Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

MaciekZGR

Vectra C 3.2 po hamowni - Masakra

Polecane posty

Witam wszystkich,

Vectra C 3.2V6 + LPG

przebieg 328 tys.

Dzisiaj byłem na hamowni sprawdzić swoją Viki ile ma mocy. Pojechałem do KreatoraMocy w Warszawie. Po teście chłopaki mi powiedzieli, że szału nie ma i faktycznie jak zobaczyłem wynik to się za głowę złapałem. 140KM i 258Nm.!?!?!?! a gdzie reszta???

Pytanie do Was. Co teraz zrobić?? czy mogą być zapchane katalizatory i taki spadek mocy generować??? gdzie ewentualnie w okolicach Wawy podjechać z tym tematem??

W załączniku wykres:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez MaciekZGR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie coś słabo ja swoją vke jak Sprawdzałem wyszlo 206KM ale miałem gaz zrypany i mógł mi mapę paliwa uszkodzić

Po zrobieniu gazu dużo lepiej auto chodzi i po wymianie świec tymbardziej.

Zacznij od sprawdzenia kompresji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ich pomiary są często kwestionowane, najlepiej jakbyś się z kimś ścignął kto ma takie auto lub auto ok 150koni i sprawdził czy Ty jesteś szybszy czy nie. Albo po prostu pojedź do innego tunera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Owszem, warto by było podjechać na inną hamownie - ale błąd rzędu ponad 60KM raczej nie jest możliwy więc na pewno mocy po prostu brakuje. I raczej problemem nie jest tylko jedna rzecz. Od filtra paliwa, powietrza, przez świece, katalizatory i w końcu sam silnik - kompresja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

140KM to nawet dupsko powinno poczuć ze fura się słabo zbiera, i nie wierze ze żadnych błędów komp nie odnotowal przy takim spadku mocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie podłączyłem OP-COMa.

Wyskoczyły mi błędy takie:

B3794 - Obwód przełącznika tempomatu - usterka (08) - Nie występuje

P0161 - Obwód grzalki sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 2 czujnik 2) (0D) - Obecny
P0161 - Obwód otwarty czujnika 2 ogrzewania(zesp.cyl.2, czujnik 2) (04) - Obecny
P0422 - Wydajność systemu katalitycznego poniżej wymaganej wartości (Bariera 1) (00) - Nie występuje

P0500 - Czujnik predkosci pojazdu, wadliwe dzialanie (72) - Nie występuje

C0045 - Brak sygnału od czujnika tylnego lewego koła (26) - Nie występuje
C0050 - Brak sygnału od czujnika tylnego prawego koła (26) - Nie występuje

U2108 - ABS - sygnał prędkości kół poza wymaganym zakresem (71) - Nie występuje

C0760 - Czujnik ciśn., lewa strona tył - niskie nap. akumulatora (03) - Nie występuje

U2116 - Nieprawidłowe dane z IPC (Zestaw wskaźników) (00) - Nie występuje

B2555 - Obwód lampki drzwi kierowcy, wadliwe działanie (00) - Obecny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

większość błędów wyskoczyła po wizycie na hamowni, ABS itp - nie występują i możesz spokojnie skasować.

doczepić się trzeba do sondy na początek i zobaczyć jak pracuje, wymienić itp

silnik nie pracuje w trybie awaryjnym ? check się nie świeci ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skasowałem wszystkie błędy, ale znowu pojawiły się te dwa:

P0161 - Obwód grzalki sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 2 czujnik 2) (0D) - Obecny
P0161 - Obwód otwarty czujnika 2 ogrzewania(zesp.cyl.2, czujnik 2) (04) - Obecny

Check się świeci właśnie od sondy. Bo jak skasowałem błąd to po zapaleniu samochodu znowu wyskoczył.

Sonde mam kupioną, teraz na wtorek umówiłem się do warsztatu, mają zająć się katalizatorami. Bo w sumie przy tym przebiegu 328tys. mogą byc zapchane.

Pytanie teraz czy wycinać katy całkiem i emulator dawać czy wsadzać używki albo uniwersalne??

Do sprawdzenia od razu kompresja tak jak pisze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na hamowni byłeś z świecącym się checkiem ?

Te dwa błędy od sondy są obecne - więc wiadomo, że ich nie skasujesz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak byłem ze świecącym checkiem, ale nie myślałem że mimo sondy wyjdzie taki wynik.

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

heh, wymień sonde i zobacz czy się osiągi poprawią.

W sumie mogłeś też jechać bez koła - na jednym tez by dało może rade

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki Miły ☺ a swoją drogą czy da radę samemu sondę zmienić??

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sonde, bez większych problemów - no chyba, że masz dwie lewe ręce

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

A tak przy okazji - facet z obsługi hamowni, nie widział checka ? Powinien Ci powiedzieć, że bez sensu jest wjazd na rolki jak chcek jest zapalony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Pewnie kasa musi się zgadzać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sondy spokojnie sam.zmienisz, katy.jak.są zapchane to.trzeba będzie rozcinac przy kolektorach wybebeszyc i spawac spowrotem, jeżeli nie to używki z.niskiego.przebiegu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To spoko. Dla upewnienia się to który to bank1 i bank2??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bank 1 cyl: 1,3,5

Bank 2 cyl: 2,4,6

Bank 1 masz od.strony grodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym wycinaniem katów to bym poczekał, na początek sonda i likwidacja błędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta tuner i naprawiać Ci auto

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Zanim wjechałeś na hamownie to mogłeś odcinek 30 kilometrów przed przejechać na samej benzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dzisiaj zmieniłem sondę. Błąd skasowałem i na razie nie pojawia się. Jak wykręciłem to z ciekawości zrobiłem zdjęcie przez otwór w którym siedziała, ale nie wiem czy coś można wywnioskować ze zdjęcia. Mocy nadal brak....

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No Twój kat mówi że ma już dosyć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Na bank kat to wycięcia, tam powinny być widoczne ładne lamelki a jest jakiś gniot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta sytuacja co u mnie, wierz mi że tam już nie ma co zbierać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jak wkład oparł ci się o sondę to masz już całkiem zapchane ujście do wydechu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem zostawić samochód u tłumikarza. Zobaczył na zdjęcie i powiedział, że przepalony kat. Wziął samochód na podnośnik obejrzał i powiedział, że nie ma takich małych katalizatorów uniwersalnych, a za mało miejsca żeby dać większe.

Zaproponował mi 3 opcje:

- żeby wybebeszyć wszystko i założyć emulatory - 700 zł.

- przywożę używki z niskim przebiegiem - 600 zł + 2 katy

- wybebeszyć katy i zmienić 3-ci katalizator na uniwersalny euro4 i przedłużyć dolne sondy i dać je za nim.- 1800 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skad on te ceny bierze? 700 zl za wybebeszenie i wstawienie 2 emulatorow za 40zl? jak masz kanal wes sam wyciagnij te katy rozetnij w polowie wywal wklady i podjedz do kogos niech ci pospawa i zaloz z powrotem i z 600zl zostanie ci w kieszeni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×