Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

sigviper

Bardzo lekko chodzące pedały, żadnego wsparcia dla stopy?

Polecane posty

Właśnie oglądaliśmy Vectrę 1.9d z 2006r z przebiegiem 274tys.
Przy wyłączonym silniku, wszystkie pedały chodziły bardzo lekko, nie stawiając żadnego oporu (nie włączaliśmy bo tylko sprawdzaliśmy rozmiar auta).

Czy tak jest we wszystkich Vectrach i czy to się da regulować? Lubię gdy pedały dają stopie pewne poddtrzymanie.

W codziennym korku konieczność trzymania obu stóp właściwie w powietrzu byłaby katorgą. Nie mówiąc już o autostradzie (nie każdy ma tempomat).

W moim Nissanie trzeba użyć wyraźnie siły aby ruszyć którykolwiek pedał i to mi się bardzo podoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na to pytanie ciężko jest odpowiedzieć bo nie wiadomo co masz na myśli, w nowych samochodach które mają wszystko hydrauliczne a pedał gazu tak naprawdę to tylko "potencjometr - czy jak to tam nazwać" bez żadnej linki to raczej wszystko chodzi delikatnie ale czy aż tak jak ty piszesz to nie wiem, proponuję ci sie przejechac kilkoma VC, każda jest inna bo każdy właściciel inaczej o nią dba, być może ta którą oglądałeś ma coś wyrobione

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdy swoją poprzednia VC '06 sprzedałem użytkownikowi Mazdy 6 to po powrocie do domu wsiadł w swojego japonczyka i stwierdził, że w nim siła nacisku na pedała jest jak w traktorze w porównaniu do VC

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to że w vc pedały chodzą lekko bo jak syn pierwszy raz jechał VC ro mówił że wszystko lekko chodzi a wcześniej jeździł głównie pasatami itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten potencjometr nazywa sie ride by wire. Ale to jeszcze nie powod zeby nie bylo oporu.

Czyli wyglada na to ze niestety pierwszy powazny minus (subiektywny) znalazlem.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W mojej pedał sprzęgła stawia dosyć duży opór,

ale u kolegi w dieslu wciska się dużo lżej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zamontuj sobie sprężyny jak masz za lekko

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem przez tydzień Mondeo, przebieg 60 tyś, 2012 rocznik. Po przesiadce z Vectry ma się wrażenie, że pedały chodzą tak ciężko ja by się coś popsuło.

Pedał sprzęgła jest jakoś tak dziwnie usytuowany i wysoki, że musiałem całą stopę podnosić żeby go puścić przy ruszaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Każde auto (model) a często również konkretny egzemplarz tego samego modelu będzie inny pod pewnymi względami. I przeważnie jest to tylko kwestia przyzwyczajenia! W każdym aucie inaczej "biorą" hamulce i inaczej może być ze sprzęgłem. Po pierwsze aby stwierdzić jak coś chodzi - to trzeba się przejechać! Przecież na postoju pedał hamulca robi się twardy - a tu niby był za miękki? Radzę porównać kilka aut tego samego modelu zanim się do niego uprzedzisz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×