Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

18bbdsz

vectra B 2.0 DTL grzeje sie co może być grane

Recommended Posts

Witam posiadam vectre B 2.0 DTL. Zawsze miałem temperaturke poniżej 90 stopni. ostatnio rozszczelniła się i wymieniłem węzę. Zalałem płynem i szczerze teraz boje sie jeździć bo się grzeje prawie do 100 stopni no i raz skacze pod setke a raz siedzi pod 90 stopni bez różnicy czy jeździa czy stoi odpalona. Co może być przyczyną POMÓZCIE prosze

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

z góry bardzo gorąco dziękuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trza by sprawdzić termostat. Wyjąć, wrzucić do gara z wodą, i zagotować. Sprawdzić czy się otwiera. I tak parę razy, aby zobaczyć czy na pewno otwiera się w takim samym stopniu za każdym razem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpowietrzyć układ chłodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dziękuję, dobranoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powinien się sam odpowietrzyć skoro silnik już osiągnął temp. roboczą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zrobimy tak samo u mnie, jak się zesra motor, sponsorujesz nowy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

o co Ci chodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

chodzi mi o to, że możemy zrobić tak samo u mnie, tzn, wylejemy płyn, nalejemy do pelna i pojedziesz autem, niech sie zagrzeje do pełnego, myślisz se się sam odpowietrzy ? jezeli tak myślisz, załóżmy się o nowy motor do mojego samochodu.

Pierdoły opowiadasz w co drugim wątku, tyle myśle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A myślisz, że jak u siebie wymieniałem płyn to jak odpowietrzyłem?? To jest układ ciśnieniowy. Po zagrzaniu powinien sam się odpowietrzyć. Wtedy trzeba tylko płyn uzupełnić do właściwego poziomu i tyle. No i jakoś silnik cały czas mam ten sam... I nie ja jedyny!

Please login or register to see this quote.

zacytuj chociaż dwa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie odpowietrzy się a w szczególności mały obieg i układ ogrzewania nie ma odpowietrznika układ zamknięty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ludzie co wy gadacie??!! a jak niby chcecie to odpowietrzyc?? czy ktos widział gdzies w vb odpowietrznik układu chłodzenia? Bo ja nie... wiec jak chcecie to odpowietrzac? Może popuszczacie wężę żeby powietrze zeszło? Śmiać mi sie chce.... marcinek180 ma racje... uklad chłodzenia w vb odpowietrza sie sam. A do założyciela tematu. Jeśli grzeje sie do 100 a potem spada to nie ma sie czym przejmowac:) gorzej jak by sie grzał do czerwonego pola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W instrukcji pisze że sam się odpowietrza a w życiu jest co innego każdy mechanik ci powie że należy odpowietrzyć układ chłodzenia po wymianie płynu najprościej nie zakręcając korka i niech silnik popracuje na wolnych obrotach tak długo aż zacznie lecieć ciepłe powietrze z nagrzewnicy w kabinie.

Bo np z chłodniczki ogrzewania nigdy nie zleci stary płyn a jak go ściągniesz pompką i zalejesz nowy płyn to do niej nie wleci ci płyn tam masz wtedy powietrze i przyjeżdzacie i mówicie co jest nie grzeje mi w aucie. O odpowietrzaniu układu wszelakich aut w necie jest dużo info można poczytać.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak - czyli odpowietasz po prostu odpalając silnik i czekasz aż się nagrzeje i otworzy się cały obieg, włączysz ogrzewanie. I tyle. Korek jest odpowietrznikiem. Aż że kolega autem już jeździł to odpowietrzony powinien być. Chyba, że płynu mało...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to za herezje?

Vika odpowietrza się sama. (wyjątek przedstawił Dziadek ale to mało kto robi.)

Zalewasz płynem. Odpalasz. Ogrzewanie opór i tylko dolewasz jakby co a na pewno co.

Co do tematu samego.

Moja też się grzała. 100 i wyżej.

Wyjąłem chłodnicę i ją przepłukałem zwykłym szlauchem ogrodowym. Jakaś czarna breja wypłynęła. Od tamtej pory max 90 jak zaklęte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...