Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

SWK

Gaśnie na rozgrzanym silniku Z20net

Recommended Posts

W czasie jazdy, na autostradzie, silnik nagle zgasł i nie chciał zapalić. Po ostygnięciu zapali i gdy znów się rozgrzał to samo. Doczlapalem się do warsztatu i na komputerze wywalilo im błąd czujnika położenia wału. A ze ne chciali się podjąć naprawy na miejscu pojechałem dalej do innego warsztatu gdzie na komputerze pokazało im brak komunikacji ze sterownikiem silnika.

I teraz zglupialem bo nie wiem czy wymieniać czujnik czy czeka mnie wymiana sterownika.

Dodatkowy problem ze auto mam 150 km od domu, zostawiłem je na stacji benzynowej(po uzgodnieniu z obsługą) Koszt lawety kosmiczny a obok stacji jest warsztat więc gdyby było wiadomo co robić to wrocilbym na kołach. Co poradzicie?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podmienić czujnik położenia wału na sprawny i pewny. Może też być że sterownik silnika głupieje i robić takie cyrki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem telefon od znachora. U niego pokazało błąd "033700 nieznany blad", silnik gasł przy 97 stopniach ale nie włączał się wentylator od chłodnicy, po podociskaniu złączek wentylator załącza się przy 92 st i silnik nie gaśnie. Jadę po odbiór ale chyba dla świętego spokoju wymienię ten czujnik.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten błąd to P 0377    Nieprawidłowy  sygnał  prędkości obrotowej silnika z czujnika „B" - za mało impulsów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odebrałem auto od znachora, dobrze że nic nie zapłaciłem. W drodze powrotnej zgasł 2 razy. Finalnie włączyłem ogrzewanie na maksa i jakoś do domu dotarłem.
Siwy1538 a ten błąd to nie będzie czasem p0337 czyli "Crankshaft Position Sensor A Circuit Low Input"?

Ciekawostka, chyba że to wskazania z 2 różnych czujników. Z OBD2 w torque temperatura chłodziwa jest podawana o okoo 10 st wyższa niż na wskaźniku na desce.

 

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

tak, tak masz racje mój błąd

p0337    Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A" - zwarcie do masy

P0337  Czujnik A położenia wału korbowego - niski sygnał wejściowy

Edited by siwy1538

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wskaźniki na desce fajnie pokazują :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...