Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

18bbdsz

vectra B 2.0 DTL grzeje sie co może być grane

Polecane posty

Witam posiadam vectre B 2.0 DTL. Zawsze miałem temperaturke poniżej 90 stopni. ostatnio rozszczelniła się i wymieniłem węzę. Zalałem płynem i szczerze teraz boje sie jeździć bo się grzeje prawie do 100 stopni no i raz skacze pod setke a raz siedzi pod 90 stopni bez różnicy czy jeździa czy stoi odpalona. Co może być przyczyną POMÓZCIE prosze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

z góry bardzo gorąco dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trza by sprawdzić termostat. Wyjąć, wrzucić do gara z wodą, i zagotować. Sprawdzić czy się otwiera. I tak parę razy, aby zobaczyć czy na pewno otwiera się w takim samym stopniu za każdym razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzyć układ chłodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dziękuję, dobranoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powinien się sam odpowietrzyć skoro silnik już osiągnął temp. roboczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zrobimy tak samo u mnie, jak się zesra motor, sponsorujesz nowy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

o co Ci chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

chodzi mi o to, że możemy zrobić tak samo u mnie, tzn, wylejemy płyn, nalejemy do pelna i pojedziesz autem, niech sie zagrzeje do pełnego, myślisz se się sam odpowietrzy ? jezeli tak myślisz, załóżmy się o nowy motor do mojego samochodu.

Pierdoły opowiadasz w co drugim wątku, tyle myśle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A myślisz, że jak u siebie wymieniałem płyn to jak odpowietrzyłem?? To jest układ ciśnieniowy. Po zagrzaniu powinien sam się odpowietrzyć. Wtedy trzeba tylko płyn uzupełnić do właściwego poziomu i tyle. No i jakoś silnik cały czas mam ten sam... I nie ja jedyny!

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

zacytuj chociaż dwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie odpowietrzy się a w szczególności mały obieg i układ ogrzewania nie ma odpowietrznika układ zamknięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie co wy gadacie??!! a jak niby chcecie to odpowietrzyc?? czy ktos widział gdzies w vb odpowietrznik układu chłodzenia? Bo ja nie... wiec jak chcecie to odpowietrzac? Może popuszczacie wężę żeby powietrze zeszło? Śmiać mi sie chce.... marcinek180 ma racje... uklad chłodzenia w vb odpowietrza sie sam. A do założyciela tematu. Jeśli grzeje sie do 100 a potem spada to nie ma sie czym przejmowac:) gorzej jak by sie grzał do czerwonego pola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W instrukcji pisze że sam się odpowietrza a w życiu jest co innego każdy mechanik ci powie że należy odpowietrzyć układ chłodzenia po wymianie płynu najprościej nie zakręcając korka i niech silnik popracuje na wolnych obrotach tak długo aż zacznie lecieć ciepłe powietrze z nagrzewnicy w kabinie.

Bo np z chłodniczki ogrzewania nigdy nie zleci stary płyn a jak go ściągniesz pompką i zalejesz nowy płyn to do niej nie wleci ci płyn tam masz wtedy powietrze i przyjeżdzacie i mówicie co jest nie grzeje mi w aucie. O odpowietrzaniu układu wszelakich aut w necie jest dużo info można poczytać.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak - czyli odpowietasz po prostu odpalając silnik i czekasz aż się nagrzeje i otworzy się cały obieg, włączysz ogrzewanie. I tyle. Korek jest odpowietrznikiem. Aż że kolega autem już jeździł to odpowietrzony powinien być. Chyba, że płynu mało...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co to za herezje?

Vika odpowietrza się sama. (wyjątek przedstawił Dziadek ale to mało kto robi.)

Zalewasz płynem. Odpalasz. Ogrzewanie opór i tylko dolewasz jakby co a na pewno co.

Co do tematu samego.

Moja też się grzała. 100 i wyżej.

Wyjąłem chłodnicę i ją przepłukałem zwykłym szlauchem ogrodowym. Jakaś czarna breja wypłynęła. Od tamtej pory max 90 jak zaklęte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×