Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
qwertWSADx

Lampy tylne SONAR / DECTANE do VB polift - niska jakość złożenia

Recommended Posts

Hej wszystkim forumowiczom,

zakupiłem takie oto lampy do mojej VB, link poniżej:

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this image.

i problem z nimi mam taki, iż na całym obwodzie lampy w miejscu gdzie klosz powinien się łączyć / stykać z obudową lampy jest luka / szpara bądź jak to nazwać. Tak złożone że klosz na około 1-2 milimetry odstaje od obudowy. Przez tą lukę wszystko się tam dostaje - pył, kurz, zielenina z drzew oraz deszcz. Strasznie to szpeci ogólny wygląd. Nowe lampy a wyglądają na brzegach jakby wpadły w błoto.

Macie może jakieś sposoby jak sobie z tym poradzić - okleić czarną taśmą aby zakryć ten pasek zewnętrzny klosza dookoła niego czy może rozklejanie i ponowne poprawniejsze sklejenie?

Czy ktoś z Was miał może podobny problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tą lukę proponuje zasylikonowac czarnym silikonem

Share this post


Link to post
Share on other sites

wywalic i wsadzic zwykle

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wyżej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpisuję się i ja

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Seria nie jest zła

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o proces silikonowania, to tutaj może pojawić się kolejny problem - jak to zrobić aby jeszcze bardziej nie zeszpecić?

Zastanawiałem się już kilkukrotnie nad powrotem do starych lamp, ale za dużo przy nich tej czerwieni. Z tym tajwańskim bublem autko prezentuje się o wiele lepiej.

Szperając w Internecie natknąłem się na coś takiego:

Please login or register to see this image.

Aczkolwiek musiałbym wyciąć te wewnętrzne poziome żeberka aby pasowało do nowych lamp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie kombinuj już aż tak.

Panowie jak już kupił te lampy trzeba mu coś podpowiedzieć

Silikonem ładnie rowno czarnym przejedz i zrób równa kreske jak wyjdzie silikon, resztki wytrzeć szmatką

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co jeśli silikon wejdzie wewnątrz lampy (tam pomiędzy zewnętrzną część klosza z tymi pionowymi paskami a tą czarną przestrzeń w której jak podejrzewam jest klejenie)? Duże ryzyko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze możesz lampy im zwrócić jeżeli jeszcze przy nich nie grzebałeś o ile pamiętam masz na to 14 dni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj, tutaj już 14 dni przeminęło z wiatrem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Dylemat mam straszny - stare lampy wykonane solidnie ale wygląd odstrasza zaś nowe lampy wyglądem wzbogacają atrakcyjność autka ale ich wykonanie jest fatalne. Raczej bardziej zależy mi na pozostaniu z tymi nowymi tajwańskimi bublami, ale szukam jakiegoś rozwiązania aby uspokoić swoje sumienie.

Dziwi mnie tylko fakt, iż takie badziewie jest legalnie sprzedawane i to za niemałe pieniądze. Kontaktowałem się nawet z dystrybutorami i dowiedziałem się, że właścicielem patentu jest niemieckie DECTANE (dectane.de) ale zlecają produkcję np. małym żółtym rączkom (SONAR) i produkt końcowy ma logo marki SONAR.


Rozważałem jeszcze opcję z oklejeniem lamp czarną taśmą izolacyjną dookoła tych zewnętrznych yyy... pasków / rantów / nie wiem jak to nazwać, ale jak zabezpieczyć ją na jej końcach aby się nie odklejała. Miałoby to na celu zasłonięcie niedoróbstwa. Tylko oklejać lampy taśmą? Albo może dać do oklejenia folią, którą stosuje się do oklejania szyb w autach. Przecież oni również oklejają całe samochody / karoserie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te sonary to lipa straszna, pamiętam jak jeszcze był szał na te lampy z ringami na forum astry to zawsze parowały, klosze płowiały, pękały i wytapiały się. Rozkleić tej lampy raczej nie rozkleisz bez uszkodzeń, bo nie jest klejona, ale zgrzewana. Przy każdym podważeniu tego zewnętrznego przeźroczystego klosza będzie on pękał. pozostaje silikon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ewentualnie spróbować z jakichś starych oryginalnych lamp - ale nie tych swoich tylko jakichś ze szrotu - wyciągnąć zewnętrzną uszczelkę i spróbować wcisnąć ją w te nowe lampy. Kombinatoryka na poziomie - jak włożyć jeża w tyłek słonia.


Zbadałem stare oryginalne lampy pod kątem przełożenia zewnętrznej uszczelki - niestety porażka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrób zdjęcie jak po założeniu lamp wygląda ta szczelina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat ja miałem je już z autem. Jakiś czas temu kupiłem serię, bo jest najlepsza wg mnie (cała reszta na jedno wychodzi). Jeszcze jak siedziały to widziałem, że zwykłym silikonem były uszczelnione. Teraz gdzieś na strychu są schowane to już nie powiem jak to tam wygląda. Najlepiej będzie jak zrobisz to również silikonem. Nic innego nie wymyślisz z tym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crazy, jak tylko przestanie lać i znajdę chwilę na tą ceremonię

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Tak przy okazji, wymyśliłem jeszcze coś innego - folia termoplastyczna carbon 3D

7dafd26f56b3d354.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

a nie prościej wrócić do lamp, które są przewidziane przez GM? Nie dość, że pasują to jeszcze pewnie działają i unikniesz wiejskiego wyglądu oraz druciarstwa. Przecież te lampy nawet nie są ładne...

No tak... zapomniałem, że Tobie się ma podobać. Może zrób jednak tym czarnym silikonem bo za folię a'la carbone na światłach to jeszcze mandat możesz dostać, lub w przypadku wjechania kogoś w Twoja d*** może być Twoja wina wypadku a nie jego.


Poza tym co sie niby stanie jak ten silikon wejdzie w te rowki, o których piszesz? Przecież jest czarny więc będzie go widać tak samo jak teraz czarną dziurę po między.Tak czy inaczej lepiej silikon niż syf i zielony mech/nalot po paru deszczach

Share this post


Link to post
Share on other sites

nika84-24,

masz rację co do oryginalnych, ale niestety ja już za nowe zapłaciłem i nie mam możliwości zwrotu a nie sądziłem, że to taki bubel - nie wiem dlaczego porównujesz do wiejskiego wyglądu i druciarstwa - możesz podać mi definicję tego? Mi się tam te lampy wizualnie bardziej podobają niż ORI.

Odnośnie folii carbon, to ja nie mam zamiaru zaklejać całych lamp tą folią, tylko brzegi/krawędzie lamp dookoła ich obwodu - szerokość paska w najszerszym miejscu to chyba 1 cm.

Co do szczeliny, to jest ona czarna ale przez to że jest zakryta przezroczystym kloszem, to wszystko wewnątrz niej widać.


Crazy,

wygląda to tak (mokre od środka):

Please login or register to see this image.

2015_07_15__19_46_07.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ja bym powiedział że definicja tych pojęć może byc wlasnie auto z takimi lampami...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jak idziesz do kolegi żeby obciąć kłaki bo akurat ma golarkę najnowszą philips a który za bardzo się nie zna na strzyżeniu włosów ale ma golarkę xD, to też robisz wiejski tuning zamiast iść do profesjonalnego zakładu fryzjerskiego xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie do końca oto chodzi. Jeśli pójdziesz do najdroższego fryzjera i wymyślisz, że chcesz mieć np. włosy w kolorach tęczy to też będzie wiejski tuning

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_haha.gif" alt=":haha:">

Polecam:

Please login or register to see this link.

Za dużo kombinujesz. Poza silikonem nic tego nie uszczelni. Jak je miałem kiedyś ktoś tak zrobił i były szczelne i na dodatek nie widziałem żeby coś silikonu do lampy się dostało. Taśmy itp. to gwarantuję, że przy większej ilości wody i tak nic nie dają, a co najmniej i tak parować będą o ile jeszcze w bagażniku nie będziesz miał wody. Wszystko tu już zostało powiedziane chcesz dobrze - silikon, każde inne rozwiązanie to... jak chcesz próbuj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Szkoda tylko, że oferta jest dosyć ograniczona jeżeli chodzi o ORI, ZENDER, IRMSCHER ale jakość jest WZOROWA!

Ja jestem jak najbardziej za tym aby montować oryginalne podzespoły, ale nie przypominam sobie aby Irmscher bądź Zender produkował lampy do Vectry B. Gdybym miał możliwość wyboru pomiędzy atrakcyjnymi lampami oryginalnymi a atrakcyjnymi np. Sonarami to na pewno wybrałbym oryginalne. Jednakże tutaj pojawia się przeszkoda - atrakcyjne lampy oryginalne? Do Vectry B? Tylne? Gdzie i jak ta atrakcyjność wygląda. Chcę optycznie swoje autko trochę pozmieniać aby odbiegało od szarej normy (np. lampy, felgi bo swoje mam takie jakby ktoś próbował przejechać przez krawężnik z prędkością 100 km/h, może przedni zderzak od wersji 2.6 rzekomo Zender look) i tylko dla siebie a nie na jakąś wystawę.

Link do sklepu Inter Cars z lampami do Vectra B 2.2 DTI:

Please login or register to see this link.

Wow, cóż za wybór, o jeja aż nie wiadomo za co się zabrać tyle "RÓŻNYCH" lamp.

Stare/oryginalne lampy oczywiście mam schowane na czarną godzinę.

Edited by qwertWSADx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup sobie Arteby.. foto w sygnaturce

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Oj nie, jedyne czerwone jakie mi się w chwili obecnej podobają to takie:

2015_07_16__16_58_34.jpg

lecz niestety do wersji przedliftowej oraz prawie niedostępne a także SONAR lub jak kto woli DECTANE (wiejski tuning).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem co ty widzisz w tych lampach dla mnie ani te co kupiłeś się nie podobają ani te wyżej. Ewentualnie mogłeś przyciemnić swoje oryginalne i napewno lepiej by wygladały niż te buble.

Edited by Łukasz 166

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Każdy ma jakieś swoje zboczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...