Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Wlodarski1

silnik 2,8 v6 opinie

Polecane posty

Wiem,że użytkowników z tym motorem jest tu na forum jak na lekarstwo,ale noszę się z zamiarem kupna takiej insigni z napędem 4na 4.Wszelkie rady będą mile widziane,z tego co już się zdążyłem zorientować podobno są problemy z rozrządem,chodzi o zużycie łańcucha,czy ktoś może się wypowiedzieć,czy są to wady konstrukcyjne tych motorów czy wina kiepskiej eksploatacji auta.No i czy ktoś miał może problemy z tym motorem i przy jakim przebiegu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wada łańcuchów od czasów Vectry.Auto dobrze wyciszone,dosyć szybkie.Pojawiają się problemy z napędem oraz skrzyniami automatycznymi.Sam mam automat i mimo ,że wolna i auta nie da się tak mocno podkręcić jak manuala to wolę wygodę i drugi raz również bym kupił automat.Spalania kosmiczne.I vectra i insignia miała robiony rozrząd przy przebiegu około 120 tyś km.Poza rozrządem oprócz eksploatacji to zmieniałem jakąś pompę podciśnienia (1300 zł i ściągana z niemiec), komplet świec i jakąś uszczelkę bo ciekł płyn.

Generalnie jestem zadowolony z auta na tyle,że mam w planach jak kasa pozwoli to sprzedać w przyszłym roku astręi kupic opc ze względu na silnik. Polifty ładniejsze,ale tylko 2.0 T,a na opc poliftowe to nie wydam 200 tyś zł. Także będą w domu dwie Insignie 2.8 T i koniec ze zmianami aut na jakieś 5 lat

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam już w DE upatrzone w manualu,Grzesiek jedzie po nią w przyszłym tygodniu,tylko trochę się jeszcze waham,bo jak będzie rozrząd dzwonił to pewnie na dzień dobry jakieś 4 tys. w plecy z tego co Grzegorz mówił.A z napędem co się konkretnie dzieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ponoć jakaś uszczelka pada i mieszają się oleje. 4 tyś za rozrząd w zależności od tego co zmieniasz ,gdzie robisz i jakie rabaty dostaniesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to grubo na remont,a swoją drogą to się wszystko wyjaśni po niedzieli jak Grzegorz na miejsce pojedzie i zbada autko

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> Szczerze powiem,że moje marzenie może się spełni za kilka dni,po nocach spać już nie mogę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Wlodarski1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz kasę na utrzymanie i tankowanie to nawet nie zastanawiaj się .Bo warto


Generalnie Insignia ma 2 wady porównując do mojej vectry opc.

1.Jest dużo wolniejsza.

2. Zawieszenie jest łomoczące. Wszystko masz sprawne ,a wali jak rozklekotane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Że co proszę?Zawieszenie łomocze?To chyba nie się dziać w takiej furce,ale mam nadzieję,że nie jedzie się jak wozem drabiniastym?Słychać to łomotanie w śordku w aucie?Co do utrzymania i tankowania to raczej da się radę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety jest łomoczące i w środku to słychać. Myslałem ,że mam coś nie tak z zawieszeniem,ale sprawdzałem w 3 innych autach i tak samo. Oczywiście dotyczy to zawieszenia flex drive. Moja astra na zwykłym zawiasie dużo lepiej tłumi i wybiera nierówności


Co do wozu drabiniastego to jest twarda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też mam flexa i nie narzekam na pukanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Macie lepsze drogi. Może źle napisałem.po prostu zawieszenie dosyć głośno wybiera nierówności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy części do naprawy rozrządu są dostępne tylko w ASO?Norbi,ty robiłeś w ASO całą naprawę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem i wszystko robię w ASO.Zresztą Astra również ma wszystko robione w ASO

Ponoć na stronach intercarsu jest rozrząd.Ale brak na magazynach, więc nie wiem jak z dostępnością.

Ja mam o tyle dobrze, że znam kierownika serwisu,więc przy rozrządzie najpierw rozebrali i zadzwonili do mnie.Mechanik mi pokazał rozrząd i powiedział co do wymiany.Dopiero wówczas zamawiałem części.I miałem rabat 30% na części i 30% na robociznę

Edytowano przez norbi333

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możesz mi na priv napisać nr tel. do siebe?Mógłbym zadzwonić do Ciebie i pogadać?Bo nie ma sensu o wszystkim pisać,lepiej porozmawiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W VC 2.8 280km tez pada taka uszczelka ? I co to za uszczelka ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jak wygląda sprawa po wymianie rozrządu w aso składają na lepszych częściach czy seria ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

U mnie składali na oryginalnych przez nich zamówionych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wlodarski1 - jak byś coś potrzebował z ASO to mogę pomóc w załatwieniu gratów z dużą zniżką

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> .

Co do zawieszenia to u mnie nic nie wali nie stuka i jest zdecydowanie ciszej niż w VC 9 (ale może klekot się czymś różni w zawieszeniu od 2,8)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Insignia z tym motorkiem jest ok

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a jak brać to OPC bo ma bardziej trwałe zawieszenie (ale to moje zdanie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Potwierdzam lepiej dolozyć do opc i poczuc frajde z jazdy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Zawias jest super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś jak jest ze spalaniem w mieście 2.8 T w manualu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego jakie miasto. U mnie wychodzi 16,3- 16,8l/100km. W sumie nigdy nie przekroczyło 17 l. Oczywiście to wszystko zależy od techniki jazdy w mieście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Myślałem o kupnie drugiej 2.8 T, ale jak w manualu takie spalanie to nie wiem czy mnie stać żeby tankować dwa takie smoki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktoś może miał okazję porównać przyśpieszenie 2.8T oraz 2.0 T 250 koni?

2.0T ma większy moment i tylko 10 koni mniej ,a do 100 km/h ponad sekundę gorzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem dzisiaj dwie insignie poliftowe 2.0T i ten silnik to jakaś porażka.Jedna miała wymieniany silnik,a w drugiej tłoki i coś tam jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dlatego ja rozgladam sie z wszystkim innym niz opel ;) ale niema jakiegos sensownego silnika w autach po 2010 roku ;) i dlatego zostalem przy VC ;) fakt silnik 2.8 to historia na wszystkich portalach ale glownie chodzilo mi o przestronnosc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×