Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

zovia95

brak mocy pilne

Polecane posty

Witam

2tygodnie temu kupilem opla vectre 2.0dti 16v 101km z 2000r wersja poliftowa sprzedajacy odrazu uprzedzil mnie ze jest zmulona na zimnym silniku jednak myslalem ze to problem z przeplywomierzem lub egr i przeczyszczenie wszystko by zalatwilo. na poczatku dzialo sie tak ze turbo sie nie zalaczalo po 2tys obrotow, i zaczynalo wchodzic dopiero gdy silnik sie nagrzal niekiedy po dluzszej jezdzie wyskakiwala kontrolka check i spadala moc dopiero przy redukcji na nizszy bieg i nabraniu obrotow kontrolka znikala i auto zaczynalo normalnie jechac. jednak wczoraj wyjechalem w dalsza trase i stojac w korku zaswiecila sie kontrolka check i moc tak spadla ze z trudem udawalo poruszyc sie samochod do przodu i to przy wysokich obrotach nie wiem co to moze byc dodam jeszcze ze 3dni wczesniej czyscilem przeplywomierz i zawor egr i kabelek podcisnienia od zaworu egr byl odlaczony i zaslepiony sruba a ja go podlaczylem. prosze o pilna pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

probowalem zgasic silnik i zapalic to wtedy kontrolka check gasla ale nie palil juz na pyka jak wczesniej tylko potrzebowal dwa razy zakrecic. ponadto momentami bylo slychac jakby syk pod maska. po dodaniu gazu kontrolka znowu sie zapala i silnik wogole nie ma mocy ciezko sie poruszyc zeby go nie zadusic. wie ktos co by to moglo byc ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź układ podciśnienia bo skoro ktoś tam grzebał i namotał to nie bez przyczyny! Sprawdź czy zawór EGR jest sprawny, podepnij kompa i odczytaj kody błędów - bez tego nikt Ci nie pomoże bo wróżki nie istnieją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po podłączeniu pod komputer wykazało błąd p1335 auto odpala i po 3sekundach gasnie tak jakby nie dostawalo paliwa elektryk sprawdzał czujnik położenia wału (podmienial na sprawny) i nic, tak samo ze sterownikiem pompy, wymieniłem tez filtr paliwa i również nic to nie pomogło juz nie wiem za co się zabrać czy może potrzebna jest regeneracja pompy?  Chociaż mechanik u którego byłem mówił ze nie było śladów opilkow i ze jest ona sprawna 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co do zaworu egr to jest sprawny i podłączyłem wężyk podcisnienia bo ten check i nie załączenie turbiny mogło być spowodowane właśnie tym 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×