Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wojtaswojtas

problem z oplem signum.

Recommended Posts

Witam, na wstępie chciałbym zaznaczyc ze jestem początkujący na forum. Posiadam opla signum 1,9 cdti (150 km) 2005 rok. Problemem jest gaśniecie silnika podczas jazdy albo postoju, silnik zimny albo ciepły. Zauważyłem ze czasami faluja mi obroty, samochód sie dławi i spalanie na postoju wzrasta do okolo 2.0 litrów na rozgrzanym silniku poczym samochód gaśnie, nieraz odpala za pierwszym a nieraz za drugim badz 3 razem. Normalne spalanie na rozgrzanym silniku mam 0,5 - 0-7 l/h i jest wszystko ok i zauważyłem ze nagle wzrasta do około 2.0 l/h i zaczyna sie falowanie obrotów, dławienie i gaśniecie. Odpalam i wszysto ok i za jakis czas to samo. wspomne ze nieraz jest wszystko ok i jezdze bez problemu. Dodam ze filtr cząstek stałych mam usunięty, egr również i klapy wirowe mam zaślepione. Zadne błedy nie wyskakują wiec nie wiem od czego szukac. Prosze o pomoc, pozdrawiam.

Kolego, to, że jesteś początkujący na forum nie zobowiązuje Cię to nieprzeczytania regulaminu.
Jeżeli oczekujesz odpowiedzi w Twoim temacie zakładaj go w odpowiednim dziale.
Przenoszę do odpowiedniego działu.

Wszystko wskazuje na nieprawidłową wycinkę DPF, auto jakby rozpoczynało jego wypalanie. Dawno temu robiłeś wycinkę?