Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

SWK

Gaśnie na rozgrzanym silniku Z20net

Polecane posty

W czasie jazdy, na autostradzie, silnik nagle zgasł i nie chciał zapalić. Po ostygnięciu zapali i gdy znów się rozgrzał to samo. Doczlapalem się do warsztatu i na komputerze wywalilo im błąd czujnika położenia wału. A ze ne chciali się podjąć naprawy na miejscu pojechałem dalej do innego warsztatu gdzie na komputerze pokazało im brak komunikacji ze sterownikiem silnika.

I teraz zglupialem bo nie wiem czy wymieniać czujnik czy czeka mnie wymiana sterownika.

Dodatkowy problem ze auto mam 150 km od domu, zostawiłem je na stacji benzynowej(po uzgodnieniu z obsługą) Koszt lawety kosmiczny a obok stacji jest warsztat więc gdyby było wiadomo co robić to wrocilbym na kołach. Co poradzicie?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podmienić czujnik położenia wału na sprawny i pewny. Może też być że sterownik silnika głupieje i robić takie cyrki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostałem telefon od znachora. U niego pokazało błąd "033700 nieznany blad", silnik gasł przy 97 stopniach ale nie włączał się wentylator od chłodnicy, po podociskaniu złączek wentylator załącza się przy 92 st i silnik nie gaśnie. Jadę po odbiór ale chyba dla świętego spokoju wymienię ten czujnik.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ten błąd to P 0377    Nieprawidłowy  sygnał  prędkości obrotowej silnika z czujnika „B" - za mało impulsów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem auto od znachora, dobrze że nic nie zapłaciłem. W drodze powrotnej zgasł 2 razy. Finalnie włączyłem ogrzewanie na maksa i jakoś do domu dotarłem.
Siwy1538 a ten błąd to nie będzie czasem p0337 czyli "Crankshaft Position Sensor A Circuit Low Input"?

Ciekawostka, chyba że to wskazania z 2 różnych czujników. Z OBD2 w torque temperatura chłodziwa jest podawana o okoo 10 st wyższa niż na wskaźniku na desce.

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tak, tak masz racje mój błąd

p0337    Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A" - zwarcie do masy

P0337  Czujnik A położenia wału korbowego - niski sygnał wejściowy

Edytowano przez siwy1538

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wskaźniki na desce fajnie pokazują :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...