Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wlodarski1

silnik 2,8 v6 opinie

Recommended Posts

Wiem,że użytkowników z tym motorem jest tu na forum jak na lekarstwo,ale noszę się z zamiarem kupna takiej insigni z napędem 4na 4.Wszelkie rady będą mile widziane,z tego co już się zdążyłem zorientować podobno są problemy z rozrządem,chodzi o zużycie łańcucha,czy ktoś może się wypowiedzieć,czy są to wady konstrukcyjne tych motorów czy wina kiepskiej eksploatacji auta.No i czy ktoś miał może problemy z tym motorem i przy jakim przebiegu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wada łańcuchów od czasów Vectry.Auto dobrze wyciszone,dosyć szybkie.Pojawiają się problemy z napędem oraz skrzyniami automatycznymi.Sam mam automat i mimo ,że wolna i auta nie da się tak mocno podkręcić jak manuala to wolę wygodę i drugi raz również bym kupił automat.Spalania kosmiczne.I vectra i insignia miała robiony rozrząd przy przebiegu około 120 tyś km.Poza rozrządem oprócz eksploatacji to zmieniałem jakąś pompę podciśnienia (1300 zł i ściągana z niemiec), komplet świec i jakąś uszczelkę bo ciekł płyn.

Generalnie jestem zadowolony z auta na tyle,że mam w planach jak kasa pozwoli to sprzedać w przyszłym roku astręi kupic opc ze względu na silnik. Polifty ładniejsze,ale tylko 2.0 T,a na opc poliftowe to nie wydam 200 tyś zł. Także będą w domu dwie Insignie 2.8 T i koniec ze zmianami aut na jakieś 5 lat

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam już w DE upatrzone w manualu,Grzesiek jedzie po nią w przyszłym tygodniu,tylko trochę się jeszcze waham,bo jak będzie rozrząd dzwonił to pewnie na dzień dobry jakieś 4 tys. w plecy z tego co Grzegorz mówił.A z napędem co się konkretnie dzieje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponoć jakaś uszczelka pada i mieszają się oleje. 4 tyś za rozrząd w zależności od tego co zmieniasz ,gdzie robisz i jakie rabaty dostaniesz

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to grubo na remont,a swoją drogą to się wszystko wyjaśni po niedzieli jak Grzegorz na miejsce pojedzie i zbada autko

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> Szczerze powiem,że moje marzenie może się spełni za kilka dni,po nocach spać już nie mogę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Wlodarski1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz kasę na utrzymanie i tankowanie to nawet nie zastanawiaj się .Bo warto


Generalnie Insignia ma 2 wady porównując do mojej vectry opc.

1.Jest dużo wolniejsza.

2. Zawieszenie jest łomoczące. Wszystko masz sprawne ,a wali jak rozklekotane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Że co proszę?Zawieszenie łomocze?To chyba nie się dziać w takiej furce,ale mam nadzieję,że nie jedzie się jak wozem drabiniastym?Słychać to łomotanie w śordku w aucie?Co do utrzymania i tankowania to raczej da się radę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety jest łomoczące i w środku to słychać. Myslałem ,że mam coś nie tak z zawieszeniem,ale sprawdzałem w 3 innych autach i tak samo. Oczywiście dotyczy to zawieszenia flex drive. Moja astra na zwykłym zawiasie dużo lepiej tłumi i wybiera nierówności


Co do wozu drabiniastego to jest twarda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też mam flexa i nie narzekam na pukanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macie lepsze drogi. Może źle napisałem.po prostu zawieszenie dosyć głośno wybiera nierówności

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy części do naprawy rozrządu są dostępne tylko w ASO?Norbi,ty robiłeś w ASO całą naprawę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja robiłem i wszystko robię w ASO.Zresztą Astra również ma wszystko robione w ASO

Ponoć na stronach intercarsu jest rozrząd.Ale brak na magazynach, więc nie wiem jak z dostępnością.

Ja mam o tyle dobrze, że znam kierownika serwisu,więc przy rozrządzie najpierw rozebrali i zadzwonili do mnie.Mechanik mi pokazał rozrząd i powiedział co do wymiany.Dopiero wówczas zamawiałem części.I miałem rabat 30% na części i 30% na robociznę

Edited by norbi333

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz mi na priv napisać nr tel. do siebe?Mógłbym zadzwonić do Ciebie i pogadać?Bo nie ma sensu o wszystkim pisać,lepiej porozmawiać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszło

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W VC 2.8 280km tez pada taka uszczelka ? I co to za uszczelka ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jak wygląda sprawa po wymianie rozrządu w aso składają na lepszych częściach czy seria ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

U mnie składali na oryginalnych przez nich zamówionych

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wlodarski1 - jak byś coś potrzebował z ASO to mogę pomóc w załatwieniu gratów z dużą zniżką

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> .

Co do zawieszenia to u mnie nic nie wali nie stuka i jest zdecydowanie ciszej niż w VC 9 (ale może klekot się czymś różni w zawieszeniu od 2,8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Insignia z tym motorkiem jest ok

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a jak brać to OPC bo ma bardziej trwałe zawieszenie (ale to moje zdanie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Potwierdzam lepiej dolozyć do opc i poczuc frajde z jazdy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Zawias jest super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie ktoś jak jest ze spalaniem w mieście 2.8 T w manualu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko zależy od tego jakie miasto. U mnie wychodzi 16,3- 16,8l/100km. W sumie nigdy nie przekroczyło 17 l. Oczywiście to wszystko zależy od techniki jazdy w mieście.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki. Myślałem o kupnie drugiej 2.8 T, ale jak w manualu takie spalanie to nie wiem czy mnie stać żeby tankować dwa takie smoki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktoś może miał okazję porównać przyśpieszenie 2.8T oraz 2.0 T 250 koni?

2.0T ma większy moment i tylko 10 koni mniej ,a do 100 km/h ponad sekundę gorzej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzałem dzisiaj dwie insignie poliftowe 2.0T i ten silnik to jakaś porażka.Jedna miała wymieniany silnik,a w drugiej tłoki i coś tam jeszcze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dlatego ja rozgladam sie z wszystkim innym niz opel ;) ale niema jakiegos sensownego silnika w autach po 2010 roku ;) i dlatego zostalem przy VC ;) fakt silnik 2.8 to historia na wszystkich portalach ale glownie chodzilo mi o przestronnosc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...