Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
bogdannn

gorący tłumik końcowy 1.9cdti 120KM 2006r

Recommended Posts

Witam

Mam pytanie.

Ostatnio tj wczoraj dotknąłem paluchem tylnego tłumika i sie poparzyłem. Czy to normalne ze tłumik końcowy jest tak gorący??

Auto było po jezdzie po mieście - Kraków. W dupe nie dostawało - wiadomo korki.

Samochód to vectra 1.9cdti 120KM rok 2006.

W weekend zaślepiłem zawór egr zeby sprawdzić szarpanie samochodu przy ruszaniu z pierwszego biegu - takie przydławienie i chmura dymu. Po zaślepieniu nie ten samochód. wreszcze jazda zaczęła cieszyć. Nic nie szarpie idzie jak marzenie.

Oczywiście wywalił bład - pakli sie Check Engine ale auto normalnie śmiga, żadnego trybu awaryjnego czy coś.

Czy zaślepienie Egr mogło mieć aż taki wpływ na temp wydechu??? czy auto na Check'u nie wchodzi w jakiś tryb pracy gdzie spala wiecej paliwa i stad taka temp wydechu??

Nie wiem co teraz z tym eko dziadostwem robic. Miałem ochote to wywalić definitywnie z oprogramowania i zaślepic na stałe, ale teraz sie zastanawiam - ten gorący wydech.

Czy ktoś z was posiadajacych zaślepione zawory EGR miał coś takiego??

Wywalać to na stałe czy kupowac nowy zawór i zostawić wszystko fabrycznie??

Nie wiem czy to istotne ale auto nie ma fabrycznie filtra DPF.

Pozdrawiam

bogdannn

Share this post


Link to post
Share on other sites

przecież to normalne, że wydech tak sie grzeje, spaliny może z diesla są niższej temperatury ale również spokojnie się możesz oparzyć, przecież chłodny nie będzie na tyle, ze go ręką dotniesz, i w benzynie i dieslu można się poparzyć nawet na końcowym wydechu.


Edited by Crazy

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jeszcze zwlaszcza w korkach i w upal gdzie wydech nie ma jak sie schlodzic.

Co do EGRa to zaslep i wyloguj

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki za odpowiedzi.

W takim razie zostawiam tak jak jest i nie przejmuje sie.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...