Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

krysti

Szarpanie zimnego Silnika 1.9 DTH

Polecane posty

Witam

Mam problem z szarpaniem zimnego silnika na wolnych obrotach... do tej pory wymieniłem wtryski na inne i objaw jest taki sam. Podczas sprawdzania korekt w op-com widać że szarpanie jest wtedy i tylko wtedy gdy silnik jest zimny i korekta wychodzi poza 1.0 w zwyż. szarpie przez kilka minut po czym następuje natychmiastowa poprawa pracy silnika i korekta od razu spada do odpowiedniego poziomu. Nagrałem filmik na którym widoczne jest jak poprawia się korekta. Z tego co już od dłuższego czasu obserwuje to nie ma znaczenia konkretny wtrysk bo czasami zła korekta jest na 2 a raz na 4 wtrysku .. tak losowo. Mozę ktoś miał taki problem i go rozwiązał. Może szyna CR źle rozdziela paliwo lub jest jakiś regulator ciśnienia. 

FILM Z KOREKTAMI - POPRAWA KOREKTY w 00:44s 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi szarpał przez EGR.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korekty raczej nie są aż takie złe.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korekty raczej spoko (u mnie na ciepłym są gorsze niż u Ciebie na zimnym), ale to akurat nie musi być wyznacznik, ale wyraźnie widać, że obroty falują w sporym zakresie, a jak korekty się ustabilizowały to i obroty spoko. Zaślep egr i zobacz czy będzie lepiej, jeżeli nie to raczej wtryski coś odwalają, zalej liqui moly, może pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Egr miałem też już zaslepiony i było to samo teraz jest blaszka z otworami błędu nie ma ale też i to nic nie poprawia. Co do LM to miałem zalany i korekty są jak widać spoko chociaż ta korekta -1 czasami dochodzi do -3. Wydaje mi się że to nie jest wina wtryskow bo na innych był ten sam efekt... cały czas ciekawi mnie czy listwa wtryskowa nie ma wpływu na takie działanie... może ktoś zna budowę tego elementu i może powiedzieć czy listwa może mieć wpływ na szarpanie??. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wiec jest i rozwiązanie problemu :) a wiec problemem szarpania na zimnym silniku był kolektor a w zasadzie nieszczelność w nim... po zaślepieniu i wywaleniu klap problem zniknął a dodatkowo poprawiła się praca silnika. Korekty również się poprawiły i już nie skaczą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Niepotrzebnie tylko wtryski zmieniałeś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×