Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
bogdannn

gorący tłumik końcowy 1.9cdti 120KM 2006r

Polecane posty

Witam

Mam pytanie.

Ostatnio tj wczoraj dotknąłem paluchem tylnego tłumika i sie poparzyłem. Czy to normalne ze tłumik końcowy jest tak gorący??

Auto było po jezdzie po mieście - Kraków. W dupe nie dostawało - wiadomo korki.

Samochód to vectra 1.9cdti 120KM rok 2006.

W weekend zaślepiłem zawór egr zeby sprawdzić szarpanie samochodu przy ruszaniu z pierwszego biegu - takie przydławienie i chmura dymu. Po zaślepieniu nie ten samochód. wreszcze jazda zaczęła cieszyć. Nic nie szarpie idzie jak marzenie.

Oczywiście wywalił bład - pakli sie Check Engine ale auto normalnie śmiga, żadnego trybu awaryjnego czy coś.

Czy zaślepienie Egr mogło mieć aż taki wpływ na temp wydechu??? czy auto na Check'u nie wchodzi w jakiś tryb pracy gdzie spala wiecej paliwa i stad taka temp wydechu??

Nie wiem co teraz z tym eko dziadostwem robic. Miałem ochote to wywalić definitywnie z oprogramowania i zaślepic na stałe, ale teraz sie zastanawiam - ten gorący wydech.

Czy ktoś z was posiadajacych zaślepione zawory EGR miał coś takiego??

Wywalać to na stałe czy kupowac nowy zawór i zostawić wszystko fabrycznie??

Nie wiem czy to istotne ale auto nie ma fabrycznie filtra DPF.

Pozdrawiam

bogdannn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przecież to normalne, że wydech tak sie grzeje, spaliny może z diesla są niższej temperatury ale również spokojnie się możesz oparzyć, przecież chłodny nie będzie na tyle, ze go ręką dotniesz, i w benzynie i dieslu można się poparzyć nawet na końcowym wydechu.


Edytowano przez Crazy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze zwlaszcza w korkach i w upal gdzie wydech nie ma jak sie schlodzic.

Co do EGRa to zaslep i wyloguj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedzi.

W takim razie zostawiam tak jak jest i nie przejmuje sie.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×