Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

bartek2606

VC tył strasznie pływa.

Polecane posty

Witam. Mam problem otóż gdy jadę po kocich łbach czy po drodze na której są łaty auto strasznie ucieka (tył) Nie wspomnę jak jade szybciej na łuku drogi i występują nierówności wtedy muszę odpuścić bo mam wrażenie że pojechałby w rów. Na dziurach występowały stuki wymieniłem tuleje pływające i stuków dużo mniej, sprawdzę jeszcze gumy stabilizatora. Nie wiem czy mogą być to amory ?? W VB tak miałem wszystko z tyłu wymieniłem a a uto pływało jakby było w połowie pęknięte. Wymieniłem amorki (komputer pokazywał 90% stanu na stacji) I jak ręką odjął jeden był wbity i nie odbijał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sam sobie odpowiedziałeś

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na stacji diagnostycznej nie jesteś w stanie zweryfikować stanu amorków, dlatego od jakiegoś czasu nie wchodzą już w zakres badania technicznego, tzn może i robią testy na niektórych stacjach ale wyników nie biorą pod uwagę jako wyznacznika czy auto jest sprawne technicznie czy nie.

Możesz mieć całkowicie wywalone amorki, włożyć powiedzmy worek cementu do bagażnika (albo posiadać przysłowiową butlę lpg) i na badaniu Ci wyjdzie że masz sprawność na poziomie 85%, wynik zafałszować może obciążenie osi pojazdu, stan sprężyn, rodzaj sprężyn (obniżające, utwardzające) oraz sam rodzaj amorka (zwykły, ids itd)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takze w ciemno wymienie, gorzej jak to nie pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze wypadałoby sprawdzić geometrię 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

U mnie w kombi tyl uciekał na dziurach i nierównościach. Wymieniłem amory i spokój. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wymienie bo to aż strach jeździć, nie wiem czy przodu od razu nie wymienić bo też mi ta kierownica lata na dziurach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprężyny mogą też wpływać na dziwną pracę tyłu ? Przy wymianie sprężyn zamiast z drutu o zmiennej średnicy, włożyłem o stałej. Mam wrażenie, że od tamtej pory tył "podskakuje na nierównościach poprzecznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tylne amorki są wykończone to czemu przednie miały by być w lepszym stanie? przecież jeżdżą po tej samej drodze, no chyba że ktoś cały czas woził zapakowany bagażnik. Ja bym wymienił wszystkie cztery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×