Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

wojtek-01

Dziwny problem ze wspomaganiem

Polecane posty

Witam,

Opiszę mój problem od samego początku, jakieś dwa miesiące temu zaczęły się moje problemu ze wspomaganiem kierownicy, wyglądało to tak, że raz działało w miarę normalnie (tzn. trochę ciężej niż zawsze ale do przyjęcia) a innym razem praktycznie w ogóle, zauważyłem, że mniej więcej po 10 min jazdy wspomaganie się załączało, natomiast rano z reguły trzeba było użyć dwóch rąk do zawrócenia

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Diagnoza mechanika - pompa do wymiany. Kupiłem używaną pompę z gwarancją (nawet dostałem fakturę) pompę wymieniłem, odpowietrzyłem i po przejechaniu się dwa razy problem powrócił i dodatkowo wyskoczyła kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem, podjechałem do podobno najlepszego elektryka samochodowego w mieście, który stwierdził że to na pewno pompa i nie ma sensu podłączać do komputera,a na pytanie dlaczego raz działa, a raz nie nie potrafił odpowiedzieć.
Może znajdzie się na forum ktoś kto rozwiązał podobny problem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź krzyżak kolumny kierowniczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety to nie krzyżak

Znalazłem bardziej rozgarniętego elektronika, który odczytał błąd c1532 czujnik kąta skrętu kierownicy, napięcie za wysokie. Błąd daje się wykasować lecz po ponownym uruchomieniu auta wraca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz esp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam, sprawdzałem po wymianie pompy na mokrej nawierzchni i działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

czujnik/cim do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale właśnie na CIMie nie ma błędów, po za tym dzwoniłem do firmy z Redy zajmującej się naprawą CIM po wysłuchaniu objawów od razu odrzucili CIM, prosili o postawienie auta ale niestety mam do nich 540km... Gość powiedział tylko, że raczej problem tkwi w układzie wspomagania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W czym masz ten błąd ?

No i najważniejsze czym odczytany

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> (bo tu może być problem )

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Błąd jest w układzie wspomagania.

Diagnostyka była robiona opcom-em i jakimś urządzeniem bosha.

W opcom w CIMie nie ma błędów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a na opcomie we wspomaganiu jakie błędy bo we wspomaganiu nie powinno być tego błędu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ten błąd wyskakuje tylko we wspomaganiu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

na opcomie czy tym boshu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W obu pokazywało ten błąd w układzie wspomagania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ktoś grzebał kompem lub zmieniał pompę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:"> bo ten błąd jest jak niema esp ,zresztą nie jest taki jak podałeś ten błąd więc odczytaj opcomem i zapodaj dokładny kod tego błędu bo takowego jak podałeś brak

jeśli masz odpowiedniego opcoma to skonfiguruj dobrze pompę wspomagania

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompę sam wymieniłem;)

Kod błędu z opcom: C1532

Możesz mi powiedzieć dokładnie jak skonfigurować pompę opcom em?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

konfiguracja wariantów w pompie i ustaw że masz esp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×