx albo allegro.

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo, winowajcą była cewka, wymiana pomogła, okazało się że było mikro przebicie:blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli na Ben i na gazie przyspieszają i szeprpietzn (jakby palił na 3gary)to napewno cewka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wymiana świec i kabli. Przeczyszczenie cewki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To się nazywa utlenianie....

 

Wysłane z poczty

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do czyszczenia, czemu do wymiany?

 

Wysłane z poczty

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Na 100 % nie.

Jeździłem na świecach z czterema elektrodami i aktualnie na jedno elektrodowych i auto śmiga bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyczyścić, posmarować smarem miedziowym styki, jeździć dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×