Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
cybernetic87

[Check Engine] Czujnik spalania stukowego

Polecane posty

Witam,

No to zakładam nowy topic odnośnie tego czujniora co mi świeci na desce dniem i nocą (choć czasem gaśnie - z niewyjaśnionych przyczyn i okoliczności)

Świeci od pierwszej jazdy próbnej, błędy posprawdzane na OP-COM nie było totalnie nic poza tym czujniorem, skasowany, przejechane pareset m znowu się zajarał, znowu na komp

to samo - czujnik spalania stukowego. Czytałem tematy odnośnie tego ale zazwyczaj to kończyło się wymianą sterownika silnika, czy jest aż tak źle ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Gdzie on się mieści ? jakby ktoś miał ładną fotkę tego ustrojstwa to poproszę

Gdzie go można odpiąć? Jakby ktoś miał ładną fotkę miejsca gdzie to odpiąć to poproszę (i czy wtedy check po skasowaniu nie powinien się świecić ? )

Edytowano przez cybernetic87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest on z tyłu silnika, pod kolektorem dolotowym, tylko po omacku. Ja bym szukał w złej mieszance tym bardziej, że masz gaz II gen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że by strzelało, miałem kiedyś omegę i napierdzielała równo, tutaj nic nawet nie puknie, nie ma opcji by zaśmierdziało gazem nawet z wydechu.

Ogólnie jestem i byłem od samej 1 jazdy próbnej pod wrażeniem jak to hula na tym lpg - zawsze miałem jakieś przytyrane instalacje gdzie gasło na zimnym silniku itp.

Tutaj z rana od razu jak wstanę tylko odpalam, przygazowuję "słyszę cyk" pod silnikiem - elektrozawór i jadę ile chcę, jak chcę, cisnę czy nie, nic nie dławi, nic nie śmierdzi - jak dla mnie poza poziomem w butli co pokazują te śmieszne diódki - w cały świat. Gaz jest ustawiony idealnie. Zrobiłem tą VB może z 2k km i nigdy nie poczułem gazem czy to na zimnym silniku o 5 rano czy na gorącym i czy przy gazowaniu czy bez, nawet mogę niuchać z wydechu i nie czuć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×