Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
hetman1998

Wata w silniku

Polecane posty

Witam jestem nowy na forum tak więc proszę o zrozumienie jeśli złe umieściłem temat. Chodzi o następującą rzecz kupiłem niedawno opla vectra b 1996 rok 1,8 16v i grzebiąc dzisiaj w silniku a raczej wymieniając filtrpyłkowy natknąłem się na no właśnie jakąś watę czy ona tam powinna być? ona po stronie pasażera poniżej filtru pyłkowego. Moje pytanie usunąć to całe? i co tam jest dokładnie w tym miejscu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale gdzie? W kanale do nadmuchu pod filtrem? A nie jest to kłęb sierści jakiegoś zwierzaka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

właśnie nie zamieszczam zdjęcie to jest wata ja i tak już jej sporo usunełem ale nie wiem czy  reszte też bo nie wiem po co ona tam jest

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez hetman1998

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda mi to na rozszarpane resztki wygłuszenia grodzi (przedziału silnika od kabiny). Nie wiem w jakim celu ją usuwałeś, ale teraz już pewnie i tak nie spełnia swojej roli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ona była wyrwana wisiała tak az do ziemi i dzisiaj się zorientowałem. Co mam teraz zrobić? kupić nową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze możesz usunąć całkowicie, kupić nowe maty i założyć/wykleić. U siebie w VB miałem też nadszarpnięte/podarte i nic z tym nie robiłem - zależy czy Ci to przeszkadza, bo raczej akustycznie nie odczujesz różnicy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wita,

Kolega Hypnotic bardzo dobrze to określił jest to fabryczne wygłuszenie grodzi silnika od kabiny i niestety tego nowego się nie dostanie, a jeżeli cudem miałby kolega dojście do tego to i tak to nic nie da bo nie będzie mógł założyć w miejsce tej usuniętej, bo zakładają wszystko przed włożeniem gotowego silnika .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja ten samochód kupiłem w takim stanie że głowa mała, miałem dziurawy tłumik rurę od samego silnika do wydechu zaklejoną dętką rowerową i szmatami więc wole dopytać co w niej jest bo chciałbym go doprowadzić do normalnego porzadku. Wymaga to rozebrania silnika całego?

Edytowano przez hetman1998

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie zawracaj sobie tym głowy tylko zadbaj o ważniejsze rzeczy :) Zawieszenie, hamulce, układ wydechowy, olej, filtry.. i tak można wymieniać rzeczy ważniejsze niż wygłuszenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to kolega jeżeli chciałby doprowadzić do stanu normalnego to trochę czasu i kasy będzie musiał włożyć w auto niestety, ale satysfakcja murowana z tego co się zrobi samemu i widać efekty i zaoszczędzoną kasę ewentualnie. Mi szkoda sprzedać moje wozidło jak w opisie i czekam aż syn zrobi prawko to będzie miał jak znalazł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hamulce amortyzatory juz wymienione wraz z rozrządem ale martwi mnie również smród spalonego oleju silnikowego ale dużo go nie ubywa. Podoba mi się te auto ale siły nie mam. ciągle mi pika stacyjka jak drzwi mam otwarte czy kluczyki w stacyjce czy też ich brak ciągle pika. ehh masakra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mamy te samą Vectrę widzę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I właśnie autko i mi się spodobało jak szukałem a siły to kolega musi nabrać do ogarnięcia tego wszystkiego ja ogarnąłem wreszcie tarcze i klocki tył i przód a wyszły jeszcze jak się przyjrzałem dobrze po dwóch stronach tuleje pływające tył, ale tylko to ogarnę i luz w zawieszeniu potem zajmę się nadwoziem blachą i lakierem i całkowity luz będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli czuć w środku spalony olej to jest wyciek i spada na coś rozgrzanego i czuć myślę że trzeba było by się przyjrzeć pokrywie zaworowej z góry czy czasami uszczelka nie przepuszcza tylko uwaga bo w VB jest plastikowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co do stacyjki to klucz jak jest w środku to powinien być ciągły sygnał tak jak przy zapalonych światłach drogowych jak pika to na pewno nie stacyjka może radio?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak kolega miałby jakieś pytania odnośnie naszego auta to śmiało proszę pisać na PW jeżeli będę mógł to pomogę bo trochę już przerobiłem w tym aucie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak mamy tą samą VB to super tylko szkoda że mieszkamy daleko od siebie coś by się porobiło razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Leszek, edytuj posty zamiast pisać jeden pod drugim. Piszczenie po wyjęciu kluczyka pewnie jest dlatego, że stacyjka nie cofa się do końca. Radio wyłącza się po wyjęciu kluczyka?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No sory zawaliłem sprawę dopiero później się zorientowałem co narobiłem sory jeszcze raz zapomniało mi się o edycji, poprawię się.No też tak mi się nasunęło na myśl właśnie. Ja też mam nie oryginalne i u mnie się nie wyłancza po wyjęciu kluczyka ze stacyjki tylko ręcznie wyłączyć muszę.

Edytowano przez Leszek_70

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie radio musze sam wyłączyć dlatego że mam nie oryginalne, i przed tym miałem 3 kostki do radia a  w tym nowym mam tylko podłączenie na 2 kostki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Radio nie ważne czy oryginał czy nie, powinno się samo wyłączać, chyba że albo jest ustalona stacyjka, albo podłączył je jakiś patałach niepotrzebnie zawierając przewody.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podłaczał je jakiś majster  w serwisie bo to pierwszy samochód i trochę bałem się grzebać. a masz jakiś pomysł jak to naprawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od podłączenia trzeba zacząć. Możesz odpiąć radio i zobaczyć czy coś się zmieni, chociaż jeśli przewody zwarte są po stronie samochodu to nic to nie da. Najlepiej daj zdjęcia przewodów od radia

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem ale ja też tak mam jak kolega i wydaje mi się że jak nie oryginalne radio będzie podłączone pod stacyjkę to nie będzie trzymało pamięci stacji radiowych i nie będzie można słuchać radia np. na postoju lub parkingu podczas wyłączonej stacyjki. Ja jutro idę do garażu jak zdążę to zrobię zdjęcie swojego radai i podłączenia i wrzucę też może to coś rozjaśni w temacie.

Edytowano przez Leszek_70

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Radio mogę słuchać na wyłączonym samochodzie pamięć też jest bo godzina cały czas się pokazuje, tylko musze ręcznie wyłaczać radio i te pikanie wkurzające szczególnie jak potrzebuje by drzwi były otwarte jutro zrobię zdjęcia radia i kabli 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×