Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

bartek2606

VC tył strasznie pływa.

Recommended Posts

Witam. Mam problem otóż gdy jadę po kocich łbach czy po drodze na której są łaty auto strasznie ucieka (tył) Nie wspomnę jak jade szybciej na łuku drogi i występują nierówności wtedy muszę odpuścić bo mam wrażenie że pojechałby w rów. Na dziurach występowały stuki wymieniłem tuleje pływające i stuków dużo mniej, sprawdzę jeszcze gumy stabilizatora. Nie wiem czy mogą być to amory ?? W VB tak miałem wszystko z tyłu wymieniłem a a uto pływało jakby było w połowie pęknięte. Wymieniłem amorki (komputer pokazywał 90% stanu na stacji) I jak ręką odjął jeden był wbity i nie odbijał

Share this post


Link to post
Share on other sites

sam sobie odpowiedziałeś

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stacji diagnostycznej nie jesteś w stanie zweryfikować stanu amorków, dlatego od jakiegoś czasu nie wchodzą już w zakres badania technicznego, tzn może i robią testy na niektórych stacjach ale wyników nie biorą pod uwagę jako wyznacznika czy auto jest sprawne technicznie czy nie.

Możesz mieć całkowicie wywalone amorki, włożyć powiedzmy worek cementu do bagażnika (albo posiadać przysłowiową butlę lpg) i na badaniu Ci wyjdzie że masz sprawność na poziomie 85%, wynik zafałszować może obciążenie osi pojazdu, stan sprężyn, rodzaj sprężyn (obniżające, utwardzające) oraz sam rodzaj amorka (zwykły, ids itd)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takze w ciemno wymienie, gorzej jak to nie pomoże

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze wypadałoby sprawdzić geometrię 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

U mnie w kombi tyl uciekał na dziurach i nierównościach. Wymieniłem amory i spokój. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wymienie bo to aż strach jeździć, nie wiem czy przodu od razu nie wymienić bo też mi ta kierownica lata na dziurach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprężyny mogą też wpływać na dziwną pracę tyłu ? Przy wymianie sprężyn zamiast z drutu o zmiennej średnicy, włożyłem o stałej. Mam wrażenie, że od tamtej pory tył "podskakuje na nierównościach poprzecznych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli tylne amorki są wykończone to czemu przednie miały by być w lepszym stanie? przecież jeżdżą po tej samej drodze, no chyba że ktoś cały czas woził zapakowany bagażnik. Ja bym wymienił wszystkie cztery.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...