Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
mandzi

problem z nawiewem klimtronik

Polecane posty

Witam.

Proszę o pomoc bo już nie wiem co dalej robić. Nie działał mi nawiew na biegach 1-8 w klimatroniku z 9 było wszystko ok. Zabrałem się za wymianę tranzystorów MJ11015G na rezystorze dmuchawy , po wymianie dziewiątka nadel działa poprawnie a na pozostałych biegach nawiew sam się włącza i wyłącza kiedy chce. Może macie jakiś pomysł co dalej?

Opel Vectra B 2.0DTI

Pozdrawiam

Edytowano przez mandzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to napisz jeszcze w jakim aucie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oglądałeś luty w całym układzie? U mnie puściły od wtyczki aż zaczął topić się przewód

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podbiję temat, czy u kogoś w VB był taki przypadek, że w klimatroniku dmuchawa działa normalnie na biegach od 1 do 9, natomiast gdy włączy się przycisk "Auto" lub "nawiew tylko na szybę" klapki słychać że się przestawiają, ale nawiew się wyłącza. Szukałem ale nic nie znalazłem :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolego możesz podpowiedzieć coś dokładniej która kostka przy sterowaniu klimą czy przy rezystorze dmuchawy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy rezystorze. Rozbierz całego i popraw luty. U mnie było widać gołym okiem. Na początku przestawały działać wszystkie oprócz 9 a później i 9 zaczęła szwankować

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolego spooore piwko dla Ciebie. Poprawiłem luty na kostce rezystora i pomogło.

Dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

u mnie to samo, w ustawieniach ręcznych klimatronika wszystko działa natomiat jak włącze auto to nadmuchy słabo działają a nawet jak wzrośnie temp. w aucie to nawiew się nie reguluje by schłdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, ja bym zajrzał do czujnika temperatury na panelu sterowania i wygonił koty za pomocą pędzelka i odkurzacza. Przy okazji sprawdziłbym czy pracuje wentylatorek od niego, który jest z tyłu za panelem sterowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem dotyczył Astry F do której założyłem klimatronik z VB. Okazało się że do jednego kabla klimatronika musiałem doprowadzić plus który nie zanika podczas kręcenia rozrusznikiem. Po tym tryb Auto ożył i wszystko działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×