Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ABWER

Niedziałające silniczki reflektorów

Recommended Posts

Mam problem z silniczkami lamp. W jednej z lamp jest różniący się nieco kostką do przyłącza. W kostce są trzy "blaszki" a w silniczku cztery. Da się podłączyć kostkę, ale mimo tego lampy nie reagują. Mam też pytanie co do przednich lamp przeciwmgielnych. Posiadam takowe, podłączone do kostki, lecz auto włącznika w wyposażeniu nie posiada. Czy wymiana tego" zespołu włączników" coś da? Czy kostki będą pasować, czy będzie działać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do halogenów to jeśli masz instalację pod przeciwmgłowe (bo szczerze nie wiem czy były wszędzie) i UECa obsługującego przednie przeciwmgłowe (bo też nie wiem czy wszystkie obsługiwały) to po wpięciu wszystkiego i aktywacji przeciwmgłowych oraz wsadzeniu bezpiecznika powinno działać. Podłącz się opkiem lub techem do UECa i zobacz, czy możesz halogeny zmienić na "występuje", czy przypadkiem opcja nie jest na szaro. Temat już był:

Please login or register to see this link.

Co do kostek od regulacji wysokości lamp to wiele nie powiem, pewnie były różne wersje. Jedno jest pewne - autko bite

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co piszesz masz cała instalację. Podstaw przełącznik z obsługą halogenów i zobacz czy działa.Złącze jest takie samo.

Rozkoduj sobie VIN to sprawdzisz jakie wyposażenie było fabryczne.

Tak z doświadczenia to częściej jest sytuacja odwrotna :

Przełącznik jest a halogenów nie ma

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owszem auto jest po przygodzie, raczej niewielkiej, lub dobrze zrobione. Nieważne chce je ogarnąć. Lampy są oryginalne, tylko silniczki różne. A silniczki da się wymienić.Tylko dlaczego nie działają? No chociaż ten jeden z prawidłowym podpięciem. Co do świateł przeciwmgielnych to są podpięte pod "zbiorczą" kostkę, łącznie z termometrem zewnętrznym. Interesuje mnie czy optycznie można ocenić, czy kostka będzie pasowała. No i czy zadziała. A może dać sobie spokój i wstawić LEDY. VIN dużo by mi powiedział, ale nie mam pojęcia jak go rozkodować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ciężko przejrzeć forum ? Masz specjalny temat do VINu - wpisujesz i ktoś Ci cały rozkoduje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za rade. Staram się przekopać co się da, ale naprawdę jest tego tyle że... ciężko. Od niedawna mam auto i pewnie nieporadnie poruszam się po forum, Na pewno to wkurza, ale dajcie szanse. VIN mego auta: WOLOZCF4831092921 Jak ktoś da rade z góry dziękuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wychodzi z VIN że fabrycznie nie miałeś przeciwmgielnych.Od razu mi nie pasowało że masz halogeny a brak przycisku od halogenów.

Pewnie wstawili zderzak z halogenami bo taki mieli pod reka i coś tam połączyli dla picu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Mam już rozszyfrowany VIN, dzięki forum, za co bardzo dziękuje. Wiem co było fabrycznie zamontowane a co nie, interesuje mnie teraz co mogę z tym zrobić. To znacz jak mogę tą moją biedę wzbogacić. Halogeny odpuszczam, choć dalej nie wiem czy wymiana włącznika by coś dała. Teraz moją uwagę przykuwa kierownica. Ta co mam to frajer, obdarta, nie estetyczna. Nabyłem obszytą i ze sterowaniem. Zamontowałem i niestety sterowanie nie działa. Czy da się coś z tym zrobić? Do tej pory komputer ogarniałem z patyka wycieraczek, ale mogę z tego zrezygnować na rzecz kierownicy. Bardziej zależało by mi na radiu. mam fabryczne, chyba CDR 2005. Jak ktoś coś wie, jakiś link, podpowiedz był bym wdzięczny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

masz opcoma to zrób test czy przeciwmgielne zaświeca jeśli tak to masz instalację już od uec do lamp i tylko sam włącznik wystarczy dołożyć plus aktywować

co do sterowania kupiłeś kiere z rolkami ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety nie posiadam opcoma- nawet nie wiem co to jest. Domyślam się ze światła przeciwmgielne trzeba "aktywować" w komputerze? Nie wyświetla się powiadomienie o spalonej żarówce, czy coś podobnego. Sądziłem że jak niema włącznika to instalacja jest nie pełna i komputer jej nie czyta, jak by nie istniała. I że sam włącznik ją uzupełni i po prostu sama sie pojawi. Ale to chyba nie tak? To nie takie proste... A kierownice posiadam z guzikami, czteroramienną. Chyba standard w tym roczniku (2003), też nie chciałem dokupować poduszki. Było by super jak by ktoś pomógł, nie wiem od czego zacząć i w co ręce włożyć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podjedź na spot, to zobaczymy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

WITAM. DŁUGO NIE BYŁEM AKTYWNY, PO PROSTU PILNIEJSZE SPRAWY... ALE TERAZ PROSZĘ O POMOC. POJAWIŁ SIĘ NA ZEGARZE KLUCZYK Z AUTKIEM ( TAKA IKONKA), AUTO ROZKRĘCAŁO SIĘ DO MAX 3TYS\OBR. I MULIŁO (BRAK MOCY). DIAGNOSTYKA WYKAZAŁA BŁĄD P0638. Z TEGO CO SIĘ DOWIEDZIAŁEM JEST TO BŁĄD PRZEPUSTNICY. NO I POGRZEBAŁEM POD MASKĄ. PRZEPUSTNICA U MNIE LŚNI NA TLE CAŁEGO SILNIKA ( NA BANK BYŁA WYMIENIANA I TO NIEDAWNO) PODEJRZEWAM PODCIŚNIENIA. CZY SŁUSZNIE? A KONKRETNIE (CZUJNIK PODCIŚNIENIA, STEROWANIA PODCIŚNIENIA). FACHOWEJ NAZWY NIE ZNAM. MOŻE KTOŚ DOPOMOŻE, PODPOWIE CZY JEST SENS, LOGICZNE POWIĄZANIE W TYM CAŁYM MOIM BEŁKOCIE. NO I CO ROBIĆ DALEJ, WYMIENIAĆ PRZEPUSTNICE  CZY COŚ INNEGO. 2.2DTI

Share this post


Link to post
Share on other sites

MIŁY WIDZE OGARNIĘTY, MOŻE COS PODPOWIE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra juz  ogaenelem, dzieki i przepraszam ze znow napisalem na nie temat. W sensie nie tam gdzie trzeba i na nie ten temat co trzeba. Przetrzepalem forum i znalazlem co trzeba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...