Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

toy86

bierze olej 2.0 T +LPG

Polecane posty

Witam posiadam vectre c 2004r 2.0 t z lpg od wymiany oleju zrobiłem 10 tys km, a oleju dolewałem sporo chyba bo 3,5 l powiedzcie koledzy czy to nie za dużo bo mam takie wrażnie że tak nie powinno być dodam że mam najechane 277 tys km a olej 5w30.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak byś poczytał tematy na forum, to wiedziałbyś, że te silniki nie biorą oleju wcale albo baaaardzo znikome ilości.

3,5l oleju na 10 tyś km ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> :D

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

3,5 litra przez 10 tys ? To w ..uj Na pewno aż tyle dolewałeś oleju ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli ciagnie ci tyle oleju to masz silnik do remontu bo zmiana na gestszy duzo ci nie pomoze. Ja mam 2.8 v6 turbo i pije ksiazkowo jakos 0,7 na 10 tys. km przy przebiegu 185000.

Edytowano przez zbiku01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy gdzieś nie kapie, nie masz plam pod samochodem?

Pewny jesteś, ze to było 3.5 litra?


Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie można gęstszego ze względu na rozrząd, dyszę i napinacze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a turbina nie wciąga? jak spaliny? wycieki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wycieków brak spaliny normalne. Jak myślicie ile taka naprawa będzie mnie kosztować i co będzie trzeba zrobić. Jestem laikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw trzeba ustalić co jest nie tak. Jak turbo ciągnie, to koszt regeneracji turbiny (<1000zł), ewentualnie zakup używki (150zł-400zł). Jak znika w motorze, to cena zależy od tego gdzie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">. Wymiana uszczelki pod głowicą będzie tańsza niż wymiana pierścieni, a kompletny remont będzie najdroższy.

Zacznij od wjechania na kanał/podnośnik i zerknij w rurę między turbiną, a intercoolerem. Jak wyleje Ci się na głowę olej, to znaczy, że turbinka puszcza. Może jeszcze prosto do wydechu puszczać.

Płyn chłodniczy w normie? Ilość, kolor i czy wali spalinami? Na bagnecie i korku wlewu oleju nie ma zanieczyszczeń, mazi? Wydaje mi się, że warto też kompresję sprawdzić.

3.5 litra... masakra. Jeździ samochód normalnie? Nie stracił mocy?

Edytowano przez sidewinder

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kontrolka od oleju się nie paliła

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> ..... a tak serio koszty uzależnione będa od tego co jest do roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak brak wycieków i spaliny w normie to chyba wyparował

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wg normy opla w instrukcji jest informacja, że dopuszczalne zużycie to 1000ml na 1000km

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka się świeciła od niskiego ciśnienia oleju taka żółta konewka wienc dolewalem spaliny też porządku moc jest w tygodniu podjade do mechanika i się okaże. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

żółta jest od niskiego poziomu oleju, czerwona jest od ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie brało podobnie olej ,tylko u mnie były wycieki

zmienialem dwa razy uszczelke pokrywy zaworów bo widać było ze tam silnik trochę się poci nic nie pomogło

na sam koniec końców winna była turbina ( regeneracja ) pusciły uszczelnienia i pluła olejem porządnie

po regeneracji i uzupełnijniu oleju raz do wymiany która mialem na poczatku czerwca nie dolałem ani 10 ml

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Doszedł kolejny problem a mianowicie problem z odpalaniem długo kręci zanim zaskoczy, czy to może być powiązane z tym chlaniem oleju??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po nocy długo kręci czy jak chwilę po stoi i już ma problemy z odpaleniem ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

brak kompresji?

pierścionki?

Edytowano przez Hołek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to za każdym razem bez względu czy zimny czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To że pali tyle to uszczelniacze,pierścienie może. Sprawdzałeś czy tak samo długo kręci jak pojeżdzisz na samej benzynie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pali tak samo ciężko na lpg jak i na benzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po zmianie oleju na 10w60 castrol zobaczymy ile będzie brał tego oleju ale co do odpalania to sprawa wygląda tak ze a lpg długo kreci a na benzynie (po przejechaniu na benzynie paru kilometrów zgaszeniu i odpaleniu na benzynie wszystko w porządku od razu odpala) co to może być coś z gazem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

reduktor może przepuszczać ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm. a nie było 10w70 ??

Tak jak poprzednik napisał. wtryski mogą puszczać albo reduktor podciśnieniem puszcza. Pozostaje jeszcze kiepsko ustawiona instalacja która mocno przestawia korekty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobre pytanie z tym olejem. Dlaczego taki wlałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój mechanik coś tam poczytałem o tym oleju jest on przeznaczony do aut sportowych i jest bardziej gęsty niż poprzedni który miałem 5w30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×