Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kaczorek1979

Problem z bixenonem

Recommended Posts

Witam,

Od tygodnia mam problem z mrygajaca kontrolka od poziomowania reflektorow. Mianowicie blad to

B1461 - Wadliwe działanie obwodu silnika krokowego lewego dynam. światła jazdy po łuku

(00) - Nie występuje
Jesli mozecie to prosze podpowiedzcie co mozna zrobic samemu, czy trzeba duzo ingerowac w lampy a moze to cos innego. Zauwazylem z edo momentu skrecenia w lewo wszystko jest ok. Autem jezdze 2 tydzien, przez pierwszy tydzien bylo ok.
Z gory dziekuje za podpowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzałeś wszystkie wtyczki idące do lampy? najlepiej wypiąc i powtórnie złożyć. "(00) - Nie występuje" więc może tylko coś nie łączy. Jaki rocznik auta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisz czy przedlift czy polift bo to ma znaczenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rok 2005, jest to przedlift. Sprawdzalem wtyczke od reflektora, nie wiem czy moze miec znaczenie wtyczka od AFL-a? Przy wlaczaniu swiatel normalnie sie poziomuja. Po zgaszeniu silnika ikonka nie mruga do momentu kiedy nie skrece w lewo. Zaraz jak tylko skrece w lewo zaczyna mrugac.

Edited by kaczorek1979

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz mieć uwalony silniczek skrętu soczewki - ten prawo-lewo. To wersja najbardziej pesymistyczna, gdyż cześć jest niewymienna i baaardzo ciężko kupić używkę. A jak już ją dostaniesz to wymiana nie obejdzie się bez rezklejania lampy. Na początku sprawdź moduł AFL ten z boku lewej lampy. Czy w nim wszystkie piny mają połączenie

Share this post


Link to post
Share on other sites

pomylka

Edited by matoslaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziwi mnie jedna rzecz. Jak odpale auto i wlacze swiatla to na postoju normalnie swiatla dzialaja. Dopiero jak rusze i skrece w prawa strone to wyskakuje blad. Wczoraj nawet udalo mi sie przejechac jakies 5 km i nawet skrecalem w lewo i blad nie wyskoczyl. Matoslaw powiedz mi prosze jak dobrac sie do tego modulu. Jest do tego jakis normalny dostep czy trzeba rozkleic lampe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Edited by matoslaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silniczek na foto jest od polifta.

A kolega ma przedlifta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O k..wa zle przeczytalem.Przepraszam za wprowadzenie w blad

Jak to jest przedliwt to pewnie plastokowe slimaki sie wyrobily i sie blokuja.

Tutaj masz temat:

Please login or register to see this link.

Edited by matoslaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam jest jeden czy więcej tych plastikowych ślimaków?

Ja widziałem u siebie jakiś mosiężny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da rade sie dobrac do teg obez rozklejania lampy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

to nie ślimak tylko sliniczek który jest po lewej stronie soczewki, typowa usterka, to że nie zawsze od razu wywali Ci błąd nic nie znaczy, raz wywala od razu raz po 3 dniach

musisz szukać silniczka ale o takowy bardzo ciężko niestety..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a co się w nich sypie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

szczotki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:"> (może się wieszają

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> )

na łatwiznę szkoda iść i za piwo pewno idzie ogarnąć

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie ma sprawy z chęcią oddam Ci jedną lampę do ogarnięcia hm ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

możesz podesłać silniczek to zrobi się autopsję

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te silniczki chyba są bezszczotkowe.

Też słyszałem wersję, że w nich nie ma się co popsuć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobra ale czy mozna wyjac silniczek bez rozklejania lampy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

skoro po wymianie działa to musi być on ale rdza albo coś innego może tylko zanieczyszczenia powodują problemy i dopóty się nie rozbierze to nic nie wymyśli

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Szczerze dziwię się ludziom że coś im padnie i nawet nie zaglądają do wnętrza co ,bo po co za 2 miechy jak padnie używka pojedzie po nową używkę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:">

a może nawet dioda paść i już problem za 50groszy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

ponawiam pytanie czy mozna sie dobrac do tego silniczka bez rozbierania lampy

Share this post


Link to post
Share on other sites

tam jest jakieś połączenie nie lutowane tylko wsuwane i ono niby styku nie łapie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej niemożliwe. Silniczek mocowany jest na dwie śruby. O ile do pierwszej jakoś byś się dostał to do drugiej będzie mega problem. Chyba że masz torx'a giętego, sprytne rączki i kupę cierpliwości. Ja próbowałem i poległem.

Buluś - o którym połączeniu dokładnie mówisz? Silniczek w polifcie jest na kostkę a w przedlifcie chyba kabelki ma na stałe do siebie zamocowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w środku silniczka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buluś, reanimowałeś już taki silniczek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ace08 znalazles juz moze jakies rozwiazanie? Ostatnio bylem u jednego goscia i powiedzial mi ze to moze byc modul ten pod reflektorem (nie po lewej stronie reflektora). Podobno jest dobry w te klocki. Zastanawiam sie czy samemu nie rozebrac reflektora tylko obawiam sie ze moja ingerencja moze sie skonczyc koniecznoscia kupna reflektora:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...