Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Fejk

Ocena instalacji LPG w Z20NET.

Polecane posty

Witam! Jak w temacie, proszę o ocenę i ew propozycje zmian 3 instalacji (każda od innego "magika"). Nie wykluczam w przyszłości podnoszenia mocy (tylko i wyłącznie program) i poinformowałem o tym gazowników.

IGazownik 1:

Qbox

Hana H2000 niebieskie

AC r01

miedź 8mm

butla w kole 50l, wlew w klapce, przełącznik w popielniczce, cena- 2500-2600zł

Gazownik 2:

Tech 326

Dragony

2x Zavoli s

Faro 8mm

butla w kole 50l, wlew w klapce, przełącznik w popielniczce, cena- 2900zł

Gazownik 3:

Tech 326

Hana H2000 niebieskie/ Dragony

KME Silver+

Faro 8mm

butla w kole 48l, wlew w klapce, przełącznik w popielniczce, cena- 2400-2500zł

Z góry dziękuję za wszelkie oceny i sugestie. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może się przydać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za odpowiedź, zgłębiłem temat i rezygnuję z programu, jednak na chwilę obecną przeważyły względy ekonomiczne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A na jaka instalacje sie zdecydowałeś ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Instalacja od pierwszego gaziarza, różnić się będzie najprawdopodobniej tylko wtryskami, ale jeszcze jutro lub w czwartek do niego pojadę dogadać szczegóły. Cena na pewno 2300 zł


Dzisiaj autko wróciło od gaziarza, założone jednak inne graty, niż było początkowo ustalane.

STAG 300 ISA2

AC r01

AC W01 BFC

miedź 8mm

Butla w kole 52L (faktycznie wchodzi 40.5L)

Cena: 2600

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Daj znać jak sie spisuje bo ja rowniez powoli przymierzam sie do założenia instalacji, czemu nie założyłeś wtryskow hana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoko, pierwsze kilka tyś poleci szybko, więc już jakieś rozeznanie będzie. Z gaziarzem umawiałem się właśnie na hanki, ale wczoraj jak do niego zajechałem to powiedział że założył te AC W01 bo rzekomo mają być trwalsze ("hany to już nie to samo co kiedyś" etc.) i nie ustępują jakością. Jak będzie- się okaże.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Sorry, taki zestaw"

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> nie oszczedzaj na instalce bo sie szybko zemści.

Reduktor AC R01 - jak bedziesz mial szczescie to sie zatnie po ilus ta kilometrach a nie od razu.. ale zatnie sie na bank.

Wtryski.. no cóz, bez komentarza. Ciut lepsze od valteka ale to nadal wyrob valtekopodobny. Jesli auto ma latac w serii zaloz dragony lub Barracudy.

Stag 300 ISA - lepiej Techa 224 - lepszy algorytm Techa, w dodatku caly czas rozwijany, ze o Gasdroidzie nie wspomne.

Co do butli ( jesli iftback) 680/220. Wchodzi na styk.

Edytowano przez socrates

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapodaj zdjęcie z instalacji bo obstawiam że za taką cenę to będzie wrzut pod maskę no i się opamiętał z ceną i wsadził o połowę tańsze wtryskiwacze dlatego wyszło ile wyszło.Reduktor AC150.Ciekawe jak to wystrojone.

socrates widzę że Twoje wypowiedzi to kopiuj i wklej z forum lpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie można generalizować bo valtek valtekowi nie równy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

W poprzednim aucie miałem Valteki Typ 34 a te już niewiele ustępują wtryskiwaczom Hana.

Potwierdziła to u mnie 5 letnia bezproblemowa eksploatacja.

Pozdrawiam

Tomek

Edytowano przez tomek301

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak, jak sie chlopak pytal o ocene i rade w sprawie tych instslacji to sie nikt nie odezwal a jak juz zalozyl to wszystko jest zle

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jestem tam dluzej niz Ty ale to szczegół kolego Mav78 a raczej bibops78 lol

Czyje wypowiedzi niby wklejam? Chętnie sie dowiem, hm?

Tak przy okazji: pisałeś, że masz turbinę po modach - jakie kolo kompresji i gdzie robileś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i co w związku że jesteś tam dłużej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Nie chodziło mi że wklejasz tutaj tylko takie są odpowiedź na forum Lpg i tak samo tu klepiesz.

Koło kute 16T i nie polecam osoby która robiła tą turbine bo albo nie widział co robi i się uczył albo mu się nie chciało.

Co śmiesznego wynika z niku??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

witam

Zaraz źle ?!?!

Graty na jakich zrobiona jest instalacja to tylko część sukcesu ale uważam że najważniejszy to kompetentny montażysta instalacji LPG.

Taki, który rozumie istotę zagadnienia z jakim ma do czynienia...a nie tylko bezmyślnie wrzuca instalacje pod maskę.

Pozdrawiam

Tomek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No i co w zwiazku z tym że pisze to, co na forum? Ty piszesz cos innego? Tzn. czyli, że co? Polecisz valteki i alaske ? co mam pisac? OK Teraz napiszę - polecam KME i reduktor lovato żeby bylo oryginalnie. pasi?

Co do tej Twojej turbiny - Forum jest od polecania lub nie polecania wlasnie - pisz kto robił aby ostrzec innych przed partaczem. To uczciwe - pomozesz innym uniknac kłopotow. Nie sądzisz?

PS Nie smieje sie z Twojego niku ale z zarzutu jaki mi czynisz - klepiemy od dziś cos nowego, zgoda? Żeby bylo oryginalnie to napiszę, że opel ma dobre blachy hłe hłe hłe...

Edytowano przez socrates

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok socrates zgoda

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">. Co do polecania jak najbardziej ale czasami na tym forum lpg nie zawsze dobrze polecą bo nie specjalizują się w jednej marce i zresztą widać ile było zamontowanych lpg do tego auta i do tego w jaki sposób.Wiadomo też że wiele zależy od klienta i jego budżetu ale montażyści powiedzą cenę i deklarują że to ma jeździ a jak nie jeździ jak powinno to juz winna ata choć czasami tak się zdarza że winna auta jest bo coś się zużyło a lpg jest bardziej wymagające dla układu zapłonowego i nieszczelności.

Zaraz wkleję w tym topiku fotki jak montuje warsztat partnerski staga w olsztynie no chyba że założyciel nie chce by bu śmiecić w topiku,

Miszna przerabiał turbinę moją bo od niego kupiłem kółko kute cnc.Jeko jedyny sprzedaje takie kółka na allegro i przerabia te turbiny/Przerobił ale nawet jej nie rozbierał i pełno opiłków było w turbinie a na dodatek trzeba było ją dowarzać bo była nie dowarzona a kasa jak nie mała.Wiec kupić kute koło i dać np do WRCS lub Moto REMO.Tak chociaż otrzymamy paragon

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mav78 i socrates jak instalacje gazowa Wy polecacie do z20net, pytam bo sam sie przymierzam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy czy zostawiasz serię czy będzie coś dłubane jeśli będzie to do jakiej mocy ??

Jak seriia to Sterownik Tech 224 , reduktor silver turbo lub romano ewentualnie używanego prinsa ,wtryskiwacze keihin zółty lub barracuda.

Jak podnosisz moc to też zależne do ilu będziesz to robił ale do 300 i trochę ponad to Napoleony i prinsa i ten sam sterownik.

Edytowano przez Mav78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W tym roku na pewno nie będę mocy podnosił, na chwile obecna nastawiam sie na instalacje lpg pod serie , dodam tylko ze byłem na hamowni i wyszło 191 kucy z autem nic nie było robione, wiec co konkretnie proponujesz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz z zapasem już mieć na przyszłość pod podnoszenie mocy to tech224 napoleony i reduktor używany prins lub romano tylko że to wyjdzie więcej w kosztach ale za rok nie będziesz musiał zmieniać wtrysków ani dokładać 2 reduktora a jak ma byc taniej to jak pisałem we wcześniejszym poście.Zapomniałem dopisać , wielozawór extra w butli i przewód faro lub miedź fi8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziekuje, czy w obu przypadkach wielozawor extra i przewody faro (pytam bo absolutnie zielony w temacie lpg jestem) czy tak orientacyjnie mozesz mi napisać jakie sa koszta obu proponowanych przez Ciebie instalacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak w obu przypadkach bym proponował to założyć bo koszt przy montażu na fi 6 czy na fi 8 faro nie powinien dużo podnieść.Co do cen każdy ma inna i inaczej sobie liczy jak coś to priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak się wyrobię, to zdjęcia wrzucę jutro, ew. we wtorek. Gość mnie wkurzył nieziemsko, bo umowa była nieco inna a o wszystkim dowiedziałem się jak zajechałem po odbiór auta, nie zadzwonił poinformować o niczym. @tomek301 gwarancja 2 lata, kolektor miał być ściągany, sam mnie o tym poinformował na wstępie, nie musiałem tego "wymuszać". Sam siedziałem za kierownicą w trakcie "jazdy próbnej" po założeniu instalacji, chłop siedział obok mnie i coś tam grzebał w lapku, po jeździe też jeszcze coś tam stroił (kompletnie zielony jestem, więc nie powiem dokładnie). Temperatura przełączania ustawiona na 35 stopni, dzisiaj (ok. 5 stopni) przełączył się po +- 700m.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na swoim przykładzie: Miałem po wymianie turbiny 200 hp i 300 Nm:

- niebieskie Hany

- KME Gold nie turbo

- dysze 4

- sterownik KME Nevo

czasem wypadał zapłon

po programie u Coobcia 270 hp i 414 Nm:

- musiałem wtryski zmienić na Napoleony bo hana i baracudy nie dawały rady

- nie szło wystroić na KME Nevo więc zmieniłem na Staga 300

i wszystko hula.

Reduktor zamarza dopiero po porządnym bucie od 0 gdzieś przy 230 km/h.

Jak nie ściągną kolektora i pod odpowiednim kątem nie zamontują dysz, to będziesz miał co chwilę wypadanie zapłonu. W kolektorze ssącym środkowe kanały idą inaczej niż wyglądają, że idą z zewnątrz. U mnie się z tym ostro motali bo wiercili na początku na ślepo i w 2 kanale gaz był rozpylany na ściankę.

Jak się zacznie wypadanie zapłonu to zmniejsz przerwę na świecach o 0.1 mm, jak nie pomoże tzn. że któraś dysza źle zamontowana.

Czy na wolnych obrotach nie telepie Ci silnikiem co jakiś czas ??

Powiem tak, jest to auto bardzo wymagające jeżeli chodzi o gaz, wymagana dokładność montażu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

ayOKZ09.jpg

cJ6yibN.jpg

Wtryski pod plastikiem, niestety zdjęcia nie ma, bo jedna ze śrub się ślizga a teraz nie mam czasu się z tym pobawić.

@Mav78 reduktor AC250. Nie wiem jak wystrojone, póki co nie mam gdzie się podłączyć i wrzucić odczytów.

@cipher póki co nie zauważyłem aby silnik jakoś nierówno pracował/przerywal. Chociaż wczoraj przy bucie na 4 biegu przy 4tyś obrotów szarpnął kilka razy, ale to tylko taki "jednorazowy wybryk".

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×