Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
cybernetic87

Zawieszenie vs Mechanicy VB

Polecane posty

No to jeszcze jeden temacik, skoro już się zarejestrowałem - więc tak.

Byłem sobie na sprawdzeniu zawieszenia w pobliskim warsztacie - podnośnik, brecha i wszystkim tam poszarpali, okazało się że do roboty jest WSZYSTKO, totalnie wszystko, wycenili całość na ponad 2000zł

tuleje, sworznie, drążki, stabilizatory, amory - no totalnie wszystko do wymiany, jeszcze doszukali się łożyska w jednym kole, a amorach to ogólnie powiedzieli, że wylane, a najlepiej to powiedzieli żeby wahacze całe powymieniac.

Jakiś czas później znajomy mechanik robił mi rozrząd to poprosiłem go by sprawdził zawieszenie, wg niego sworznie wahacza, drążki i gumy TYLKO do wymiany.

Na sam koniec pojechałem na zaprzyjaźnioną stację diagnostyczną, na rolki i szarpaki, wyszło ze amory przód 70 - 60, tył około 55 oba..... hamulce wsio ok, no i gostek wlazł na kanał poszarpał i powiedział że do wymiany są JEDYNIE łączniki i gumy. A, no i gość ze stacji powiedział, że póki co to są luzy na tych gumach i łącznikach i że jak zrobie to mam podjechać i wtedy zobaczy ewentualne inne luzy bo teraz nie może (?)

Teraz to już nie wiem komu tu wierzyć, mogło na szarpakach nie wyjść to co widzieli na podnośniku ??

Edytowano przez cybernetic87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehehe... klasyka :-)

Mechaniory najchętniej wymienili by od razu pół auta, bo i zarobek wtedy największy.

Skup się na tym co doradził kumpel, do tego dołóż te łączniki, bo to groszowa sprawa

i dopiero wtedy bierz się za resztę, jeśli oczywiście będzie taka potrzeba.

--

nelson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zacznij od tego co możesz zrobić sam czyli:

wymiana łączników stabilizatora przód i tył.

wymiana gum stabilizatora przedniego i tylnego.

wymiana amortyzatorów.

nawet pokusiłbym się o wymianę sworzni wahacza. (pewnie są przynitowane ale skoro kolega mechanik to zawieś mu tylko wahacze niech wybije nity a ty tylko zamocujesz nowe sworznie)

To zrobisz spokojnie sam. Odejdzie ci wiele stuków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coś mi bardzo wali z tyłu, w lewym kole, jak nieraz szybciej przejadę przez próg zwalniający to zaje***** tak jakbym w kamień przywalił, huk niezły. teraz na prograch zwalniających już do 5kmh zwalniam, aż trąbią

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> bo sie boje tego

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

mówili że to tuleja się wbija i tak huknie wtedy :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie o mocowanie wachacza tyl do nadwozia te sruby maja nakretke od góry czy gwint jest w nadwoziu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gwint w nadwoziu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cybernetic

Obstawiam główną tuleję tylnego wahacza. Radzę wymienić wszystkie za jednym rzutem bo oszczędzisz na robocie.

Wymień ją bo zabijesz wahacz i mocowanie.

Co do mechaników.

Tak to jest teraz, że wymienili by pół auta. Kasa musi się zgadzać.

Jak chcesz to sam sprawdzić to właź pod auto, łom w garść i szarpanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×