Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
java7

Problem z paliwem

Recommended Posts

Czy drobne bąbelki płynące w paliwie ze zbiornika do filtra  to normalne?

Nic tam nie było ruszane i tak sie zastanawiam skąd to może być,bo po kilku godzinnym postoju moja Viki nie odpala.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie - to świadczy o zapowietrzaniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepnę się pod temat. Czy jest gdzieś poradnik jak zabrać się za uszczelnienie układu paliwowego? Czyli z tego co poczytałem i zrozumialem to do wymiany podkładki wtryskòw i uszczelniacze trawersów?

Share this post


Link to post
Share on other sites

encyklopedia o DTI

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko przed naprawa uszczelki głowicy autko paliło jak ta lala

a nic tam poza tym nie było ruszane

odkrecone zostały jedynie metalowe przewody do wtryskiwaczy,wymienione przelewy

nawet uszczelki miedziane nie były ruszane przy wejściu i wyjściu z pompy

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A powiedz gdzie ty widzisz te bombelki w którym miejscu ??.

Bo jeżeli masz założony przezroczysty wężyk między filtrem a pompą to powietrze idzie od strony filtra i tam szukaj dostawce powietrza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobiłem spinkę omijającą filtr paliwa

i tam jak samochód juz odpali to widze,że przemieszczają sie drobniejsze a czasem wieksze

 

Edited by java7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślałem,że to gdzieś na spinkach filtra paliwa bo niby tam było rozpinane

przed filtrem wstawiony jest zaworek zwrotny i na tym chodził juz i było dobrze

sam juz nie wiem gdzie szukac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przewody paliwowe nie są w jednej całości są łączone na oringach przy baku i obok baku po prawej stronie.

Jak już robiłeś obejście filtra paliwa to mogłeś też dłuższym wężykiem od razu wpiąć się do baku i wtedy też sprawdzić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Czyli było zapowietrzanie i nie znaleźli wstawili ten zaworek zwrotny.

Jeśli było na spinkach rozpinane czyli szarpane to uszczelnij dobrze filtr paliwa

Przewody paliwowe nie są w jednej całości są łączone na oringach przy baku i obok baku po prawej stronie.

Jak już robiłeś obejście filtra paliwa to mogłeś też dłuższym wężykiem od razu wpiąć się do baku i wtedy też sprawdzić.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

przewody od baku do filtra sa na 3 spinkach każdy 

ale to nie było wcale ruszane

a od filtra do pompy z jednej strony spinki z drugiej zgrzewy opalarka

Share this post


Link to post
Share on other sites

niestety wczoraj zakupiłem tylko metr owego wężyka a dziś to pozamykane

Share this post


Link to post
Share on other sites

albo założyć morsa

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo według twojego opisu to zaworek zwrotny był i paliwo się nie cofało do baku pisze NIE COFAŁO ale ty wcześniej nie nie robiłeś testów na bombelki dopiero teraz jak ci ciężko pali z winy zapowietrzania bo tak my myślimy z twojego opisu, może wcześniej też leciały a silnik odpalał. Zrób test z bańką z paliwem wypnij wężyk z filtra do pompy przedłuż go i koniec włóż do bańki i test , wtedy sprawdzisz czy to powietrze z baku czy na pompie, przelewy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nigdy nie mów nigdy.

Zrób sobie coś takiego i wypnij wężyk przelewu ale na pompie podepnij pod te ustrojstwo i zaciągnij strzykawką podciśnienie jak szczelne to powinno trzymać na wakumetrze a jak wskazówka spadnie czyli nie ma szczelności.

Please login or register to see this image.

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2Fyd46p4R.jpg&key=54e0cffcc1b170e7a90bc9f930ae80d2b962e275e89069850342c668797d3957" class="ipsImage" alt="yd46p4R.jpg" />

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaki czas takiej próby?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy po jakim czasie teraz nie pali.

Pytanie ty osobiście robiłeś , wymieniałeś przelewy wszystkie ?.

Z drugiej strony możesz zdjąć przelew z pompy ale tam zaślepić wężykiem z szczelną śrubką a przelew włożyć do pustej butelki wtedy wyeliminujesz zapowietrzanie pompy od strony przelewów.

Coś takiego.

Please login or register to see this image.

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FEZkdGQr.jpg&key=442364eef671c316e21c624f5784ac6ddba807e2cccca973286ef54d9cdde8ef" class="ipsImage" alt="EZkdGQr.jpg" />

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam 

Problem rozwiązany

Mimo wymiany przelewów na nowe (ale niestety zamienniki,bo nie było oryginalnych)

łapały powietrze i paliwo spływało do baku i był problem z odpalaniem

Morał z tego taki ,że kupujemy TYLKO oryginalne części,bo tylko one dają pewną gwarancje.

Dzięki bardzo za wszystkie porady .

Dzięki "Dziadek vec" bo to Ty nakierowałeś ponownie na te przelewy.

Pozdro

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...