Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Konrad51

Opel Vectra 1,7TD dziwne stuki , nie odpala

Polecane posty

witam posiadam Vectre B z silnikiem 1,7TD , silnik podobnież isuzu i dziś znalazł się nowy problem w samochodzie a mianowicie gdy jechałem usłyszałem dziwne stukanie z silnika dźwięk przypominał bardziej jakby coś tarło o coś , więc zjechałem na pobocze i podniosłem maskę do góry , z pod maski wydobywał się dym ale praktycznie nic nie zaobserwowałem w tedy oprócz tego dymu jedynie że gdy auto stało zapalone na poboczu to tarcie było mniejsze a gdy znów jechałem było dość głośne i zaczoł mi wariować obrotomierz przez chwile ale potem pokazywał już prawidłowo , po powrocie do domu zaczołem ją dokładniej oglądać i zaobserwowałem że wszystkie węże od turba są zasmarkane olejem przez cała długość i na silniku obok świec żarowych jest olej , więc pomyślałem że może z tego oleju ten dym , lecz chciałem odpalić samochód jeszcze raz by się temu uważniej przysłuchać i ku mojemu zdziwieniu auto nie pali nawet nie zakręcie rozrusznikiem i w dodatku nie grzeje świec żarowych bo nie pali się kontrolka a bez podgrzania świec jeszcze nigdy nie odpaliła , akumulator jest nowy , rozrusznik przeszedł nie dawno remont jak i alternator jej obecny przebieg to 251tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wariowal Ci obrotomierz to silnik faktcznie zmienial obroty czy tylko wskazowka "latala"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Olej w silniku jest? Bo chyba go zatarłeś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wariowała tylko wskazówka obroty były w normie , olej w silniku jest w stanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku obrotomierz bierze sygnal z alternatora. Ponadto na tym samym alternatorze znajduje sie pompa podcisnienia smarowana olejem wiec moze tylko to sie spsulo. Obejrzyj dokladnie czy uszczelnienie nie poszlo i aleternator nie rozlchlapal oleju po komorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

znaczy co do tego oleju to już nalazłem problem , jeden z przewodów od powietrza turba pękł i stąd ten olej , ale skoro turbina tak rzuca olej to już by była na wykończeniu ?? a co do tego co napisałeś to sprawdzę to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Olej w przewodzie od turbiny moze brac sie z odmy pokrywy zaworowej. U mnie tak bylo, ze zaciagalo stamtad olej. Zobacz ta krotka rurke wygieta 90 stopni pomiedzy pokrywa zaworowa a rura dolotwa czy nie ma tam czasem nadmiaru oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdzę tą rurę jeśli byłby tam nadmiar to jakie muszę podjąć działania ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×