Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zovia95

brak mocy pilne

Recommended Posts

Witam

2tygodnie temu kupilem opla vectre 2.0dti 16v 101km z 2000r wersja poliftowa sprzedajacy odrazu uprzedzil mnie ze jest zmulona na zimnym silniku jednak myslalem ze to problem z przeplywomierzem lub egr i przeczyszczenie wszystko by zalatwilo. na poczatku dzialo sie tak ze turbo sie nie zalaczalo po 2tys obrotow, i zaczynalo wchodzic dopiero gdy silnik sie nagrzal niekiedy po dluzszej jezdzie wyskakiwala kontrolka check i spadala moc dopiero przy redukcji na nizszy bieg i nabraniu obrotow kontrolka znikala i auto zaczynalo normalnie jechac. jednak wczoraj wyjechalem w dalsza trase i stojac w korku zaswiecila sie kontrolka check i moc tak spadla ze z trudem udawalo poruszyc sie samochod do przodu i to przy wysokich obrotach nie wiem co to moze byc dodam jeszcze ze 3dni wczesniej czyscilem przeplywomierz i zawor egr i kabelek podcisnienia od zaworu egr byl odlaczony i zaslepiony sruba a ja go podlaczylem. prosze o pilna pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

probowalem zgasic silnik i zapalic to wtedy kontrolka check gasla ale nie palil juz na pyka jak wczesniej tylko potrzebowal dwa razy zakrecic. ponadto momentami bylo slychac jakby syk pod maska. po dodaniu gazu kontrolka znowu sie zapala i silnik wogole nie ma mocy ciezko sie poruszyc zeby go nie zadusic. wie ktos co by to moglo byc ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź układ podciśnienia bo skoro ktoś tam grzebał i namotał to nie bez przyczyny! Sprawdź czy zawór EGR jest sprawny, podepnij kompa i odczytaj kody błędów - bez tego nikt Ci nie pomoże bo wróżki nie istnieją.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po podłączeniu pod komputer wykazało błąd p1335 auto odpala i po 3sekundach gasnie tak jakby nie dostawalo paliwa elektryk sprawdzał czujnik położenia wału (podmienial na sprawny) i nic, tak samo ze sterownikiem pompy, wymieniłem tez filtr paliwa i również nic to nie pomogło juz nie wiem za co się zabrać czy może potrzebna jest regeneracja pompy?  Chociaż mechanik u którego byłem mówił ze nie było śladów opilkow i ze jest ona sprawna 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co do zaworu egr to jest sprawny i podłączyłem wężyk podcisnienia bo ten check i nie załączenie turbiny mogło być spowodowane właśnie tym 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...