Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

michal87tg

IDS a sprężyny obniżające

Polecane posty

Wita

Mam pytanie czy ktoś już wymieniał sprężyny w amortyzatorach z IDS na obniżające? Czy jest w ogóle możliwy taki zabieg czy nie uszkodzi to ewentualnie tych amortyzatorów? Bo w normalnych amortyzatorach to wiem, że nie ma to różnicy ale czy z IDS-em jest tak samo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzic amortyzatorow to moze spring obnizajacei nie uszkodza ale moga zaburzyc dzialanie systemu IDS.Moze pojawic sie kontrolka o awari systemu.Same amortyzatory moga zuzyc sie szybciej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak chcesz tak kombinować to kup amory i sprężyny do IDS +, -20 sportowe. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dlatego pytam jak sprawy się mają. Bo ciekawi mnie właśnie jak to wygląda bo do ori amorów jak założy się obniżające sprężyny to w sumie nic się nie dzieje a przód w moim aucie trochę jest za wysoko wystarczyło by mi obniżyć przód o jakieś maks 20mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja obniżałem IDS+ i żadnych błędów nie wywaliło. Co do samej żywotności amortyzatorów to słyszałem, że można odbojnik skrócić, żeby wydłużyć zakres pracy samego amora.

Za miesiąc przegląd to zrobię test sprawności i zobaczę (rok temu zakładałem nowe amory na przód IDS+ standardowe zawieszenie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz poruszam się na H&R -40 od standardowego -20 od obniżonego i jest całkiem normalnie,nic się nie dzieje,co do żywotności to skraca się zapewne o 40% zależy jakie drogi.Generalnie wymieniam na serie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...