Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

wojtaswojtas

problem z oplem signum.

Polecane posty

Witam, na wstępie chciałbym zaznaczyc ze jestem początkujący na forum. Posiadam opla signum 1,9 cdti (150 km) 2005 rok. Problemem jest gaśniecie silnika podczas jazdy albo postoju, silnik zimny albo ciepły. Zauważyłem ze czasami faluja mi obroty, samochód sie dławi i spalanie na postoju wzrasta do okolo 2.0 litrów na rozgrzanym silniku poczym samochód gaśnie, nieraz odpala za pierwszym a nieraz za drugim badz 3 razem. Normalne spalanie na rozgrzanym silniku mam 0,5 - 0-7 l/h i jest wszystko ok i zauważyłem ze nagle wzrasta do około 2.0 l/h i zaczyna sie falowanie obrotów, dławienie i gaśniecie. Odpalam i wszysto ok i za jakis czas to samo. wspomne ze nieraz jest wszystko ok i jezdze bez problemu. Dodam ze filtr cząstek stałych mam usunięty, egr również i klapy wirowe mam zaślepione. Zadne błedy nie wyskakują wiec nie wiem od czego szukac. Prosze o pomoc, pozdrawiam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego, to, że jesteś początkujący na forum nie zobowiązuje Cię to nieprzeczytania regulaminu.
Jeżeli oczekujesz odpowiedzi w Twoim temacie zakładaj go w odpowiednim dziale.
Przenoszę do odpowiedniego działu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko wskazuje na nieprawidłową wycinkę DPF, auto jakby rozpoczynało jego wypalanie. Dawno temu robiłeś wycinkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wycinkę zrobiłem parę dni temu. Wcześniej jak miałem dpf to filtr wypalal mi się normalnie czyli spalanie wzrastało, trwało to jakieś 10-15 minut, filtr się fajnie wypalil. Z tego co czytałem i rozmawiałem z mechanikiem to filtr wypalal mi się książkowo. Ale co z tego jak między wypaleniami właśnie miałem problem z tym gaśnie ciem,falowaniem obrotów i skokami spalania. Dlatego stwierdziłem ze usunę dpf bo może od tego. Usunąłem filtr u sprawdzonego mechanika i niestety problem nie zniknął.  Także ten problem miałem już wcześniej jak miałem filtr dpf który wypalal się prawidłowo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×