Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Bartej1

opel signum 2.2 direct ustawienie rozrządu

Polecane posty

Witam mam pytanie bo jestem w trakcie remontu silnika i przez nieuwagę źle ustawiłem rozrząd przed zdjęciem łańcucha  i  potrzebuje pomocy jak ustawić prawidłowo rozrząd na nowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w direcie rozrzad ustawiasz dzieki kolorowym ogniwkom lancucha, jesli sobie nie oznaczyles  a lancuch jest juz na tyle brudny ze nie widac tych ogniwek to teraz nowy rozrzad lub myj lanuxh i moze dokopiesz sie do kolorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest ogniwko jedno czerwone i dwa zielone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiec z ustawieniem nie ma problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem potrzebuje informacji czy jest może jakiś zamiennik prowadnicy łańcucha lub pasujący z innego silnika bo dostępność poszczególnych podzespołów jest niemożliwe tylko i wyłącznie całe zestawy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o silnik 2.2 direct 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wszystko można - jaka konkretnie część? - numer GM jaki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym może być problem bo danej prowadnicy praktycznie nie było bo jakiś cudem połamana cała leżała na dnie miski ale jutro postaram się na pozostałości odszukać lub w necie coś wygrzebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisz o którą prowadnice chodzi, od głównego rozrządu czy od wyrównoważania.

Do Z22YH duża część elementów pasuje od silnika Z20NET i Z22SE (łańcuchy, dysze, prowadnice, napinacze, śruby)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

podejrzewam, że chodzi Ci o dolną z zestawu wyrównoważania, to standard

chodzi o tę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez siwy1538

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szyna prowadząca numer 10 według schematu rozrządu głównego wałków głowicy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bez problemu w aso dostaniesz, kolo 100zl 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

:ok:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 wielkie dzięki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie . mam problem z urwaną śrubą prowadnicy łańcucha w bloku i moje pytanie jak ja wykrecić bez wyciągania silnika 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj wykrętakami, tylko kup jakieś odpowiednio mocne. Wcześniej musisz nawiercić śrubę, chociaż nie wiem czy w takich warunkach zrobisz to dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kiepsko to widze zrobic na aucie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam udało mi się przerobić śrubę trzymająca wałek balastowy na szpilkę i przerobiłem prowadnice robiąc otwór w którą włożyłem tuleje i całość skręciłem . całe mocowanie jest pół centa wyżej niż oryginalne mocowanie mam nadzieje że dobrze będzie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×