Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

sigviper

Bardzo lekko chodzące pedały, żadnego wsparcia dla stopy?

Recommended Posts

Właśnie oglądaliśmy Vectrę 1.9d z 2006r z przebiegiem 274tys.
Przy wyłączonym silniku, wszystkie pedały chodziły bardzo lekko, nie stawiając żadnego oporu (nie włączaliśmy bo tylko sprawdzaliśmy rozmiar auta).

Czy tak jest we wszystkich Vectrach i czy to się da regulować? Lubię gdy pedały dają stopie pewne poddtrzymanie.

W codziennym korku konieczność trzymania obu stóp właściwie w powietrzu byłaby katorgą. Nie mówiąc już o autostradzie (nie każdy ma tempomat).

W moim Nissanie trzeba użyć wyraźnie siły aby ruszyć którykolwiek pedał i to mi się bardzo podoba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na to pytanie ciężko jest odpowiedzieć bo nie wiadomo co masz na myśli, w nowych samochodach które mają wszystko hydrauliczne a pedał gazu tak naprawdę to tylko "potencjometr - czy jak to tam nazwać" bez żadnej linki to raczej wszystko chodzi delikatnie ale czy aż tak jak ty piszesz to nie wiem, proponuję ci sie przejechac kilkoma VC, każda jest inna bo każdy właściciel inaczej o nią dba, być może ta którą oglądałeś ma coś wyrobione

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdy swoją poprzednia VC '06 sprzedałem użytkownikowi Mazdy 6 to po powrocie do domu wsiadł w swojego japonczyka i stwierdził, że w nim siła nacisku na pedała jest jak w traktorze w porównaniu do VC

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wychodzi na to że w vc pedały chodzą lekko bo jak syn pierwszy raz jechał VC ro mówił że wszystko lekko chodzi a wcześniej jeździł głównie pasatami itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten potencjometr nazywa sie ride by wire. Ale to jeszcze nie powod zeby nie bylo oporu.

Czyli wyglada na to ze niestety pierwszy powazny minus (subiektywny) znalazlem.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

W mojej pedał sprzęgła stawia dosyć duży opór,

ale u kolegi w dieslu wciska się dużo lżej

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zamontuj sobie sprężyny jak masz za lekko

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeździłem przez tydzień Mondeo, przebieg 60 tyś, 2012 rocznik. Po przesiadce z Vectry ma się wrażenie, że pedały chodzą tak ciężko ja by się coś popsuło.

Pedał sprzęgła jest jakoś tak dziwnie usytuowany i wysoki, że musiałem całą stopę podnosić żeby go puścić przy ruszaniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Każde auto (model) a często również konkretny egzemplarz tego samego modelu będzie inny pod pewnymi względami. I przeważnie jest to tylko kwestia przyzwyczajenia! W każdym aucie inaczej "biorą" hamulce i inaczej może być ze sprzęgłem. Po pierwsze aby stwierdzić jak coś chodzi - to trzeba się przejechać! Przecież na postoju pedał hamulca robi się twardy - a tu niby był za miękki? Radzę porównać kilka aut tego samego modelu zanim się do niego uprzedzisz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...