Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ABWER

Niedziałające silniczki reflektorów

Polecane posty

Mam problem z silniczkami lamp. W jednej z lamp jest różniący się nieco kostką do przyłącza. W kostce są trzy "blaszki" a w silniczku cztery. Da się podłączyć kostkę, ale mimo tego lampy nie reagują. Mam też pytanie co do przednich lamp przeciwmgielnych. Posiadam takowe, podłączone do kostki, lecz auto włącznika w wyposażeniu nie posiada. Czy wymiana tego" zespołu włączników" coś da? Czy kostki będą pasować, czy będzie działać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do halogenów to jeśli masz instalację pod przeciwmgłowe (bo szczerze nie wiem czy były wszędzie) i UECa obsługującego przednie przeciwmgłowe (bo też nie wiem czy wszystkie obsługiwały) to po wpięciu wszystkiego i aktywacji przeciwmgłowych oraz wsadzeniu bezpiecznika powinno działać. Podłącz się opkiem lub techem do UECa i zobacz, czy możesz halogeny zmienić na "występuje", czy przypadkiem opcja nie jest na szaro. Temat już był:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Co do kostek od regulacji wysokości lamp to wiele nie powiem, pewnie były różne wersje. Jedno jest pewne - autko bite

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz masz cała instalację. Podstaw przełącznik z obsługą halogenów i zobacz czy działa.Złącze jest takie samo.

Rozkoduj sobie VIN to sprawdzisz jakie wyposażenie było fabryczne.

Tak z doświadczenia to częściej jest sytuacja odwrotna :

Przełącznik jest a halogenów nie ma

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Owszem auto jest po przygodzie, raczej niewielkiej, lub dobrze zrobione. Nieważne chce je ogarnąć. Lampy są oryginalne, tylko silniczki różne. A silniczki da się wymienić.Tylko dlaczego nie działają? No chociaż ten jeden z prawidłowym podpięciem. Co do świateł przeciwmgielnych to są podpięte pod "zbiorczą" kostkę, łącznie z termometrem zewnętrznym. Interesuje mnie czy optycznie można ocenić, czy kostka będzie pasowała. No i czy zadziała. A może dać sobie spokój i wstawić LEDY. VIN dużo by mi powiedział, ale nie mam pojęcia jak go rozkodować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ciężko przejrzeć forum ? Masz specjalny temat do VINu - wpisujesz i ktoś Ci cały rozkoduje

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rade. Staram się przekopać co się da, ale naprawdę jest tego tyle że... ciężko. Od niedawna mam auto i pewnie nieporadnie poruszam się po forum, Na pewno to wkurza, ale dajcie szanse. VIN mego auta: WOLOZCF4831092921 Jak ktoś da rade z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi z VIN że fabrycznie nie miałeś przeciwmgielnych.Od razu mi nie pasowało że masz halogeny a brak przycisku od halogenów.

Pewnie wstawili zderzak z halogenami bo taki mieli pod reka i coś tam połączyli dla picu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mam już rozszyfrowany VIN, dzięki forum, za co bardzo dziękuje. Wiem co było fabrycznie zamontowane a co nie, interesuje mnie teraz co mogę z tym zrobić. To znacz jak mogę tą moją biedę wzbogacić. Halogeny odpuszczam, choć dalej nie wiem czy wymiana włącznika by coś dała. Teraz moją uwagę przykuwa kierownica. Ta co mam to frajer, obdarta, nie estetyczna. Nabyłem obszytą i ze sterowaniem. Zamontowałem i niestety sterowanie nie działa. Czy da się coś z tym zrobić? Do tej pory komputer ogarniałem z patyka wycieraczek, ale mogę z tego zrezygnować na rzecz kierownicy. Bardziej zależało by mi na radiu. mam fabryczne, chyba CDR 2005. Jak ktoś coś wie, jakiś link, podpowiedz był bym wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

masz opcoma to zrób test czy przeciwmgielne zaświeca jeśli tak to masz instalację już od uec do lamp i tylko sam włącznik wystarczy dołożyć plus aktywować

co do sterowania kupiłeś kiere z rolkami ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie posiadam opcoma- nawet nie wiem co to jest. Domyślam się ze światła przeciwmgielne trzeba "aktywować" w komputerze? Nie wyświetla się powiadomienie o spalonej żarówce, czy coś podobnego. Sądziłem że jak niema włącznika to instalacja jest nie pełna i komputer jej nie czyta, jak by nie istniała. I że sam włącznik ją uzupełni i po prostu sama sie pojawi. Ale to chyba nie tak? To nie takie proste... A kierownice posiadam z guzikami, czteroramienną. Chyba standard w tym roczniku (2003), też nie chciałem dokupować poduszki. Było by super jak by ktoś pomógł, nie wiem od czego zacząć i w co ręce włożyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podjedź na spot, to zobaczymy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WITAM. DŁUGO NIE BYŁEM AKTYWNY, PO PROSTU PILNIEJSZE SPRAWY... ALE TERAZ PROSZĘ O POMOC. POJAWIŁ SIĘ NA ZEGARZE KLUCZYK Z AUTKIEM ( TAKA IKONKA), AUTO ROZKRĘCAŁO SIĘ DO MAX 3TYS\OBR. I MULIŁO (BRAK MOCY). DIAGNOSTYKA WYKAZAŁA BŁĄD P0638. Z TEGO CO SIĘ DOWIEDZIAŁEM JEST TO BŁĄD PRZEPUSTNICY. NO I POGRZEBAŁEM POD MASKĄ. PRZEPUSTNICA U MNIE LŚNI NA TLE CAŁEGO SILNIKA ( NA BANK BYŁA WYMIENIANA I TO NIEDAWNO) PODEJRZEWAM PODCIŚNIENIA. CZY SŁUSZNIE? A KONKRETNIE (CZUJNIK PODCIŚNIENIA, STEROWANIA PODCIŚNIENIA). FACHOWEJ NAZWY NIE ZNAM. MOŻE KTOŚ DOPOMOŻE, PODPOWIE CZY JEST SENS, LOGICZNE POWIĄZANIE W TYM CAŁYM MOIM BEŁKOCIE. NO I CO ROBIĆ DALEJ, WYMIENIAĆ PRZEPUSTNICE  CZY COŚ INNEGO. 2.2DTI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MIŁY WIDZE OGARNIĘTY, MOŻE COS PODPOWIE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra juz  ogaenelem, dzieki i przepraszam ze znow napisalem na nie temat. W sensie nie tam gdzie trzeba i na nie ten temat co trzeba. Przetrzepalem forum i znalazlem co trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×