Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
werder84vc

zawieszenie tyl

Recommended Posts

Witam jestem tutaj nowy wiec na poczatku chcialem wszystkich pozdrowic.

Temat pewnie juz byl sto razy poruszany ale nie moge go znalesc wie jesli ktos moze to prosze o linka.

Dzisiaj stwierdzilem ze zrobie geometrie i wymienie opony na nowki wiec pojechalem do serwisu bosh to byl chyba i cala pula uslug tam maja. Po podniesieniu mojej vc a dodam ze jest to 1.9CDTI kombi 120 koni serwisant stierdzil ze nie ruszy tylnej sruby bo moze ja zerwac i trzeba bedzie ciac wahacze i auto uziemi na kilka dni a ze jade w ndz nad morze to mi to odradzil no i automatycznie zakup opon tez . Po moim zapytaniu ile by kosztowala ta impreza powiedzia ze 3200zl za sam tyl bez nowych opon oczywiscie :-( Mam kolege co potrafi u siebie w kanale dzialac przy aucie ale to was chcialem zapytac czy ta cena to normalna jest i ile by kosztowalo wszystko gdybym kupowal sam a nie w serwisie. Sorki za moja pisownie bez polskich znakow ale cos na klawiaturze zablokowalem no i nie ma.

Edited by werder84vc

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dziale zawieszenia a nie nadwozia znajdziesz o info o Twoim problemie. Cena kosmiczna! Musisz na pewno kupić nowe śruby - koszt około 150zł i geometria drugie tyle i to wszystko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ale tak gdyby sie okazalo bo pojade na przeglad i by trzeba bylo robic wszystko to ile musze sobie liczyc? mam to autko od 2 tygodni i tak chce je powoli doprowadzic do ladu skladu by pojezdzic pare lat

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale co chcesz robić ? co masz na myśli pisząc wszystko? Na geometrie jedź do innego zakładu bo mechanik z serwisu widać że mocno chciał cię na kasę naciągnąć. Jak pisał Marcinek180 ustawienie zbieżności to max 150zł i tyle. Wcześniej warto śruby czymś popsikać aby nie było problemów z odkręceniem. Nie idź niepotrzebnie w koszty. Oglądnij stare opony czy są równomiernie zużyte jeżeli tak to zakładaj nowe oponki i nie ruszaj zbieżności

(tym bardziej jeżeli faktycznie w innym zakładzie potwierdzą problem z odkręcaniem)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koszt tyłu to jakieś 1000 zł części plus robocizna więc mechanik ewidentnie chciał Cię naciagnac jak chcesz bardziej szczegółowe koszta to podesle Ci jutro

W 1000-1500zl masz nowe 2xbanany,2xwahacze proste, 2xtuleje do aluminiowego wahacza 2x tuleje w piasye, nowe łączniki i gumy stabilizatora + śruby do zbierznosci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie wszystko tzn całe tylne zawieszenie bo ja jestem taki ze jak cos ino stuknie puknie to od razu chce zrobic. A opony sa z wewnetrzej strony i lewa i prawa sa scieniowane no i trzymając kierownice na wprost dosc znacznie jade w lewo. Jest tez cos takiego jakby tył na nierownosciach plywal bardzo to odczowam jak jade np 90km/h i jest lekki zakret... nie wiem moze tak ma byc bo jezdzilem zawsze osobowkami typu ibiza punto i tam takiego wrazenia uciekania tylu nie mialem. No a tak jak Panowie piszecie ze 1000 1500 zł plus robocizna to nie 3000. Wiec prosiłbym o te bardziej szczególowe dane na meila jacek.werder@interia.pl

Czytajac tutaj rozne wypowiedzi to widze podobno ciezko kupic te czesci tego zawieszenia faktycznie tak jest?

Dzisiaj z rana byłem zrobić łącznik w tłumiku bo był nieszczelny i brzeczala ta blaszka w nim no i gosc mi ją wycial i wspawal nowy element koszt 200zl mam nadzieje ze to rozsadna cena


A co do srub to skoro tacy fachowcy to dlaczego niczym ich nie posmarowali ? w sobote bede na kanale zwykle wd wystarczy by to wypsikac czy cos lepszego kupic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wystarczy WD. Popsikaj kilka razy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...