Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
java7

Problem z paliwem

Polecane posty

Czy drobne bąbelki płynące w paliwie ze zbiornika do filtra  to normalne?

Nic tam nie było ruszane i tak sie zastanawiam skąd to może być,bo po kilku godzinnym postoju moja Viki nie odpala.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie - to świadczy o zapowietrzaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat. Czy jest gdzieś poradnik jak zabrać się za uszczelnienie układu paliwowego? Czyli z tego co poczytałem i zrozumialem to do wymiany podkładki wtryskòw i uszczelniacze trawersów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

encyklopedia o DTI

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko przed naprawa uszczelki głowicy autko paliło jak ta lala

a nic tam poza tym nie było ruszane

odkrecone zostały jedynie metalowe przewody do wtryskiwaczy,wymienione przelewy

nawet uszczelki miedziane nie były ruszane przy wejściu i wyjściu z pompy

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A powiedz gdzie ty widzisz te bombelki w którym miejscu ??.

Bo jeżeli masz założony przezroczysty wężyk między filtrem a pompą to powietrze idzie od strony filtra i tam szukaj dostawce powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem spinkę omijającą filtr paliwa

i tam jak samochód juz odpali to widze,że przemieszczają sie drobniejsze a czasem wieksze

 

Edytowano przez java7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślałem,że to gdzieś na spinkach filtra paliwa bo niby tam było rozpinane

przed filtrem wstawiony jest zaworek zwrotny i na tym chodził juz i było dobrze

sam juz nie wiem gdzie szukac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przewody paliwowe nie są w jednej całości są łączone na oringach przy baku i obok baku po prawej stronie.

Jak już robiłeś obejście filtra paliwa to mogłeś też dłuższym wężykiem od razu wpiąć się do baku i wtedy też sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czyli było zapowietrzanie i nie znaleźli wstawili ten zaworek zwrotny.

Jeśli było na spinkach rozpinane czyli szarpane to uszczelnij dobrze filtr paliwa

Przewody paliwowe nie są w jednej całości są łączone na oringach przy baku i obok baku po prawej stronie.

Jak już robiłeś obejście filtra paliwa to mogłeś też dłuższym wężykiem od razu wpiąć się do baku i wtedy też sprawdzić.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przewody od baku do filtra sa na 3 spinkach każdy 

ale to nie było wcale ruszane

a od filtra do pompy z jednej strony spinki z drugiej zgrzewy opalarka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niestety wczoraj zakupiłem tylko metr owego wężyka a dziś to pozamykane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

albo założyć morsa

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo według twojego opisu to zaworek zwrotny był i paliwo się nie cofało do baku pisze NIE COFAŁO ale ty wcześniej nie nie robiłeś testów na bombelki dopiero teraz jak ci ciężko pali z winy zapowietrzania bo tak my myślimy z twojego opisu, może wcześniej też leciały a silnik odpalał. Zrób test z bańką z paliwem wypnij wężyk z filtra do pompy przedłuż go i koniec włóż do bańki i test , wtedy sprawdzisz czy to powietrze z baku czy na pompie, przelewy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przelewy nowe są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie mów nigdy.

Zrób sobie coś takiego i wypnij wężyk przelewu ale na pompie podepnij pod te ustrojstwo i zaciągnij strzykawką podciśnienie jak szczelne to powinno trzymać na wakumetrze a jak wskazówka spadnie czyli nie ma szczelności.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2Fyd46p4R.jpg&key=54e0cffcc1b170e7a90bc9f930ae80d2b962e275e89069850342c668797d3957" class="ipsImage" alt="yd46p4R.jpg" />

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fajna sprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaki czas takiej próby?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależy po jakim czasie teraz nie pali.

Pytanie ty osobiście robiłeś , wymieniałeś przelewy wszystkie ?.

Z drugiej strony możesz zdjąć przelew z pompy ale tam zaślepić wężykiem z szczelną śrubką a przelew włożyć do pustej butelki wtedy wyeliminujesz zapowietrzanie pompy od strony przelewów.

Coś takiego.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FEZkdGQr.jpg&key=442364eef671c316e21c624f5784ac6ddba807e2cccca973286ef54d9cdde8ef" class="ipsImage" alt="EZkdGQr.jpg" />

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Problem rozwiązany

Mimo wymiany przelewów na nowe (ale niestety zamienniki,bo nie było oryginalnych)

łapały powietrze i paliwo spływało do baku i był problem z odpalaniem

Morał z tego taki ,że kupujemy TYLKO oryginalne części,bo tylko one dają pewną gwarancje.

Dzięki bardzo za wszystkie porady .

Dzięki "Dziadek vec" bo to Ty nakierowałeś ponownie na te przelewy.

Pozdro

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×